wie bij 1e zwangerschap vruchtbaarheidsbehandeling en bij 2e zwanger spontaan~zwanger

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door douglas84, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Je leest wel eens verhalen over stellen die bij hun 1e zwangerschap hulp hebben gehad en zomaar zwanger waren van de 2e. Nu vraag ik me af wie dat is overkomen. Heb er zelf namelijk een hard hoofd in dat het bij ons nu wel spontaan lukt. Ik heb PCOS en mijn eitje springt ook niet. Maar ja ik wil het er aan de ene kant ook niet op wagen dat het wel zomaar raak is....

2. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hey Douglas,

Op het topic verlengde wachtbankje II zitten een paar dames die na een zwangerschap na icsi/ivf spontaan zwanger zijn geworden

Ik zelf ga ervan uit dat dat ons never nooit niet gaat overkomen, maar mss hebben jullie geluk? :D

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Mijn buurvrouw is uit de 3e IVF zwanger geworden van haar zoontje.
    Nu is ze bijna uit gerekend van haar 2e kindje, deze si ze spontaan zwanger van geworden, nog voordat haar zoontje 1 werd :p

4. Mus82

Mus82 Actief lid

2 aug 2011
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons was het andersom!
    Toen wij voor de eerste op de wachtlijst stonden voor icsi raakte ik spontaan zwanger! De gyn kon het ook maar met moeite geloven, omdat het vooruitzicht bij ons zo slecht was dat we ook meteen met icsi mochten starten!
    Helaas was de tweede keer op de wachtlijst niet voldoende, de eerste icsi poging is mislukt en we zijn nu bezig met de tweede poging...
    Een collega van mij is na tien jaar (!!) in de mmm, twee keer spontaan vader geworden! Dus ja, alles kan!

Deel Deze Pagina