Ik durf het niet te zeggen Elke! Maar ik neem aan dat je toch wel thuis kan bevallen?! En die pijn, tja, het kan van alles zijn, maar hopelijk een innesteling Succes meis en hou ons op de hoogte! Ik begin ook weer een beetje ongi-krampen te krijgen, dus hopelijk zijn mijn eitjes goed aan het groeien! Ik zou eigenlijk wel een echo willen, dus zit nog even te denken wat handigheid is.. Misschien bel ik ze gewoon vandaag om te vragen of dat mag!
dacht dat ze dat sowieso deden?.. Anders heb je toch meer kans op een meerling als er bijvoorbeeld twee of drie eitjes springen? Ik heb vandaag de tweede clomid gehad en merk er helemaal niks van gelukkig. Maar misschien komt het nog haha.
ik slik nu 10 maande clomid en heb pas 3 keer een eisprong gehad. Het is absoluut geen wondermiddel en het is mij soms een raadsel waarom het de ene keer wel en de andere keer niet aanslaat. Wel krijg ik elke maand meerdere echo's waarbij ze mijn eisprong in de gaten houden. Als het eitje dan groeit moet ik naast de echo's ook ovulatietesten doen. (krijg ik overigens van het ziekenhuis) Waarschijnlijk ga ik volgende cyclus naar 150 mg. Maar nu ik deze antwoorden lees wil ik toch aan mijn gyn vragen naar andere middelen.
Marleen, amai dan laten ze jou wel lang aanmodderen! Mijn gyn had het volgende gezegd: ik moest beginnen met 50mg, als ik dan geen cyclus had van 28-32 dagen, werd het 100mg, dan 150mg. Als dàt niet aanslaat, zouden het de 'grove' middelen worden. Gelukkig heeft bij mij de 50mg aangeslagen deze maand. Zou er zoveel geduld niet mee hebben als jij...
@ Marleen ben het met Elke eens! Ik heb pas er pas een ronde Clomid opzitten maar moest op dag drie om te kijken of alles schoon was en vanaf dag 7 om de dag en op t laatst elke dag voor een echo. Zou tegen je gyn. zeggen dat het wel erg lang duurt.
Goedemorgen dames! Hoe is het hier? Al eitjes gesprongen/ meiden zwanger/ meiden ongesteld geworden? Hier alles goed! Heb een stuk minder last dan de vorige ronde Clomid, maar weet niet of dat goed is, haha! Ik baal wel dat ik geen echo krijg, dacht ook dat dat normaal zou zijn! Stel dat ik een vierling krijg Oeps.. Nou meiden, GOOD LUCK! XXX
haha hoef je je wel nooit meer zorgen te maken of een tweede kindje krijgen ook lukt Ik weet niet hoe t bij mij de volgende ronde gaat. Ik denk ook weer die echo's want ga naar 100 als t goed is. Vind het wel fijn maar ook vermoeiend en zwaar. Wat ik het ergste vind is dat je in de wachtkamer zit met allemaal zwangere vrouwen om je heen...
Dat vind ik ook heel erg.. Zit je daar.. Maargoed, onze tijd komt echt nog wel! Over drie daagjes mag je testen, SPANNEND!
Eej dames! Zei net tegen Toon dat àls het raak is, ik vandaag 3 weken zwanger ben... Ik had gisteren weer zo'n beetje ongi-krampjes, hoop dat het allemaal innestelingssymptoompjes zijn. Ben er echt vééééél te veel mee bezig...pfff... Word echt gek van mezelf. Ryanne, idd dat vind ik ook vreselijk. En kan m'n ogen niet van die buiken afhouden. Denk dat sommigen me maar eng vinden ofzo...beetje voyeur... Linda, goed dat je niet zoveel bijwerkingen hebt! Gebruik je ovu-testen of temp je?
Elke, spannend meid! Wij vinden het heel logisch dat je er zoveel mee bezig bent! Doe ik ook! Haha! Ik duim voor je! En nee, ik temp niet en gebruik geen ovutesten, ik wacht het gewoon rustig af! En ik klus zowiezo om de dag of elke dag, dus dan moet het toch wel goedkomen?!
Ryanne, wel raar van dat echo gevalletje. Zoals ik had vernomen was het ook zeg maar de standaard procedure om kans op meerling te verkleinen.
he meiden ik ga morgen op vakantie lekker even eruit dus ik wil iedereen hier nog even succes wensen met alles. en tot over tien dagen! liefs
hey meiden alles goed met jullie ? moeten jullie mij ff kaartje bekijken hoop zo dat het raak is deze ronde en dat ik dan niet meer aan de clomid moet!
hallo meiden, voor sommigen word het al spannend! Bijna testen.. Voor mij ook een beetje want ik heb morgen mn eerst fm. Ben heel benieuwd of de clomid heeft gewerkt.
Vandaag met gyn gebeld voor bloeduitslag: heb een goede eisprong gehad Joepie! Das dat toch al hè... [-o<
Ik denk dat je mij bedoeld! Ik moet alleen bloedprikken en krijg geen echo's Vind het zelf ook maar irritant hoor.. Stel je voor! Hoe is het verder hier dames? Ik ben echt hartstikke ziek Balen! Hopelijk geen eisprong deze week, want van klussen komt het niet zo op deze manier Verdorie!
hey meiden ik heb de uitslag van me bloedonderzoek of ik zwanger ben. ben dus niet zwanger denk dat me ongie morgen wel kom en dan ga ik beginne aan me 3de ronde clomid