hoi dames nou ik ben dus ongi geworden afgelopen zaterdag. dus morgen kan ik beginnen met de 100 mg clomid ben erg benieuwd of het ook aanslaat. ik moet 21 jan heen voor een fm dus wachten rustig af en goed klussen straks hahhah liefs
heey meiden! heb een tijdje niets van me laten horen, had het erg druk en voelde me ook niet erg lekker door de clomid. S nachts altijd wakker en steeds hele rare dromen de week nadat ik clomid heb geslikt. Ben nu sinds vrijdag puregon aan het spuiten. Hopelijk krijg ik hier wel een eisprong van! hoe gaat het met de rest? Liefs brenda
brenda@ spannend meid. moet je dan om je navel spuiten? tenminste ik heb er wel eens iets over gehoord. maar lijkt me echt niet leuk en erg pijnlijk of valt het mee. ik hoop dat mijn 100 mg aanslaat en verder niet hoef te proberen. maar mijn gevoel zegt dat dit nog maarhet begin is. dus ik wat rustig af. kan jij alles nog een beetje volhouden meid? liefs
nou het valt juist reuze mee, de prik voel ik niet eens. het is juist mijn man die niet durft te kijken haha.. ik heb nu liever dit dan clomid, omdat hiervan de bijwerkingen veel minder zijn. Van de clomid werd ik best depressief en dan nog alle lichamelijke klachten. hoop dat ik hier wel een eisprong van krijg! en hoe gaat het met jou sunlight? Liefs bren
brenda@ ja gaat met mij wel goed heb vijf maanden 50mg gehad die sloegen na 2 maand niet meer aan. dus maar weer gebeld na 4 maand en idd bij de 5e maand zag ie dat ik geen ei sprong meer had. ik ben normaal ook altijd depressief en ooveral last van opvliegers ik kom echt giga veel aan. dus nu over op de 100mg altijd leuk. ik hoop niet dat ik nu nog meer last van bijwerkingen heb maar datzal wel. oke dus de spuiten doen niet zeer dat is wel beter. ik heb gezegd als ik spuiten moet dan moet mijn man ze maar geven want ik dur het zelf niet hahahaha. heb jij ook 50 gehad en daarna 100 mg en hoe ging het bij jou met de bijwerkingen werden die toen ook erger met de verhoging? liefs
ik heb alleen 100 mg en 150 mg gehad. Beide keren waren debijwerkingen even erg. Maar had ook ongeveer alles wat op het lijstje stond :S Vreselijk vond ik dat! vooral als je zo depressief bent... Daarom ben ik nu ook blij met de spuiten, die naaldjes zijn ook zo klein, je voelt er echt niks van! je moet alleen vaker naar het ziekenhuis ivm overstimulatie. liefs bren
oke nou ik hoop dat het bij mij ook mee gaat vallen. ja jong niks aan ik kan ook dan altijd wel huilen ben zo maar kwaad. kan niks hebben. ze hoeven maar te zeggen van nou je haar zit vandaag een beetje apart nou dan lig ik al weer te huilen hoor. echt vreselijk. ja ze vallen mij zwaarder dan ik had verwacht. bij de 1 valt het mee en bij de ander tegen de 1 heeft er volgend mij ook meer last van de ander. nou meid succes met alles en hoop voor jullie dat je snel zwanger bent, ik zal voor je duimen liefs
Zover ik weet heb ik nergens last van. Ik heb clomid 50mg. Maar ik heb ook dan wel een ei-sprong alleen mijn cyclus is te lang. Misschien zit daar ook wel het verschil in. Maar allebei s6 met de behandeling.
pearl29: ik weet het niet ik denk dat het verschil is dat de 1 wel last van de bijwerkingen heeft en de ander niet denk ik. maar ja gaat nu nog best met de bijwerkingen. heb tot dusver niet zo veel last gehad. alleen opvliegers zoals ik dat maar even noem. dus of ze slaan niet aan of ik ben er aangewend geraakt nou ja we zien het wel. moet morgen heen voor een fm dus spannend spannend. liefs
@sunlight, Dus morgen al een fm! Spannend! Hoop echt voor je dat er wat te zien is, zal vor je duimen Gelukkig heb je niet al te veel bijwerkingen gehad, dat scheelt maar weer. @brenda, gelukkig valt het mee met de spuiten.. Hoe is het nu? Ik heb morgen een echo.. ik hoop een mooi kloppend hartje te zien Mn vriend kan helaas niet mee, nu gaat mn zus mee dus dat is wel leuk. Ik ben ziek vandaag, niks aan Fijne dag vandaag!
