emma@ nou mooi dat alles goed is met jullie baby. oke dus het ei van 2 cm springt zowiezo nou mooi om te weten. wij hebben ons dus wel aan het klus patroon gehouden 21 23 25 jan geklust. ik denk dat ik gister mijn ei sprong heb gehad dus op dag 25 misschien dus niet op het goeie moment geklust nou ja we zien het wel hoe het gaat. we wachten rustig af en maar duimen dat ik nog binnen twee jaar zwanger raak. dat zou echt geweldig wezen. dat is het mooiste verjaardagscadeau dat ik dan ooit heb gekregen. nou ja we wachten het af en meer kan je toch niet. weet iemand wanneer dat ongeveer mijn innestelingsdag is? liefs
emma@ nou mooi dat alles goed is met jullie baby. oke dus het ei van 2 cm springt zowiezo nou mooi om te weten. wij hebben ons dus wel aan het klus patroon gehouden 21 23 25 jan geklust. ik denk dat ik gister mijn ei sprong heb gehad dus op dag 25 misschien dus niet op het goeie moment geklust nou ja we zien het wel hoe het gaat. we wachten rustig af en maar duimen dat ik nog binnen twee jaar zwanger raak. dat zou echt geweldig wezen. dat is het mooiste verjaardagscadeau dat ik dan ooit heb gekregen. nou ja we wachten het af en meer kan je toch niet. weet iemand wanneer dat ongeveer mijn innestelingsdag is? liefs
er is iets verkeerd gegaan volgens mij hahaha twee keer dezelfde tekst maar ik neem ze altijd smorgens deed ik met de pil ook dus dat ritme zit er nog steeds zo in.
he meiden nou ik heb dus al 5 dagen last van buikpijn nou ik weet het niet zo. mijn man is gister vertrokken voor vier weken dus ik hoop dat we optijd waren nou ja meer dan afwachten kan ik niet maar ben bang dat ik te laat mijn ei sprong heb gehad. succes iedereen liefs
hey sunlight, Ik denk wel dat het op tijd was hoor! Ik heb na de eisprong ook nog lang buikpijn gehad, maar de gyn had ook gezien op de echo dat de eierstokken opgezet waren, dus vandaar. Het is ook niet niks voor je lichaam, kan je best wel even last van hebben. Dus geen zorgen maken hoor, je hoeft nu alleen nog maar af te wachten jammer dat je mannetje zo lang weg moet! Niks aan . Die van mij vertrekt volgende week ook voor 3 weekjes. Fijne dag allemaal vandaag! Ik ga lekker shoppen met mn moeder
emma@ oh bah die van jou dus ook weg. daar is echt niks aan. ik kan er niet tegen. slapen wil bijna niet. thuis komen zo heel alleen is niks aan. nee ik vind het echt maar niks. maar oke dan is dat positief nieuws daar ben ik wel blij mee hahhaa. nou ik hoop dat we dan nog optijd zijn geweest. ja had 21 jan afspraak bij de gyn en toen had ik een ei van 2 cm en moest klussen op dag 21 23 25 dus ik hoop dat ie in die dagen is gesprongen. nou jij zeg van wel dus dan heb ik weer een beetje hoop. en wacht ik het allemaal af. nu zijn we weer bezig voor het echie zeg maar dat is echt spannend nu kan het gewoon raak wezen nu hebben wij ook 20% kans om zwanger te worden jeuh. nou ik zal hoop houden en ik zie het resultaat over anderhalve week. he bedankt voor je positoef nieuws veel succes als je vriend weg is moet je maar vaak hier komen kletsen hahaha liefs
nou meiden kunnen we hier de spanning nog wat aan? ik niet meer ik wil die negen dagen voorbij zijn hahhaa. nou succes allemaal liefs
nou sunlight, dat wordt dus 9 dagen stressen haha. Ik zal voor je duimen. Ik hou geen duimen meer over hier haha. Hoop het zo voor je meid.
marsim@ ja idd dat word 9 dagen stressen nu nog 8 hahha. nou mooi dat je voor me duimt. ik hoop ook zo dat ik zwanger ben. maar ja elke keer als ik het hoop dan ben ik niet zwanger dus deze maand dan ook vast niet. nou je we zien het vanzelf. hoe is het met jou? liefs
ik duim ook met je mee hoor . doe rustig aan he meid! Nog eventjes geduld Hier is alles goed, nog steeds misselijk.. maar raak er aan gewend haha Fijne weekend nog ! en weltruste
Ha Sunlight, Vandaag nog maar eens een testje er tegen aan gooien haha. Om 10.45 uur mag ik testen dus dat is al snel. We zien het wel gister een licht streepje. Maar meid blijven hopen en niet zeggen dus het zal dit keer wel weer niet zo zijn. Misschien is het wel zo! Blijf hoop houden. Op een dag lees ik ook van jou dat je met een lekkere dikke buik rond loopt. Ik laat zometeen wel weer weten hoe de test is gegaan.
Vandaag weer een licht streepje. Volgens mij snap ik helemaal niks van die testen en van mijn lichaam haha. Gister heb ik wel meer buikpijn gehad. Gisteravond en dan iets van een half uurtje ofzo. Zou dat de eisprong geweest kunnen zijn? Gister licht streepje vandaag weer. Had die gisteravond wel donkerder geweest kunnen zijn?
Net de banner eronder gezet. Die geeft aan over 2 dagen eisprong. Dit is de eerste maand met clomid maar zonder de fm. Bij gyn. zeggen ze meestal op dag 14 nu de aankomende 2 dagen klussen. Nou we wachten maar af. Gooi er nog gewoon een paar ovulatietesten tegenaan en dan zien we wel.
marsim@ ik heb altijd een ei sprong op dag 15 met clomid. dus ja zou kunnen he. maar goed klussen en om de dag dan is het zaad vn betere kwaliteit dandat je elke dag gemeenschap hebt. misschien wist jje het wel maar denk zeg het even misschien is het nieuw voor je! wanneer heb ik dan mijn innestelingsdag gehad deze maand weet jij dat of iemand anders? liefs
innesteldag is dan 5 dagen na je eisprong, dus dag 20. Denk ik. En idd dat om de dag heb ik vaker gehoord maar mijn gyn die zegt dat het ook gewoon elke dag kan. Volgens mij denkt elke gyn daar anders over. En daar komt bij dat de laatste samenlevingstest positief was doordat de tijd korter was. Dus heb nu ook het idee dat we het niet om de dag kunnen doen omdat de zaadjes het anders toch niet redden ofzo. Maar goed heb die testen gedaan maar waren negatief. Zit idd op dag 15 maar ja volgens de banner geeft hij de eisprong 2 dagen later aan. Nou ja ik blijf testen en dan zie ik het wel.
oke nou ik had vandaag in 1 keer buikpijn dus ik dacht wie weet maar dat kan dus niet nou ja we moeten ook maar afwachten meer kunnen we niet ja je moet maar blijven testen komt vanzelf een streepje liefs