hallo dames, Ik heb in een paar verhale gelezen dat je urgentie krijgt als je zwanger bent.. Die zou ik ook graag willen hebben, maar hier (rotterdam) krijg je dat pas, als je loopt bij een maatschappelijkwerkster, of dat je woonsituatie zo ernstig is, of je moet in een gekke instelling ziten voordat je urgentie krijg, Wat hebben jullie gedaan om urgentie te krijgen? Of hoe hebben jullie dat allemaal geregeld?
Ik heb nog nooit gehoord dat je urgentie krijgt als je zwanger bent. Zelf met een kind die er al is en je staat op straat boeit het ze vaak niet......(eigen ervaring)
Je krijgt geen urgentie omdat je zwanger bent. Zou ook niet slim zijn dan krijg je veel mensen die zwanger raken en eigenlijk geen kind willen maar wel een huis.
Ja dat dacht ik ook al ! Maar sommige mensen zeggen zo van die rare dingen, daaro vroeg ik me jullie ervaring af ! Want anders zou iedereen zwanger raken om een huis te krijge,,
Nee dan krijg je geen urgentie hoor. De regels zijn heel erg aangesterkt tegenwoordig. Je kunt volgens mij wel even googlen wat de eissen zijn voor urgentie.
Hier krijg je ook geen urgentie, wij hadden het ook gevraagd toen ik net zwanger was, maar ze zeiden dat ze daar geen rekening mee kunnen houden. Vind ik opzich ook niet zo raar. En de wachttijd bleek toch veel korter dan ze gezegd hadden, dus urgentie was helemaal niet nodig
precies het is wel zo dat als je bijvoorbeeld een partner hebt waarmee je samen woont en dat gaat over je word op straat gezet dat je dan (vooral omdat je zwanger bent) urgentie krijgt maar ik geloof wel dat je dan door de hele mangelmolen heen moet. Wat ik me wel afvraag (nieuwsgierige ik) Heb je wel al een woning of woon je bij iemand in? Liefs
Urgentie geven ze niet meer als je zwanger bent omdat veel vrouwen vroeger expres zwanger werken ivm urgentie, en zodra ze t hadden lieten ze een abortus uitvoeren.
Je krijgt pas urgentie als je kindje geboren is en er een indicatie is dat je niet kunt blijven waar je op dat moment bent. bv de straat/ opvanghuis. Hoe streng ze zijn is afhankelijk van waar je woond. Een bedreigende situatie ( denkend aan mishandeling, waarbij ook aangifte is gedaan) kan ook reden zijn voor urgentie.
ik woon nu gewoon nog thuis, ik had een huis gekregen, maar omdat me vriend 1 ding niet goed had in gevuld, hebben ze het gewoon ook even hard weer afgenomen! is toch SCHANDALIGGGGGG ! foute gebeuren toch bij iedereen
Ik hoop het ook ! Want anders moet ik het maar particulier gaan proberen! Over dat foutje.. Als een medewerker je wil hebben, en iemand van achter schreeuwt tege haar, nee dat kan niet bla bla bla, dan vind ik het gewoon van de gekke ! .. Omdat 1 of ander achter schreeuwt nee dat kan niet bla bla bla, terwijl ik alle papieren, kan alles bewijzen,, maar nee hoor, hij heeft niks te maken met die papieren. vond het wel keihard,! Nu maar hope, dat ik gauw een huis krijg, en niet teveel stress
Hij heeft niet echt een vaste baan, en met mij baan, ja verdien niet zoveel, en denk niet dat we daarvoor een koophuis kunnen krijgen.. Tenzij hij opeens een vast contract krijgt waar die werkt, Hij werkt meestal in projecten (bouw) en dat gaat altijd via uitzendbureau
ja dan gaat dat meestal niet, als je in de grote steden een "normaal" huissie met meerdere slaapkamers wil hebben zit je al snel aan de 1 a 1,5 ton. Nou ik ga gewoon heel hard voor jullie duimen dat jullie snel een huisje toegewezen krijgen