Lovely, een ZWANGERSCHAPStest?! dat bedoel je toch hè? niet een ovutest? Ik zie er ook een tweede streepje in hoor! Ook al is het een vrij onduidelijke foto! Dus: SUPERPROFICIAT!!!!
he lovely 30 ik durf niet te zeggen wat ik zie want ik vindt hem erg onduidelijk sorry! maar weet je nu al wat meer heb je misschien nu een duidelijker test? of ongi geworden? ik hoor het graag van je liefs
@Lovely; Ik kan het helaas niet zien omdat de foto's niet echt duidelijk zijn! Maar ik hoop het voor je meid! Laat je het nog even weten? @De rest; Hoe staat het er bij jullie nu voor? Zijn er al eitjes gesprongen? Ben benieuwd! Ik heb vanochtend weer bloed laten prikken en ik ben er eigenlijk stiekempjes wel zeker van dat ik een eisprong heb gehad.. Ik heb weer enorme last van mijn borsten/ tepels en dat was de andere twee keer ook mijn eisprong! Ben zoooo benieuwd wat er uit mijn bloedtest komt! SPANNEND!
lindaS: ja idd erg spannend ik moest vanochtend ook bloed laten prikken dus wij zitten een beetje in hetzelfde schuitje hahaha. ik denk ook dat ik mijn ei sprong heb gehad heb het echt gevoeld even een dag erge buikpijn beetje ongi krampen maar ja kan ook door de clomid komen natuurlijk ach ja as maandag uitslag dus we wachten wel af. en wie weet snel zwanger ik hoop het zo. liefs
@Sunlight; Daar zat ik gisteren ook aan te denken.. Het kan natuurlijk ook allemaal bijwerking zijn van de Clomid.. Is natuurlijk 1 en al hormonen Ach ja, nog 1 dagje wachten en dan weet ik het! Ik hoop het natuurlijk wel! Laat je even weten wat de uitslag was? Ben benieuwd!
lindaS: ja we kunnn alleen afwachten. morgen om kwart over vijf wort ik gebeld door de gyn en krijg ik mijn uitslag ik ben echt zo benieuwd ik hoop echt dat ik een ei sprong heb gehad. ik kan niet meer doen dan de laatste dag nog even afwachten
Helaas heb ik (nog) geen eisprong gehad.. Ik heb morgen nog 1 maal uitslag van mijn bloed en als die nega is, dan mag ik weer aan de Duphaston.. Jammer, maar helaas! Hoe is het met jou Sunlight?
he lindaS: wat k*t dat je nog niet een ei sprong hebt gehad. ja mijn eerste ronde clomid heeft gelijk aangeslagen dus ik heb wel een ei srpong gehad. nu afwachten deze maand het zou nu dus wel eens raak kunnen zijn wie weet. we kunnen nu klussen voor het echhie dat geeft wel een heel fijn gevoel. ik hoop dat het bij jou ook snel in orde is liefs
@Sunlight: Je kan testen vandaag! SPANNEND! Laat je het even weten! Ik duim voor je dat het raak is! Ik ga over een kwartiertje bellen voor de uitslag, maar verwacht er niets van.. Ik mag denk een dosis omhoog, zie er erg tegenop!
Sunlight, *duim duim* Laat het ons weten als je (posi) getest hebt! Linda, je hebt zo lang moeten wachten eer je wist of je een eisprong hebt gehad! Ik ben gisteren ongesteld geworden, moet nu de 12 en 14e CD een echo laten nemen en dan weet ik de 15e dag al gelijk of ik terug de Primolut mag beginnen nemen of 2 spannende weken inga! Terwijl jij alweer een hele cyclus achter de rug hebt...pfff.... Maar jullie moeten het met bloednames doen als ik het goed begrijp. Bij mij wordt met echo bekeken of er follikelrijping is en als er geen is dat groot genoeg is, gaan ze ervan uit dat ik niet voor de 18e CD een eisprong heb en dat is het doel!
