wie bezig met clomid? en hoe snel resultaat?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sunlight, 28 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hoi meiden. ik ben ook begonnen met clomit. als ik ongi wordt moet ik er mee beginnen
    maar wanneer moet je dan sex hebben? ondertussen dat je die pillen zlikt of erna?

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Hoi lili2o,

Het beste kun je na de pillen om de dag 'klussen' en rond de eisprong elke dag. Krijg je follikelmetingen? Dan weet je wanneer de eisprong is en anders zijn ovulatietestjes een optie. Het kan ook zijn dat je de eisprong voelt.

3. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hoiii....

ja ik krijg die metingen.elke keer een inwendige ec ho.
    enzo

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoi lili20@ welkom hier. spannend allemaal beginnen met de clomid! er is niet echt een klus patroon mij. rond de ei sprong gemeenschap hebben is wel handig. maar verder gewoon klussen als je er zin in hebt. veel succes met alles meid

liefs sunlight

5. tibisai

tibisai Actief lid

haaaai damesss.... nou goeienachttt.. neem aan dat nog vrij weinig van jullie nu online zijn..

maar moet het ff kwijt... Gevoelige tepels in aantocht! en heb al 2x moeten overgeven...

Normaaal zou je hier niet blij mee zijn... maaar als het rond je eisprong gebeurd.. dan kan er niet veeel mis qua gevoel...

6. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    tibisai@ ik heb het nog niet eerder gehoord. dat iemand moest overgeven omdat ze een ei sprong hadden. maar ja kan natuurlijk ik weet het niet ik ben geen dokter hahahha.
    nou hoop het voor je meid.
    en dat je maar snel zwanger mag wezen

liefs

7. tibisai

tibisai Actief lid

@sunlight, ik ook niet. Maar voelde me niet echt lekker. Zover ik weet heb ik nog nooit echt een eisprong gehad, dus vandaar..

8. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    tibisai@ nou ja het zou kunnen dat verschilt natuurlijk per persoon hoe je je tijdens je ei sprong voelt. nou ik hoop het voor je meid.
    wanneer weet je zeker dat je een ei sprong hebt gehad of wordt dit niet gecontroleerd?

liefs

9. tibisai

tibisai Actief lid

@sunlight, ik moest het van de gyn 1e ronde even zelf proberen met ov testjes.

Maar heb ik niet gedaan. Ik d8 ga me er niet zo mee bezig houden want ben al 2x teleurgesteld dankzij die testjes...

10. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    tibisai@ oke ja ik moest het eerst ook zelf een half jaar proberen maar heb toen wel eerst 1 keer een folikel meting gehad zodat ze wel zeker wisten dat het aansloeg voor ik het voor een half jaar zelf ging proberen. maar na vijf maand sloeg dat niet meer aan dus nu ga ik aankomende periode na ik ongi ben geworden beginnen met 100 mg.
    en dan hopen dat het wel weer aanslaat.
    nou spannend meid goed geklust afgelopen dagen?

liefs

11. tibisai

tibisai Actief lid

Nou ik heb de eerste keer na primolut wel 2x bloed gepikt op de 21ste dag. Dat ging ook wel goed...
    waren beide postieve uitslagen maar niet goed genoeg om een beeebi...

Ja we hebben aardig wat geklust, voordat ik ziek werd.. hoop dat het genoeg was.

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    en moet je nu ook weer bloed prikken of niet?
    nou hoop voor julli dat je zwanger word.

liefs

13. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    nou meiden hoe gaat het met jullie?
    hier gaat het zijn gangetje ik ben nog niet ongi dus kan nog steeds niet beginnen met de clomid.
    ik wil nu ook niet meer wachten ik heb nu zo iets van zo snel mogelijk ongi worden dan kunnne we verder!
    nou ja we moeten rustig blijven wachten

liefs

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey,

Sunlight, snap dat je niet meer wilt wachten... Wanneer was de laatste pil?
    Nog even en dan kun je weer verder! Nieuwe ronde nieuwe kansen;) komt helemaal goed!

Tibisai, hoop voor je dat het geklus zijn vruchten afwerpt haha:D

Hier is alles goed, ben alleen echt super misselijk.. lig de hele dag al op bed bahbah.Kan niet echt eten en heb knallende koppijn..
    Maar ik mag niet klagen, hoort er allemaal bij hè haha. Gelukkig was ik vandaag en morgen nog vrij dus even lekker rustig aan doen.

15. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he emma21

17 dec had ik mijn laatste pil. dus nu ongi worden en dan over een paar dagen beginnen met 100 mg. ik ben erg bang dat ik nog meer bijwerkingen krijg van 100 mg maar ja we zien het wel is voor een goed doel.
    dus heel erg ziek meid nou dat is mooi min. nog even volhouden na drie maanden word het beter tocg zeggen ze.
    heb je al een echo gehad?
    nou rustig en stertke met ziek zijn

liefs

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ok dan zal het vast niet lang meer duren! Ja je zal misschien wel iets meer bijwerkingen hebben, maar je moet maar denken dan voel je ook dat het werkt. Hoop het echt voor je! maar dat gaat vast helemaal goed komen, dan word al je geduld beloont :D

Ja ik heb een echo gehad toen ik bijna 5 weken was. De gyn had bloed geprikt voor hcg en omdat dat erg hoog was moest ik direct een echo..
    Ik had al een afspraak staan voor 8-1, maar die moest ik afzeggen, vind ik wel jammer want bij 5 weken zie je eigenlijk nog niks!
    Nu krijgen we de 21e weer een echo, nog twee weekjes geduld dus.

17. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    emma@ oh spannend. dan zie je echt al een klein mensje. oh dat moment lijkt mij geweldig dat je dan het hartslagje kunt horen en alles kunt zien en echt jou baby is het dan wat je daar op het scherm ziet.

het zal idd niet lang meer duren. ja idd ik voelde niks meer en daarom wist ik ook dat het niet meer werkte dus eigenlijk is het best wel goed dat je de bijwerkingen voelt zodra je niks meer voelt weet je gewoon dat je verhoging moet hebben hahaha.

nou meid veel plezier en succes over twee weken, het zal vast allemaal goed komen.

liefs

18. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meiden

nog wat nieuws hier?
    hier nog geen duiveltjes te bekennen
    nou hopen dat ze snel komen. als ik toch niet zwanger ben dan maar ongi worden ik denk dat het morgen zo ver is

liefs

19. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Morgen ga ik beginnen met de 2e ronde Clomid. Ik ga nu ook ovulatietesten erbij gebruiken want dan weet ik zeker wanneer ik aan de klus moet. Zeker omdat klussen niet mijn sterkste kant is. Dan hoef ik tenminste niet dagen lang te klussen. Ik hoop dat het deze ronde dan raak mag zijn. Bij mij gaat het alleen om dat mijn cyclus korter wordt want een ei-sprong heb ik wel.

Iedereen s6.

20. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hoi meiuden

mag ik iets vragen?

wat is pro?