ik snap je heel goed maar omdat het zo kan verschillen welke dag je je ei nu heb durf ik daar geen antw op te geven. gebruik je geen ovu testen of temperatuur je niet ? maar als je om de dag klus dan is dat wel okey
Oktober gestopt met de pil. Na curretage op 29 feb. bleef ik buikpijn houden. Heb toen Zh gebeld of ik op controle kon komen en dat was 6 juli. Dokter zei toen al voorzichtig pco en op 8 juli heb ik intake gesprek met fer. arts incl. alle onderzoeken die daarbij horen. Zouden in juli/augustus beginnen maar waren 14 dagen op vakantie dus hebben we een maandje rust gehad. Dit is voor ons dus ronde nr. 1 Zo heel verhaal... Sinds wanneer weet jij/jullie het?
@ Gaby nou dan gaan we gelijk op meid. Spannend. Klopt je banner? Bij die van mij weet ik het niet zeker. Op dinsdag zat mn ei er nog s'ochtends en op donderdag was ie weg dus er kan 2 dagen inzitten.. Staat nu op t langste dus.
Hoi! @Ryanne; Ik ben ook vorig jaar oktober gestopt! En in juni kreeg ik te horen dat ik PCO heb.. Had zelf al zo'n idee toen ik na 5 maanden nog steeds niet ongesteld werd.. Heb geen overgewicht of acne, dus dat maakte me weer aan het twijfelen! Baal nog steeds van het feit dat ik zonder medicijnen heel weinig kans heb om zwanger te raken, al die stress als ik weer eens dacht dat ik zwanger kon zijn door de pil heen was dus voor niets @Gaby; Nee, was wel van plan om te gaan tempen, maar bleek geen thermometer in huis te hebben en volgens mij is het beste om meteen te beginnen met tempen toch? Maar ik denk dat ik ovu-testen ga bestellen! Dan heb je toch wat meer duidelijkheid!
haha Linda dat dacht ik acheraf ook. Had ik dus nooit de pil hoeven slikken (plus de zorgen als je hem eens vergeten was enzo) Ben blij dat ik niet gewacht heb tot ik ouder was, nu heb ik gelukkig nog alle tijd. (Niet dat ik dat wil )
Dat heb ik ook Ryanne! Maargoed, ondertussen zijn we al bijna een jaar verder.. Maar ben nu bezig met het verkopen van ons appartement om lekker in een eengezinswoning te gaan wonen, zo kan ik het zwanger worden wat laten rusten! Ik vind het af en toe wel eng hoor.. Stel dat de Clomid niet zal werken, wat dan? Soms denk ik al over het adopteren van kinderen, weet dat dat vergezocht is, maar je houd er wel rekening mee.. Bah! En mijn schoonzus was gewoon de eerste ronde zwanger.. Soms is het echt oneerlijk!
Ik ben er ook teveel mee bezig. Deze maand helemaal want ben al 12x moeten gaan. En das best zwaar. Heb het er uiteraard voor over maar op een gegeven moment heb je het over niets anders. Ik heb wel nog hoop dus ben nog positief. Om ons heen is ook 'iedereen' zwanger of pas bevallen en vind dat wel moeilijk. Maar probeer naar de buitenwereld blij en aardig te doen. Het moeilijke is dat bijna niemand weet dat we bezig zijn dus praten met andere zit er niet in. Heb jij t wel verteld?
Mijn moeder en beste vriendin wisten het vanaf het begin en toevallig heb ik twee weken geleden mijn andere vriendinnen op de hoogte gesteld.. Die waren toch wel teleurgesteld dat ik ze het niet eerder had verteld, maar ik ben de eerste in onze vriendenkring die met kinderen is begonnen en was een klein beetje bang voor reacties.. Achteraf echt ONZIN, want ze waren super enthousiast! Ben blij dat je ook nog positief bent! Dat is toch heel moeilijk! Onze tijd komt ook heus nog wel en zijn we deze rompslomp vast snel vergeten! Waarom vertel je het niet tegen iemand? Geloof me, dat lucht zo op! Gewoon doen!