hey meiden ik heb ff een vraagje miss weten jullie het ? ik zit nu op dag 13 en ik heb vanaf dag 3 tot dag 7 clomid geslikt (nu 2de ronde) maar ik voel me echt niet lekker sins ik ben begonne weer met de clomid! kan dat nu nog steeds op dag 13 ? ik voel me echt lamlendig echt heel veel opvliegers! ben dus klaar met slikken maar ben nog steeds ziek ik moet het van de gyn nu 3 maanden zelf doen dus ik hoef ook niet bij hem langs, dus vandaar me vraag! liefs gaby
Jihoe! Heb toch een eisprong gehad! Mijn waarde was 28,9! Ben zo blij! Ik moest inderdaad alleen voor bloedafname, maar hoop in een volgende cyclus (mocht die nog komen ) wel gewoon echo's te krijgen, dat is veeeeeeeel fijner! Weet je tenminste een beetje waar je aan toe bent Ohhh, dat is fijn dat je meteen weet of het geholpen heeft of niet en meteen aan de primolut mag! Lijkt me veel beter! Voor mij toch wel een spannend weekje nu!
Ach, die 4 dagen red ik nu ook nog wel! Ik was trouwens ook heel beroerd na de Clomid! Heb er wel 2 weken last van gehad! Vond het VERSCHRIKKELIJK! Maar het kan ook met je eisprong te maken hebben meid, misschien heb je een vroege eisprong, je weet maar nooit..
sorry zie het nu ook pas haha dat je nog maar 4 dagen hoef zijn altijd wel 4 hele spannende dagen! ja had jij het ook ? de eerste ronde had ik er niet zoveel last van maar ik voel me nu echt al dagen lamlendig ik moet me eisprong als het goed is nog krijgen 1 van deze dagen ik voel hem heel duidelijk !
Ik heb volgens mij bijna alles wat in de bijsluiter stond gehad.. Vond het helemaal niets! Opvliegers, buikkrampen, hoofdpijn, moeheid.. En toen ik na twee keer bloedprikken nog geen eisprong had gehad, dacht ik ook nog eens dat ik al die bijwerkingen voor NIETS had.. Maar 3 keer is scheepsrecht! Ik zou ook blij zijn met een ongi hoor! Zolang ik maar weet dat die verschrikkelijke medicijnen niet voor niets zijn geweest en zijn werk doen! Ik denk dat het toch echt de bijwerkingen zijn bij jou. Mijn gyn zei dat Clomid blijft doorwerken tot je een eisprong hebt gehad! Succes ermee meis! Hopelijk snel van deze klachtjes af en nieuwe klachtjes erbij
dat lijkt me echt klote dat je krijg te horen dat je dan nog geen steeds geen ei heb gehad en daarom nu heel blij dat je hem wel heb gehad precies 3 x is scheepsrecht , that's the spirit ! ja ik denk ook echt dat het de bijwerkingen zijn maar voel me echt zo klote dat ik onderrand de ha ga bellen , maar die kan er natuurlijk ook niks aan doen en ik wacht gewoon af tot me eisprong! hoop dat jij nu ook snel klachten van iets anders ga krijgen ik ga ff werken. bedankt voor je atwoorden knuff gaby
Joehoe!!! Linda heeft een ei gehad!!! *spannend* en àls je nu niet zwanger bent, weet je tenminste dat je nu voor het echie aan het klussen bent hè... Gaby, hopelijk snel een ei en weg met de klachten! Of toch alleen nog maar misselijkheid! Ik start morgen met de Clomid, ben zooo benieuwd of het gaat werken en welk effect het op me gaat hebben enzo... hoop dat het allemaal wat meevalt want ik moet vanaf morgen héél veel werken!
*springt in de lucht en doet een vreugdedansje* Ben zooooooo blij! Thanks Elke! En nu hopen dat het bij jou ook goed aan gaat slaan! Het liefst zonder die nare bijwerkingen natuurlijk Ik duim voor jullie allemaal!
he allemaal nou k ben vandaag ongi geworden. nou ja het moet nog door breken maar had zonet krampen en zat een roze vlekje op mijn tampon dus het kan elk moment doorbreken ik baal best wel als een stekker. ik had echt zwangershasverschijnselen zal dan wel door de clomid gekomen zijn. nu gaan we met volle moed naar ronde 2 met clomid hopen dat er dan meer gebeurd hahaha. we zijn nu al 16 maanden bezig dus die laatste paar maanden kunnen er ook nog wel bij. lindaS wat geweldig dat je een ei sprong hebt gehad. spannend ik hoop voor je dat jij wel zwanger bent ik zal voor je duimen meis! hou je ons wel op de hoogt van alles ik duim duim duim voor je succes meid liefs