wie weet op hoeveel hcg de moeders voor moeders test reageer

Discussion in 'Zwangerschap' started by staartje, Mar 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    hoi ik vraag me even af op hoeveel hcg de moeders voor moeders test reageert
    ik dacht op 500 maar wil het even zeker weten
    en wie heeft er bij 3 weken zwangerschap een positief bij moeders voor moeders gehad ? ben benieuwd

2. Trees

Trees Niet meer actief

Vorig jaar waren het dezelfde testen als van de praxisdienst.nl en deze reageren al vanaf 25. Erg gevoelig dus, maar ik weet niet of MvM nog steeds dezelfde testen gebruiken. Bedoel je drie weken vanaf de bevruchting of bij een zwangerschap van drie weken. In het laatste geval heb je grote kans op een negatieve test doordat de innesteling net is geweest.

3. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    MvM gebruikt testen die een hogere HCG nodig hebben dan de testen die je bij de drogist koopt.

Maar 3 weken, is toch een week voor je ongesteld moet worden? Dan is de kans dat je uberhaupt positief test niet zo groot!

4. Trees

Trees Niet meer actief

sorry dan gebruiken ze tegenwoordig andere testen. Vroeger hadden ze van die zwart met blauwe en die waren erg gevoelig bij mij. Ik had er een partijtje thuis van liggen en op de verpakking stond vanaf 25 vandaar.

5. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Waar ze bij mee testen waren idd anderen. Daar stond ook op de verpakking dat het hogere HCG nodig had. Ze vertelde ook nog dat je niet moest schrikken als hij negatief was.

6. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,814
    3,340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    het hangt er vanaf wat je bedoelt met 3 weken zwangerschap? In principe test MvM niet voor de 6 weken zwangerschap heb ik begrepen. (dus: de dag dat je ongesteld had moeten worden + 2 weken)

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

op de verpakking van de MVM test stond 25 HCG ( zelfde als bijna alle andere testen die er verkocht worden in de winkel ( CB, apotheek, etc)

8. SeaShell

zie album voor een plaatje van de test, deze zijn het die vanaf 25 hcg reageren en die ik bij iedereen zie die bij mvm is..

mar 500 HCG lijkt me sterk? denk nogineens dat die testen bestaan?

mvm komt voortaan ook rond de 4,5 week zwangerschap aan huis, tenminste hier in de regio wel..
    maar ze bedoelt denk ik 5 weken zwangerschap, want bij 3 weken ben je eigelijk nog niet zwanger

9. SeaShell

heb even op de praxisdienst website gekeken en die testen zijn het idd.. je hebt ze in blauw/.zwart en in blauw/wit .. die hebben 25 hcg nodig

10. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Oh die heb ik ook gehad. Mij werd door die mevrouwe verteld dat deze meer HCG nodig hadden. Snap niet waarom ze dat er bij zeggen dan....

11. syboena

syboena Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    2,304
    0
    0
    ik had bij moeder voor moeders ook een posi test met 3 weken en 3 dagen
    maar licht er aan hoeveel hcg je lichaam aan maakt :)

12. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    bij 3 weken inderdaat heb nog even gerekend

13. syboena

syboena Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    2,304
    0
    0
    normaal testen ze ook niet zo vroeg :oops:
    maar omdat ze hier al vrij vaak is geweest
    weet ze dat mijn hcg heel snel stijgt
    dus ik mocht ook al met 4 weken beginnen met sparen
    maar mijn test is wel licht hoor
    maar ja ze zecht ook streepje is streepje :)
    dus ja ik had met 3 weken en 3 dagen al een posi test en als ik de berekening van de gyne aan moet houden had ik een posi test van moeders voor moeders met 2 weken en 5 dagen :oops:
    maar ja dat lijkt mij zelf sterk

14. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Klopt dat zei ze tegen mij inderdaad ook dat die van MVM meer nodig heeft dan van de gewone thuis test.

15. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    500 hcg vertelde ze zelf aan me en ik teste met 3.5 week positief bij haar.

Share This Page