Linda, spijtig van je ongi maar wel leuk dat je weet dat het werkt. Waarom twijfelden jullie? Ritje, leuk seg dat het zo snel aangeslagen heeft bij jou! Proficiat nog! Gaby, wat k*t seg! Zou ook héél boos zijn! Tsss.... Ik heb gisteren het laatste pilletje genomen en heb sinds gisteravond een beetje stekende pijn in m'n onderbuik, lijken m'n eierstokken te zijn. Voel me ook niet zo goed, buik doet algemeen een beetje pijn... Herkennen jullie dit? Ben zoooo benieuwd naar de echo maandag! 8-[
linda erg jammer van je ongi. hopen dat het de tweede poging beter lukt. wij gaan ook voor ronde 2 maar denk niet dat er iets gebeurd ik ga er niet vanuit valt anders alleen maar tegen he meid succes met alles he elke 1984: ik heb ook altijd overal last van als ik de clomid heb ingenomen. mestal rond dag 10 en dan na mijn ongi is het pas weer over erg irritant maar ja je moet er wat voor over hebben he liefs
ik voel ook steeds een soort druk en steken maar dat was na een aantal dagen nadat ik de laaste clomid pil had ik genomen! nou ik ben bij de gyn geweest en hij verwacht dat me eitje tussen nu en 5 dagen gaat spriingen pas ik moet zoieso volgende week bloedprikken of ik een goede eisprong heb gehad en mocht ik niet zwanger zijn moet ik volgende ronde waarschijnlijk 100 mg clomid gaan slikken ben er al zo ziek van en nu moet de dosering omhoog
ik moet gewoon een half jaar proberen als er een ei sprong is waarom moet je dan meer miligram hebben? dat slaat toch nergens op als er een ei sprong is dan moet je gewoon proberen normale vrouwen die gewoon een ei sprong hebben zijn toch ook niet na 1 maand al zwanger. iik vindt dat erg raar dat als je na een maand niet zwanger bent dat je dna gelijk meer mg clomid moet hebben erg vreemd hahaha. ja ik vind het echt heel vreemd. liefs
hey meis! ik krijg waarschijnlijk meer clomid omdat me ei telaat komt! ze willen een korte cyclus ook hebben voor mij daarom zou ik ''miss'' meer clomid moeten hebben! maar ik wacht het wel af mocht ik gewoon ongie worden dan ga ik het er nog ff goed over hebben met hem liefs gaby
he gaby oke vandaar ja ik vondt het al zo vreemd hahaha. nee dan kan ik mij er iets bij voorstellen, maar ja als je een ei sprong hebt is dat toch goed. ik zou dat niet willen om dan meer te gaan slikken omdat je nu al niet lekker bent. nou meid heel veel succes met alles en we horen het wel hoe het gaat. liefs
Hallo meiden! Misschien een geruststelling voor jullie; Mijn ei sprong pas op dag 21 Dus er is nog hoop! Ik ben toch ook maar weer begonnen met de Clomid, dus van dag 5 t/m 10! Dus een nog langere cyclus.. We gaan er weer voor!
Sunlight en Gaby, als ik geen cyclus heb van 28-32 dagen, moet ik ook een hogere dosis krijgen van de gyn. Uiteindelijk zal je altijd wel eens een eisprong krijgen maar het doel is dat die binnen een redelijke termijn komt zodat je per jaar een normaal aantal kansen op zwangerschap krijgt. Zo is het mij verteld... Linda, jij neemt nu terug 50mg? En moet je van dag 5-10 nemen? Niet van dag 3-7? Ik duim voor jullie! Hier zijn de steekjes minder maar ik voel me algemeen in m'n buik niet zoo heel lekker... Heb ook veel last van m'n darmen. Geen idee of dit toevallig nu is of dat het met de Clomid te maken heeft...
precies zoals elke het zeg bedoel mijn gyn het ook ! om meerdere kansen in een jaar te krijgen vandaar dat de cylus dan omlaag moet! ik zit nu alweer inmiddels op dag 21 en nog steeds geen eisprong! in me 1ste ronde clomid had ik hem op dag 16 maar we wachten nu nog steeds geduldig af
Hallo meiden! @Elke; Ik werd zaterdag ongi en had dus eigenlijk maandag voor een echo gemoeten (Dag 3). Mocht niet meteen starten voordat ze een echo gedaan hadden! Dus vandaar 2 dagen later en dus een nog langere cyclus.. Maargoed! Het is weer allemaal voor het goede doel! Hoe is het met jou? Ik had ook last van mijn darmen, dat was bij mij voor mijn eisprong! Geen idee of het door de Clomid kan komen eigenlijk.. @Gaby; Nog even geduld meid! Hopelijk slaat het alsnog aan! Doe je ovulatietesten?
