Van week 12 t/m 14 kon ik onze kleine dame duidelijk horen via de Angelsound, maar sindsdien kan ik d'r niet meer vinden. Vorige week hebben we een echo gehad en daaruit kwam dat mijn placenta aan de voorkant ligt. Kan dit van invloed zijn? Zelfde geldt voor bewegingen, tot week 16 voelde ik af en toe wat belletjes, maar ook dat is helemaal verdwenen. Maak me stiekem wel weer een beetje zorgen
Bij mijn dochtertje lag de placenta ook voor ik voelde haar pas echt vanaf 21 weken en dan nog niet overduidelijk. Angelsound heb ik vanaf 14 weken gebruikt moes wel altijd goed zoeken voor ik dr had gevonden. Nu bij mijn zoontje ligt de placenta aan de zijkant en voel ik sinds 15 weken al plopjes ook hoorde ik met 9 weken het hartje al via de angelsound dus voorliggende placenta heeft zeker een grote invloed.
Ah super, dankjewel Vind het vooral raar dat die angelsound maar niet wil werken, kindje is tenslotte al zo'n 20 cm groot..hoe lang kan ze zich dan nog verstoppen. Maar ik denk dat ik h'm maar gewoon ga verkopen, dan hoef ik me ook niet meer onzeker te voelen.
Hier ook placenta aan de voorkant, angelsound kan ik vanaf week 12 tot en met nu prima gebruiken. Geen last van het hartje niet kunnen vinden, bewegingen komen nu een heel klei beetje. Liefs,
Placenta hier ook voor. Kan ons meisje al vanaf week 9.3 horen. Soms in de verte soms dichtbij, maar vinden doe ik haar altijd. En ik hoor sinds week of 2 ook flinke bewegingen soms nog voor ik t hartje heb. Bewegingen voel ik nu ook regelmatig, in de vorm van tikjes en kriebeltjes.
Aders en darmen hoor ik wel, maar hartje kan ik echt niet vinden. Maar gisteren wel weer gedacht wat plopjes te voelen dus ik laat het even gaan. Misschien dat ik maandag de vk even bel voor een snelle luistersessie, maar er komt een moment dat ik ook gewoon moet gaan vertrouwen dat het echt goed zit. Anders blijf ik bezig..