Vind niet dat een financieel iets die wens van jou moet tegenhouden. als jij je beter op je gemak voelt in het ziekenhuis zou ik daar ook voor kiezen ( tenzij je het financieel echt niet kan misschien,maar ga er vanuit dat er dan ook geen tweede opkomst is.) Als je nu af en toe geld apart legt kan je dat mooi gebruiken voor de ziekenhuisbevalling en kan je man daar iig niets meer van zeggen
Wat raar dat jouw man dat niet wilt, aangezien jij de persoon bent die ligt te bevallen. Als het jou zo steunt waarom niet ? Ik vindt het een vrij vreemde reactie van je man en zou het ook echt niet kunnen waarderen als mijn man dat zou zeggen. Mijn moeder was er ook bij de eerste X en een grote steun mijn man wist ook niet wat hij moest doen, dat zei hij zelf ook.
Nou ja Derona, gaat hij ook nog eens bepalen waar jij moet bevallen? Blijkbaar is er de vorige keer echt iets goed mis gegaan in zijn ogen, want nu slaat hij helemaal door naar de andere kant. Zijn wil is wet... Zo hoort het natuurlijk niet! Hij kan niet én beslissen dat je moeder er niet bij mag én beslissen dat jij thuis moet bevallen ivm de financien.
ik vindt je vriend best egoistisch als ik dit zo lees, hij bepaald duidelijk alles voor jou terwijl jij 1. liever je moeder er bij zou hebben en 2. graag in het ziekenhuis wilt bevallen maar omdat je daarvoor moet betalen wilt hij dat niet .......ik zou persoonlijk over de rooie gaan denk ik als mijn man zo zou reageren.
Nou, hier ook. Dat mag duidelijk zijn... Je zou eens kunnen kijken of je een watermeloen door zijn neusgat kunt duwen en kijken of hij daar ook steun bij wil van iemand die hij lief heeft en of hij naar het ziekenhuis wil