niet gevoel dat ik zwanger ben.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Maagd, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Hallo meiden.

Ik ben rond de 9 weken zwanger maar ik voel me niet zwanger. Heb uiteraard wel kwaaltjes maar extreem zijn ze niet. Heb nog geen echo gehad dus weet niet of er daadwerkelijk iets in mij leeft.
    Kent iemand dat gevoel? Komt het misschien omdat ik mezelf wil beschermen voor t geval de echo negatief is? Of hoort dit gevoel er gewoon bij.
    Ik word er zo onzeker van en blijft de hele dag door mn hoofd malen.

2. S87

S87 Actief lid

15 aug 2013
    249
    0
    0
    creabea
    in het noorden
    Hoi,

Net als jij heb ik de 29ste mijn 1e echo (en afspraak). Ik heb ook weinig kwaaltjes en het maakt mij af en toe onzeker. Stel dat het toch mis is, dan weet ik dat ik hier niets aan kan doen. Het is echt afwachten en toch lichtjes vertrouwen op de kleine symptomen.
    Ik ben erg benieuwd naar woensdag! gelukkig nog maar 2 dagen;)

3. annamar

annamar Niet meer actief

het kan er gewoon bij horen, ik heb bij alle 3 mijn zwangerschappen heel weinig kwaaltjes gehad

4. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Verschrikkelijk die onzekerheid... Over 55 uur weet ik meer maar het is zo slopend!!!
    S87 jij woensdag dan ook succes!

5. lisa27

lisa27 Bekend lid

25 sep 2013
    557
    91
    28
    Vrouw
    Hoeft niks verontrustends te zijn. Ik heb ook heel weinig kwaaltjes en ben toch alweer 17 weken zwanger en alles is in orde. Een vriendin van me is ook zwanger en die heeft ook nergens last van.

6. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    hier al wel een 1e echo gehad..hartje klopt!
    maar ook ik heb amper kwaaltjes..en dat maakt nog steeds onzeker!
    Succes bij de eerste echo!

7. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik kan me daarin ook vinden. Ik mag pas 14 februari voor de eerste echo. Ik ben iemand die bevestiging nodig heeft. Heb je wel wat kwaaltjes maar duurde ook even.
    Ik wil gewoon een teken van leven uit die buik om te weten dat het goed is. Een kennis kreeg namelijk met 9 weken een miskraam dus ben altijd nog een beetje huiverig.

Ik vroeg mij nog iets af voor de mensen die al een termijnecho hebben gehad. Hoe vaak komt het voor dat je wordt teruggezet of juist vooruit?
    Ik heb maar gegokt hoever ik ben nav mijn laatste menstruatie. Ik ben in november gestopt met de pil en ging er maar vanuit 28 dagen later weer ongesteld te worden. Dit werden er echter 21. Is de kans nu groter dat ik korter of langer zwanger ben? Ik weet mijn standaard cyclus niet. Ik hoor graag van andere die de echo al gehad hebben:)

8. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Heb ook weinig kwaaltjes. . Wel moe maar voel me verder niet anders. .
    Was ook bang dat er geen kindje zat..

nu toch al 3 mooie echo's gehad. Dus zit wel goed bij mij.

succes met wachten. En hopelijk veel plezier met de eerste echo's!

9. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    En klopte jou termijn?

10. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    #10 LindsayS, 27 jan 2014
    Laatst bewerkt: 27 jan 2014
    Ik had ook geen kwaaltjes en voelde me ook niet echt zwanger. Werd daar ook een beetje onzeker van, maar ben inmiddels 14,4 weken en alles is prima in orde. Nu overigens nog steeds niet echt een zwanger gevoel ;)

@kimmiej89

Ik was eerst (gekeken naar mijn laatste dag menstruatie) 21 juli 2014 uitgerekend. Ik kreeg met 9 weken mijn eerste echo, maar mijn baarmoeder lag nogal diep waardoor het slecht te beoordelen was. Leek eerder op 8 ipv 9 weken. Daarom kreeg ik 1 1/2 week later nog een echo, en daar werd bepaald (gekeken naar de grote van de vrucht) dat ik 10 weken was. Totaal dus een halve week terug gezet.

11. limbootje26

limbootje26 Actief lid

3 okt 2012
    270
    0
    0
    heerlen limburg
    Hier ook totaal geen zwangerschapsgevoel...
    komt misschien met de echo wel... hoop ik...

12. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Bij mij kan het niet veel schelen..
    ik heb een iui behandeling gehad.
    Maarr zijn toch voor uit gezet.. 4 dagen. Alleen naar mijn idee kan dat dus niet. En heb ik het idee dat ons beebje gewoon wat groot is. ...

wel kwam het goed uit.. nu ben ik al de 12 weken gepasseerd. En anders was het a.s dinsdag pas 12 weken

13. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ok, was je ook nog niet zolang gestopt met de pil? Of wel al een tijdje? Ik ken mijn cyclus niet haha

14. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was 3 maanden met de pil gestopt voordat ik zwanger werd. Had één uitschieter van 50 dagen maar verder gewoon een cyclus van 30 dagen. Mijn ovulatie lag wat later in mijn cyclus dus vandaar dat het ook wel klopt dat ik een paar dagen ben terug gezet

15. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ok ja ik ben erg benieuwd. Ik hoop dat ik als ik word teruggezet, niet te ver. Liever vooruit haha:) Maar goed eerst maar eens een hartje zien of horen....

16. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond het eerst ook niet leuk dat ik werd terug gezet, wilde ook zsm vooruit haha :D wanneer heb je je eerste echo?

17. Roelieboelie

Roelieboelie Actief lid

27 jun 2013
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook echt nergens last van, ook de reden dat ik pas wist dat ik zwanger was met 5 weken zwangerschap. Ik was 6 april 13 gestopt met de pil, werd 16 mei 13 ongesteld, 5 weken later had ik een vage positieve test.

Bij de termijnecho rond de 10 weken ben ik 3 weken vooruitgezet (WOW). was dus 13 weken zwanger! Heb dus nooit een menstruatie gehad terwijl dat wel zo leek.. Achteraf had ik een vage zwangerschapstest omdat het hormoon alweer afnam!

Je bent waarschijnlijk gewoon lekker zwanger en geniet ervan dat je niet zoveel kwaaltjes hebt! Ik was ook heel erg onzeker maar het zit er toch echt:)

18. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Zo heb ik me ook gevoeld tot een week of 30 ;)

19. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik heb 14 feb de eerste echo.

Ik ben in november 2013 gestopt en kreeg gewoon de onttrekkingsbloeding. Werd 1 december (3 weken later) ongesteld. Daarna niet meer. Ik denk mijn ei gevoeld te hebben op de 15e. Kreeg een kort krampje. Echter stond een week later voor mijn voel mijn bmm ook nog een beetje open. Daardoor heb ik echt geen idee. En aangezien ik (vanuit gaande dat mijn NOD 29 december was) pas 2 weken na NOD positief testte vraag ik me af of ik toch korter zwanger ben of dat ik het hormoom gewoon wat langzamer aanmaak.

20. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik had vorige week kennismaking gesprek en ben toen al week terug gezet. Woensdag bij de echo zal het exacte aantal weken bekend worden.
    Je moet tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Dus week dat je ongesteld werd ben je officieel al zwanger. Als je niet helemaal n cyclus van 4 weken hebt is de zwangerschap iets korter of langer.

Deel Deze Pagina