hey muurbloem ik heb nog niks gezegd op het werk, omdat ik ook misselijk word van die clomid... en omdat het best nog een tijdje kan duren voor ik zwanger ben. het zou niet fijn zijn als m'n baas me vraagt hoe ver het staat en ik moet zeggen dat het nog steeds niet gelukt is. daarom wacht ik gewoon tot het zover is. dan ben ik zeker. veel succes! groetjes xxx
Hallo meiden, Ik kom hier ook even meelezen! Ben net klaar met mijn eerste ronde Clomid 50mg en moet nu wachten op mijn eisprong! Ik ben alleen een beetje bang momenteel.. Ik heb weer dezelfde pijn als laatst toen ik een hele grote cyste had.. Kan het eitje nu al aan het groeien zijn? Ik heb gisteren mijn laatste Clomid ingenomen..?! Kan iemand mij geruststellen?
nou ik heb geen idee. ik heb vandaag de derde gehad dus ik moet nog 2 slikken. en dan afwachten. ik hoop dat het erg snel rak zal zijn dat ik gelijk nu al een ei sprong heb. maar dat zal deze maand nog wel niet zo zijn. ik heb het wel op mijn werk verteld. omdat ik dus ook wel vrij moet hebben voor de onderzoeken. liefs
Hoi Muurbloem, Ik heb het wel op mijn werk verteld, niet aan mijn baas, maar aan twee collega's. Ze merkten al aan me dat ik niet goed in me vel zat. Het luchte bij mij erg op. Je gaat toch een moeilijk proces door dus is het wel handig als iemand er vanaf weet. Groetjes
hallo zal mij hier ook eens bijvoegen ik heb 3 gezonde kindjes met mijn ex-man voor mijn kindjes had ik 2mk gehad. na mijn jongste ben ik een sterilisatie ondergaan. ik heb nu sinds vorig jaar die laten ongedaan maken omdat ik een nieuwe relatie heb ,en we willen een boeleke van elkaar. De herstelling is gelukt maar wel aan 1 kant mijn rechtereileider alleen is maar doorgangkelijk. nu heb ik in jan een mk gehad toen zat ik nog niet aan de clomid. bij mij zit het zo met de clomid 1ste keer clomid: goed aangeslaan eitjes zowel links als rechts maar linker wasd dominant 2de keer clomid: zeer mooi eitje rechts en zwanger! ( helaas mk ) 3de keer clomid: niet geweest voor een fm was te depressief van ons boeleke dat we verloren hadden 4de keer clomid gisteren geweest voor fm en 2 hele mooie grote eitjes van 1.91cm ( dus nu goe klussen) indien het niet lukt word ik overgeschakeld op 100mg clomid + pregnyl spuitjes aan allen veel succes om zwanger te worden zal straks een foto plaatsen in mijn album van mijnb 2 mooie eitjes
lovely30: ik ben vandaag naar het zh geweest en in had een ei vn 20mm dus wij moesten ook gaan klussen hahaha. ik ben erg nieuwsgierig hoe snel het bij ons raak mag zijn. we wachten rustig af. jij ook veel succes liefs
hey sunlight laten we dan samen afwachten he wanneer is jou nod? ik voel me al een paar dagen heel slecht en wat griepachtig weet niet wat het zou kunnen zijn liefs
Hallo dames! Hoe is het op het wachtbankje? Ik weet momenteel niet meer wat ik nou moet voelen, dus ik heb besloten om gewoon de bloedtest af te wachten.. Morgen kan ik bellen voor uitslag nr. 1 en als blijkt dat ik nog geen eisprong heb gehad moet ik dinsdag weer gaan prikken! Vind het zo spannend allemaal! Succes meiden! Hoop dat het snel raak is voor ons!
