net geholpen

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by manuelah, Oct 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manuelah

manuelah Lid

Nov 18, 2007
    78
    0
    0
    meeden
    hallo lieve leden wij zijn al vijf jaar bezig met een kinderwens.
    Na wikken en wegen hebben we het dan eidelijk voor elkaar om via het ziekenhuis onderzoeken te laten verrichten.
    Bij mijn man is alles in orde meer dan in orde zelf.
    Nou heb ik zelf afgelopen dinsdag een kijk operatie gehad en is er uit voort gekomen dat zodra er ook maar iets in de buurt van mijn rechte eierstok komt dat die dan dicht slinkt.

We kunnen wel op de normale manier kinderen verwekken maar dat is maar de vraag wanneer?

Daarom worden we over drie weken uitgenodigd voor een gesprek over het iui behandelingen.
    We zijn beide erg blij dat we op deze manier het sneller voor elkaar kunnen krijgen als het aanslaat.

Heb nog wel veel last van de operatie vooral s'nachts maar ja dat moet je er dan maar op de koop bij nemen hihihihih. :D

Liefs manuela

2. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Heyy, 5 jaar bezig? Pfff, das wel lang zeg.. hebben jullie een reden gehad om niet eerder naar het ziekenhuis te gaan voor onderzoeken? Wel balen om zo'n uitslag te horen, maar nu weten jullie in ieder geval waar het aan heeft gelegen.. Wens jullie veel succes met alles! Hoop dat je snel zwanger mag worden!

3. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Jeetje, 5 jaar, dat is lang zeg.... :(
    Ik hoop dat zodra jullie beginnen met IUI deze spoedig zal aanslaan bij jullie!
    Heel veel succes.

Grt Vanilia

4. manuelah

manuelah Lid

Nov 18, 2007
    78
    0
    0
    meeden
    dank jullie wel ja het is wel erg lang maar ja we hadden toen nog niet echt iets van we beginnen met het ziekenhuis we wachten gewoon af maar inderdaad hebben we het nu wel gedaan en we weten nu wat de oorzaak ervan is en wij hopen ook dat de iui spoedig zal aanslaan.

Share This Page