Linda, heb nog steeds last van m'n darmen. Als ik ga plassen, heb ik ook zo'n ongigevoel in m'n onderbuik. Dat gevoel heb ik constant zo heeel vaag. Ben zoooo benieuwd wat er allemaal in dat buikje van mij aan het gebeuren is nu! Spijtige is dat ik nu echt niet meer vrij zonder de hele tijd te denken dat het nu wel eens echt raak zou kunnen zijn enzo... 8-[ Geniet er lichamelijk dus niet echt van...
Om ff antwoordt te geven op het onderwerp. Ik heb de eerste ronde 50 mg gebruikt maar helaas sloeg die niet aan. De tweede ronde 100 mg en toen was het gelijk raak. Ik moest ook regelmatig terug komen om te kijken of de eitjes groeide. Toen er een bijna op knappen stond moest ik dat met ovu testjes in de gaten houden en bellen als die posi was of als ie binnen 3 dg nog niet posi was. Hij was binnen 3 dg niet posi ik dus gebeld en een afspraak voor contole op woensdag gemaakt is ie op dinsdag vet posi. Op die woensdag dus een samenlevingstest gehad en die was ook goed. Het was dus raak die keer
Fijn om te horen Nyncke! Dat geeft ons weer hoop! Geniet er maar lekker van En Elke, ik snap wel wat je bedoeld hoor! Ik was er deze keer niet zo mee bezig, omdat ik het idee had (door de bloeduitslagen) dat de Clomid toch niet aansloeg, toen heb ik het een beetje opgegeven! Maar nu ga ik er echt voor!
hey meiden ik heb dus gister me eisprong gehad , en duidelijk gevoeld hij is dus op dag 22 gekomen moet volgende week ff bbloedprikken of hij goed is gesprongen maar daar ben ik ook niet bang voor op me ff kaartje zie je ook dat ik me ei heb gehad! hoe gaat het voor de rest met j ullie nu ?
Gaby, fijn dat je ei gekomen is, hoop dat je goed geklust hebt! Hier spannend afwachten tot echo morgen... heb nog maar amper slijmverlies terwijl ik dat de voorbije dagen na m'n menstruatie wel vrij veel gehad heb... Zou het echt niet weten of ik een eisprong heb gehad of ga krijgen binnenkort! Heb gisteren eens uitgerekend en als het raak is deze ronde, kan ik op m'n verjaardag testen! Zou echt de aller-allermooiste verjaardagscadeau zijn ooit!
eej meis ja ben ook heel erg blij met me ei temperatuur is nu ook lekker omhoog gegaan! en we hebben gelukkig heel veel geklust ja spannend morgen je echo dit is je eerste ronde met clomid toch ? hou je ook je temperatuur bij ? ja dat zou heel leuk zijn als je op je verjaardag positief test! laat je het morgen weten na je echo hoe het is gegaan ?
hey meiden, Ik kom me hier ook even melden. Ik weet sinds kort dat ik pco heb en moet ook met clomid starten.. Ik heb gister net mn laatste primolutje gehad dus ben benieuwd wanneer ik ongie word! Ben heeeel benieuwd of het gaat werken allemaal. Had wel bijwerkingen van die primolut dus ben blij dat dat erop zit voor nu Maar om even op de vraag in het begin terug te komen, mijn zus was in de tweede ronde clomid (50 mg) zwanger en is net bevallen van een dochter
Ik helaas na 4 rondjes clomid (steeds hogere dosis) geen reactie. Maar bedenk dan dat ze ook nog andere mogelijkheden hebben! Hopelijk bij jullie wel allemaal mooie eisprongen!
Gaby, nee ik houd m'n temp niet bij. Ik werk heel onregelmatige uren en het lijkt me niet te doen daarom. Gyn heeft het er ook niet over gehad ofzo. Als de Clomid aanslaat en ik ben niet zwanger, ga ik wel opnieuw ovu-testen gebruiken. En natuurlijk houd ik jullie op de hoogte, zal wel laat op de avond zijn want we moeten recht van de gyn nog gaan eten bij de schoonouders... Emma, fijn dat je erbij komt! Ik hoop dat je snel ongesteld wordt en dan snel aan je eerste 'echte' ronde kan beginnen! Tibisai, wat bedoel je met 'ik'? Erikaatje, pfff...wat vervelend! Ben ook zoooo bang dat de Clomid niet zal aanslaan bij me. [-o< Wat moet je nu dan doen? En zijn de zwemmertjes bij jullie wel in orde?