Harde buiken en pijn in rug en buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gusam, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

dames,

ik heb even een vraagje, ik heb sinds vanmiddag 3 uur last van harde buiken en er zit geen regelmaat in, maar ik heb dan wel pijn in mijn rug en onderbuik (niet heel erg maar wel goed aanwezig).

is dit iets waar ik me zorgen over moet maken of hoort dit erbij??
    ook even belangrijk om te weten de kleine is voledig ingedaalt en ligt vast is het bekken.

wat zouden jullie hiermee doen??

XXX Gusam

2. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    heey gusam,
    ik zou zeggen dat het erbij hoort, heb namelijk al dik 2 weken die klachten en meerder meiden met mij. (kijk maar eens op de laatste weken klaagtopic). Maar er zijn ook meiden waar dit betekende dat de bevalling begon. Het is dus echt afwachten en als je het niet meer vertrouwd even de verlos bellen. Heb zelf zo ook 2x een valse start gehad. Meis succes weet hoe vervelend het is. groetjes rensje

3. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik sluit me aan bij rensje! Ik zou zeggen lkkr rustig aan doen, veel rust nemen en een warme bad douche is ook lkkr!!

Heel veel succes meid en hopelijk voel je je snel wat beter en blijft de pijn aanhouden bel dan gewoon even je vk voor je eigen gemoedsrust ;)

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hier ook steeds vaker last van harde buiken.
    Volgens mij echt wel een teken dat je aan het einde van de zwangerschap bent maar waarschijnlijk is het gewoon nog voorwerk.
    Volgens mijn vk zou het pas "echt" zijn als de harde buik duidelijk een golvende beweging maakt, heel regelmatig is en als het pijn doet.
    Desondanks geldt wel dat als je het niet vertrouwd je altijd de vk moet bellen.

5. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    hoi ik heb precies hetzelfde...! bij mij zei de vk vanmorgen dat ik even urine moest wegbrengen morgenochtend voor de zekerheid, blaasontsteking is zo anders tijdens zwangerschap, die kan ook deze klachten veroorzaken namelijk..:( Succes!

6. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Ik ben dan wel minder ver dan jij, maar had dezelfde klachten.
    Was een blaasontsteking! Zou voor de zekerheid toch maar even langs de vk gaan.

7. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik heb deze klachten ook mijn vk zei tegen mij dat de baarmoeder al aan het oefenen is voor de bevalling!
    dus dat ik mij niet druk moest maken. ik doe dit dus ook niet en als het echte werk wel begint dat voel je het echt wel. dus ik maak mij nergens zorgen over. als jij dat nog steeds wel doet mmoet je je vk even bellen kan nooit kwaad!

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb de klachten ook, maar volgens mijn verloskundige hoort het er gewoon bij.
    Je lichaam is zich klaar aan het maken voor de bevalling.

9. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Voorweeen toch?

Volgens mij moeten echte weeen heel regelmatig komen. Zeggen ze... ;)

Deel Deze Pagina