wie biedt mij hoop?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bad dream, 26 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bad dream

bad dream Lid

2 feb 2009
    12
    0
    0
    Hoii Bright,

Nee dat weet ik hoor, maar zag dat het al veel gelezen was vandaar;) en begrijp ook wel dat het voor sommigen misschien lastig is, maar toch...dacht zelfs, dat zei mijn vriend nog, straks geloven ze me niet!!

Thnx in ieder geval, tis echt niet te geloven gewoon!!!
    Ik zal morgen of overmorgen hier weer verder posten.

2. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik was wel begonnen met lezen, maar kon het niet helemaal aflezen. En er zijn genoeg meiden die alleen meelezen en niks schrijven. Dat zie je op verschillende topics.

Maar dit is geweldig nieuws. Heerlijk voor je.
    En nu hopen dat de hersteloperatie lukt.

Bij ons was het ook gezegd dat als ik positief op clamydia testte dat ik een kijkoperatie kreeg en anders een hsg.

3. bad dream

bad dream Lid

2 feb 2009
    12
    0
    0

Ok, ik denk ook echt dat het aan de gynaecoloog ligt die mij heeft geopereerd, maar dat horen we vanmiddag, alllllllllllls ze elkaar niet indekken, wat toch meestal het geval is in de medische wereld :s

En die hersteloperatie is dus niet nodig nu he?! :D
    Ze gaan misschien wat verklevingen losmaken tijdens nog een kijkoperatie, maar als je eileiders doorgankelijk zijn is een hersteloperatie helemaal niet nodig!!!! dat is nu juist het goede nieuws!!!!

Ennuhh, misschien omdat ik het zelf zulk ongelofelijk nieuws vond, dat ik daarom wel reacties had verwacht;).

4. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik snap dat je dat verwacht ja, maar op sommige topics wordt weinig gelezen en gereageerd. Ben zelf ook wel topics begonnen die maar een week werden gelezen en andere lopen jaren door.

Op zich ook wel beetje logisch dat ze elkaar beetje indekken in de medische wereld. Achter de schermen wordt het dan wel besproken dat het niet goed is, maar naar buiten toe niet. Werk zelf ook in de zorg. Val soms collega's ook niet af terwijl ze wel fouten maken. Die bespreken we onderling, niet naar de client. Is niet altijd goed. Ik weet het.

Heerlijk dat het nu allemaal opgelost is voor je als het goed is. Succes met zwanger worden en met het gesprek.

Deel Deze Pagina