Hoi allemaal, Ik ben Wendy en sinds sept 2007 weet ik dat ik PCO heb. En sinds mei '08 lopen wij bij de gync ivm onze kinderwens. Ik mocht meteen beginnen met 100mg clomid en dan op cd 20 bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong gehad had. De eerste maanden had ik netjes cyclussen van 34-34 en 33 dagen. Nog vrij lang maar ik was allang blij dat ik een eisprong had! Verder werden er geen andere controles bij mij gedaan en het bloed prikken ging ook naar om de maand. Na de 3e ronde werd mijn cyclus ineens een stuk langer namelijk 43 dagen. De gync besloot om mij toch maar door te sturen naar de fertiliteit. Intussen was mijn vorige cyclus er weer 1 van 41 dagen...pffff echt niet leuk meer. De zwemmers van mijn vriend zijn ondertussen ook onderzocht en het kan beter maar hiermee zou het wel moeten lukken werd ons verteld. Vandaag inmiddels weer cd 18 en ben deze maand begonnen met temperaturen en ovulatietesten. Ben zeer benieuwd wanneer ik nu mijn eisprong ga krijgen. Over 1,5 week mogen we naar de fertiliteit en ben erg benieuwd wat ons daar te wachten staat. In ieder geval werd verteld dat we beide onderzocht worden. Weet iemand wat voor onderzoeken ze bedoelen? liefs Wennes10
Wennes, bij ons hebben ze toen nogmaals een zaadonderzoek gedaan, bij mij een echo en bij beide bloedonderzoek. Ik wens jullie heel veel succes en hoop dta 2009 jullie een mooi wondertje mag brengen!
Wennes, bij ons inderdaad ook nog een zaadonderzoek bij mannetje. Bij mij bloedafname en een inwendige echo. Succes! Liefs Zora
Bij ons ook dezelfde onderzoeken zoals hierboven beschreven. Ik wens je veel succes en dat 2009 jullie jaar mag worden!
thnx voor jullie reactie meiden... Ja die echo's en dat bloedprikken kennen we ondertussen wel..haha. Houd jullie op de hoogte, liefs Wen
Hihi veel plezier vanaaf en morgen! Wij hebben een zaadonderzoek gehad, bloedonderzoek, echo en een samenlevingstest (heel veel slt) Succes Liefs Nikkie
Vorige week bij de fertiliteit geweest en we gaan beginnen met proberen mijn cyclus korter te krijgen. Dus mijn clomid is opgehoogd naar 150mg. Ook word ik vanaf cd 10 in de gaten gehouden dmv echo's. Eindelijk na al die maanden maar aantobben. Ook moet vriendlief nogmaals zijn zwemmers laten controleren. Vandaag alweer 2 dgn clomid geslikt en ja hoor....emo buien zijn weer aanwezig...grrrrrr. Liefs Wen
Vandaag alweer aangekomen op cyclus dag 16....en tot nu toe nog geen dominante follikel te zien. De grootste is 9 mm en dat is toch echt te weinig. Zit nu al op hoogste dosis clomid en nog zal ik een cyclus hebben dan meer dan 35 dagen. Nu gaan ze me donderdag bespreken tijdens overleg/vergadering en dan moet ik vrijdag weer terug komen. Ze had het over een LEO operatie of hormoon spuiten, ben benieuwd, liefs Wen