Ik heb het uiteindelijk vorige week tegen mn baas verteld. hij wist wel al van de MA dus dat verklaart nu waarom ik zo vaak naar zh moet. Heb het tegen mn schoonouders verteld maar elke keer als ik ze nu zie beginnen ze erover, waar ik ook ben. Dus heb wel spijt dat ik het gezegd heb. Natuurlijk maken ze zich ook zorgen en is t lief bedoeld maar probeer er juist niet altijd aan te denken.
Tja, dat is het enige nadeel.. Mijn vriendinnen zijn ook heel nieuwsgierig en vragen bij elke scheet hoe het met me gaat, hahaha Maar je moet het maar zo zien, ze bedoelen het goed! Ik hoop alleen wel dat we snel zwanger zijn en mensen aan je hoofd kunnen gaan zeuren hoe het dan met ons gaat! Want dan vertel ik het graag! Heb jij trouwens ook zo'n hoofdpijn door de Clomid? Had gisteren echt een huilbui.. Wist niet eens waarom ik moest huilen.. Hormonen, blergghh!
last van mn hormonen en idd hoofdpijn. Ook een hele lange tijd misselijk. Kreeg geen hap door mn keel. Volgende ronde naar 100 mg. Hoop niet dat het dan erger wordt.
Hoe kan het eigenlijk dat je zo snel een doorverwijzing kreeg van Ha? Normaal moet je toch een jaar proberen? Wel fijn...
Hey, maar je zit nog niet in de volgende ronde toch?! Je hebt gewoon kans dat je zwanger bent, zeker als je misselijk bent! Ik duim ervoor! Ik werd zo'n 5 maanden helemaal NIET ongesteld.. Toen kreeg ik Primolut en werd ik twee dagen ongi en daarna weer zo'n 4 maanden niets.. Toen begonnen ze toch wel iets te vermoeden.. En inderdaad, het bleek PCO te zijn! Al mijn andere waardes waren prima in orde, alleen mijn progesteron niet, dus geen eisprong.. Dus de HA heeft me direct doorgestuurd toen! Heb een hele goede HA gelukkig, hij nam me echt serieus! Werd jij wel gewoon ongi dan?
na curretage werd ik pas eind april ongi en nog een keer in juni. Mede door de aanhoudende buikpijn van enekel maanden ben ik terug gegaan naar gyn. Bij ons in zh geen wachttijden gelukkig. Had donderdag gebeld en kon dinsdag op controle. Gyn. vermoedde PCO en kon die donderdag al op intake. Zie dat sommige maanden moeten wachten, is echt moeilijk vol te houden!
ja gewoon netjes over acht dagen. Ga me ook niet gek maken door ervoor te testen.. Nu maar hopen dat ik dat vol kan houden!
Haha, lastig is dat he?! Je wilt niet weten hoeveel zw-testen ik heb versleten Succes meis! Ik ga er in elk geval voor duimen!
hier niet meer bezig maar heb het wel gehad.. 1e ronde 50 mg niet aangeslagen 2e ronde 100 mg is wel aangeslagen en ook meteen zwanger
Hey dames, ik heb eens een vraagje. Hier in België is het abnormaal dat je je door een vroedvrouw laat begeleiden tijdens de zwangerschap en maar 3 echo's laat nemen. Ik ben echter helemaal te vinden voor deze manier van zwanger-zijn en wil ook graag thuis bevallen eventueel. Maar nu vraag ik me iets af: als je zwanger bent geworden dmv hormonale behandeling, MOET je dan owv medische indicatie bij de gyn gaan? Voor de rest...ik heb vandaag vreselijke krampen gehad in m'n onderbuik, net zoals met m'n ongesteldheid maar dan nog wat erger... Herkenning?
volgens mij niet. Volgens mij de eerste (paar) keer bij de gyn. om te kijken of alles goed is. Daarna kun je naar de VK.