@linda hoi meid voor mij op het wachtenbankje is om gek te komen heb je je ei gevoeld meid? of heb je ovu testen gebruikt? liefs
lovely30 ik heb geen idee wanneer mijn nod is. deze maand dus voor het eerst met clomid begonnen dus ik weet niet hoelang mijn cylcus dan is normaal had ik tussen 30 a 35 dagen. en zit nu op dag 15 maar ik denk dat ik gister een ei sprong heb gehad maar heb al twee dagen last van buikpijn. dus ik weet niet wat ik er allemaal van moet denken dus ik wacht het gewoon rustig af en anders volgende maand mar weer proberen. de laaste maanden wachten kunnen er ook nog wel bij liefs
lindaS was je uitslag goed? of moet je weer een keer heen om te prikken? ik hoop voor je dat de uitslag goed was hoor het van je liefs
ik zie toch zoveel mensen op het forum die al heel lang met clomid bezig zijn. ik had toch een beetje gehoopt dat het misschien wat sneller zou gaan omdat je ei misschien wat groter word maar zo is het dus niet hahaha ben je weer giga veel maanden verder jammer maar ja zo zit het leven in elkaar natuurlijk. en je kan natuurlijk normaal ook niet altijd in de eerste keer zwanger zijn. maar toch ik heb en blijf steeds hoop houden.
Hoi! Mijn waarde was 2,4 dus geen eisprong gehad.. Maar ik geef de moed niet op hoor, maandag weer bloedprikken en dan maar hopen dat het deze keer wel hoger is Ik had vorige week maandag heel veel pijn, dus ze dachten dat ik misschien een vroege eisprong had.. Maar nu ik erover nadenk, ik was die zondag pas klaar met de Clomid, dus dat had eigenlijk heel onwaarschijnlijk geweest! Duimen maar weer! Hoe is het met jou? Hopelijk heb je je eisprong gehad! Heb je goed geklust? Hope so! Dikke kus
@sunlight hey meid had je dan geen ovu testen gebruikt? @lindaS niet opgeven meid , komt wel goed liefs
Hey dames, ik ben eergisteren bij de gyn geweest omdat ik een jaar geleden met de pil gestopt ben en nog steeds cycli heb van minstens 2 à 3 maanden. Ik had een bloedname op dag 21 van m'n cyclus waaruit bleek dat m'n progesteron enorm laag was en ook m'n oestradiol. Ik mocht nu beginnen met Primolut en wanneer ik ongesteld ben geworden, mag ik met m'n eerste ronde Clomid 50mg beginnen. Ik vind het enorm spannend, ben zooo benieuwd of ik nu echt een eisprong ga hebben en dat ik dat eitje ga zien groeien op de echo's. Ik hoop dat ik binnen enkele maanden dezelfde banner als bv. Wolly heb! Hoop dat ik hier wat mee mag kletsen! Lieve groetjes en veel succes allemaal!
elke 1984:natuurlijk magje hier mee kletsen spannend de eerste keer clomid. ik heb ook net de eerste ronde gehad en ik had op dag 13 een ei van 20mm dus dat wa goed. he succes met alles lindaS: oh jammer dat je geen ei sprong hebt gehad maar we geven niet op en wieweet heb je volgende maand een ei sprong en kun je lekker klussen lovely30: nee heb geen ovutesten gebruikt want ik weet dat niet zo met die dingen ze kloppen nooit bij mij dus ik heb gehoord bj de gyn afgelopen maandag dat mijn ei 20mm was dus ik moest goed klussen zei mijn gyn dus nu maar afwachten. volgende maand probeer ik maar weer met ovu testen. weet iemand welke ovu test het beste is?/ succes iedereen liefs
@sunlight ik nam altijd clearblue digitaal maar was zwanger geworden zonder ovu testen te gebruiken @elke welkom meid , hopelijk zie je idd heel snel jou eitje(of wie weet eitjes ) groeien ik ben aan het wachten op een extra sensitest die ik via internet besteld heb veel succes meiden liefs
Sunlight, ik heb één ronde de ovutesten van babyboom gebruikt, had (natuurlijk) geen positieve test dus ze klopten wel bij mij... Lovely, ik hoop alvast op één eitje maar twee zou ik ook niet erg vinden! Nu nog even afwachten tot ik ongesteld word... Moet nog tot en met donderdag Primolut nemen dus hoop eind volgende week nog ongesteld te zijn.
ik heb net een test gedaan velen zien er een heeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje in , ik ook maar is zo duidelijk niet op de foto ik heb er een paar foto's van in mijn album geplaatst liefs