Heel veel s6 allebei. Wij zijn nu aan de klusperiode gekomen. Tis wel afzien hoor dat "verplicht" klussen. Maar goed.... We hebben het ervoor over. Als ik deze ronde zwanger ben dan moet ik de gynaecoloog bellen en dan wordt er ook een echo gemaakt om te kijken hoe het gaat en hoever ik dan ben. Maar dat is pas na 2 weken overtijd. Spannend dus moet nog even wachten totdat het 6 feb is.
emma@ ja is idd erg spannend ik hoop dat het aan is geslagen. en dat ik nu ook gewoon zwanger kan worden nou ik laat het nog wel weten . en succes met je echo ik hoor nog van je hoe het is gegaan de eerste echo oke? liefs
hallo meiden hier de eerste keer clomid 50 mg gehad, en dat sloeg goed aan! na 28 dagen ongesteld en een ei gehad! maar 2e ronde helemaal niks? zit nu weer aan de duphanston om het op te wekken en dan met 100 mg beginnen
Hee meiden, ondertussen is mijn dosis voor injecties al3x verhoogd en ben ik al weer 4 keer naa het ziekenhuis geweest voor fm. Het is even zoeken naar de juiste dosering voor mij! Morgenochtend weer fm en hoop dit keeer dat het geholpen heeft! We houden de moed erin uiteraard. @emma, spannend je echo! lijkt me helemaal super om je kindje zo te zien. we hopen dat alles goed is uiteraard! @all, zet hem op meiden! Liefs
he meiden hoe is het hier? nou ikheb afgelopen woensdag een fm gehad en in mijn rechter eierstok zat een ei van 16 mm en in mijn linker een van 2 cm jeuh dus hij zegt dat ik dan zowiezo een ei sprong krijg. is dit ook echt zo? wie weet dat? we hebben een klus patroon gekregen om de dag en we moeten/moesten op 21 jan 23 jan en 25 jan goed klussen dus ik hoop dat dat werkt en dat ik straks eindelijk zwanger ben. emma@ hoe is het gegaan met de echo meid iik hoop dat het goed is gegaan nou hoor het van je hoe is het met de rest van de meiden hier? liefs
hey allemaal, Sunlight wat geweldig! Die van 20 springt inderdaad sowieso hoor! en als die andere nog een groeispurt heeft voor die tijd kunnen ze ook beide springen. Wij hadden ook zon soort kluspatroon alledrie de keren maar de laatste ronde hebben we de week rond de eisprong elke dag geklust, en dat heeft gewerkt . Oja nog een tip, het is beter om na de tijd nog even kwartiertje te blijven liggen haha. Ja de echo ging goed. Alles was goed met de kleine en het hartje klopte . Ik heb fotos in mijn album staan. Brenda, hoe is het gegaan bij de fm? Knarboor, hopen dat de 100 weer mooi aanslaat!
dames vraagje voor jullie ik moet een dezer dag aan clomig 100mg maar is dit 1 smorgens en 1 savonds of mogen er 2 tegelijk?
2tegelijk meid! en ik nam ze savonds,maar je kiest daar zelf voor. Ik denk een positieve test te hebben sinds gisteren. met 1OOmg clomid.. zie album
ik zie hem hannelore!, kijk maar in mijn album, zo begon het bij mij ook. Wanneer is je NOD? Spannend hoor! Knarboor, je moet ze tegelijk innemen. Ik nam ze sochtends, maar dat kun je zelf kiezen wanneer je ze neemt. Heel veel succes!