emma21@ ja sunlight gewoon zwanger wie had dat gedacht hahhaa. ik voel me goed en eindelijk heb ik een posi test in handen gehad ik dacht ik krijg hem nooit in handen maar wel jeuh. ik ben zo vrolijk dat iedereen vraagt op mijn werk wat is er met jou je glundert zo hahahaha. genieten doe ik er zeker van. heb erg last van mijn borsten maar eigenlijk alleen maar als ik mijn bh uitdoe en op de buik op bed lig.mijn man is ook zo blij ook al zit die vier weken in het buitenland heb hem gebeld en ik was helemaal door het dolle heen hahaha en huilen. maar het is nog zo onwerkelijk. ik mocht van mijn moeder heeeeel erg blij wezen ze zei je bent echt zwanger meid. ze vindt het echt zo geweldig en mijn vader ook. hahahah verder vertel ik het nog niemand liefs
ja idd dan kan je het gelukkig met een paar mensen delen. ja ik vindt het ook geweldig hahaha. echt super kan het niet vaak genoeg zeggen hahah liefs
ik begin de aankomende cyclus ook met clomid. heb eerst provera gekregen en moet de volgende cylus met clomid beginnen. alleen het wachten op mijn menstruatie duurt nu wel erg langl volgens de gyn hoorde ik met 2 a 3 dagen ongesteld te worden zit nu op dag 8 en nog steeds niets te bekennen. hoop dat het snel komt. maar merken jullie aan je zelf dat je clomid gebruik en zo ja waaraan en wat merk je dan
nathjuh@ ik merkte dat ik aan clomi zat. opvliegers heel emotioneel kon de hele dagen wel huilen. ik groeide maar kan ook komen door het stoppen van de pil! voor ik ongi moest worden werd ik misselijk! opgezette buik. liefs
oke voor mij is het nog even afwachten vind het wel spannend. vooral omdat ik niet weet hoe mijn lichaam op medicijnen gaat reageren. gebruik namelijk nooit medicijnen en nu dit. dus spannend. jij gefeliciteerd met de zwangerschap
ja idd ik reageerde er echt hevig op maar jij kan er wel nks van voelen scheelt per persoon denk ik. ja dank je ik geloof het nog niet zo. straks is het niet waar morgen eerst mijn cb test maar even afwachten hahaha. en dan echo bij de gyn dan geloof ikk het pas hoor erg he! de banner lijkt wel leuk maar geloof het nog niet echt. liefs
jeuh vandaag een positief test van clearblue gehad stond zwanger op jeuh ben nu echt blij 23 feb ga ik naar de gyn voor echo liefs
@sunlight, yeeh wat goed dat er zwanger stond! Nu nog even wachten tot de echo dus. Weet je ook of het er 1 of 2 zijn haha @natjuh, hoop voor je dat de kwaaltjes mee zullen vallen en dat het mooi aanslaat! Ik had ook last van de bijwerkingen maar ja, het is voor een goed doel hè
emma@ ja idd ik had twee eitjes dus je weet het maar nooit! jij bent al weer 12 weken zwanger geweldig dan krijg je nu ook eindelijk een beginnend buikje denk? ik kan niet wachten tot mijn buik begint te groeien dan wordt het allemaal echt hahahah. denk je dat ze al iets op mijn echo kunnen zien op 26 feb? of nog helemaal niks liefs
denk zeker dat ze dan iets zien hoor! Bij mij zagen ze bij 5 weken al wat (staat in mn album) Hoe voel je je? Al misselijk? ja ik krijg een klein beetje een buikje nu. Maar nog niet te zien ofzo haha. Kan er ook niet op wachten
emma@ oke het zou echt super wezen als we al iets kunnen zien. zal zo even in je album kijken! ik ben heel af en toe misselijk maar dat is dan maar heel even. heb eigenlijk niet zoveel last ergens van. alleen mijn borsten die doen echt giga zeer! en blijf ongi krampen houden heb jij dat ook gehad? en hoe lang? ik heb even in je album gekeken je ziet idd wel wat maar dat is niet echt veel nog. met negen weken zie je veel meer ihihihi. echt leuk. en je begint het nu ook te zien he je buikje leuk! liefs liefs
hey meiden, hoe is het hier? Sunlight, nog steeds erg buikpijn? natjuh, hoe is het met jou? Ik heb vandaag weer een echo gehad Zo mooi! Hij/zij bewoog druk , je zag handjes en voetjes en een neusje haha. De fotos staan in mn album!