Wie bleek na positieve test buiten afleestijd zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vlinderr, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hoi meiden,

Uit een impulsieve gedachte heb ik vanmorgen getest, wel 6 dagen voor de NOD. Ik weet ik weet, het is errugh vroeg! Ik zag eigenlijk na 5 minuten een heeeeeel vaag streepje, manlief zag niks. Dus de test weggegooid. Ik heb na een kleine twee uur toch nog weer uit de prullenbak gevist om te kijken. :) En ja hoor, een heel licht tweede streepje, maar je kan 'm wel zien. Manlief zag 'm ook.
    Ik weet dat ik morgen, of over een paar dagen, nog een keer moet testen om het zeker te weten, maar ben benieuwd of er mensen zijn die (ruim)na de afleestijd toch een positieve test hadden en uiteindelijk toch zwanger bleken.

Ik vind dit zoooo spannend! :D

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Weet je.. Er liggen in de prullenbak wel eens dingetjes die een test resultaat kunnen laten geven..
    Prullenbaktesten kun je geen conclusie aan verbinden..

Los daarvan hoop ik voor je dat over een dikke week;) een mooie test in handen hebt!

3. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hij lag onder een koffiefilterzakje, meer niet.

Het streepje was wel gewoon roze, dus geen grijs lijntje (dat hoor je toch ook wel eens?)

4. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Het kan dat het een restje HCG heeft opgevangen maar dat dit nog te weinig is om het binnen de afleestijd aan te geven......spannend! Heb je een foto?

Ik zou over een paar daagjes weer testen en ik duim op een duidelijker streepje ;)

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dit dus!!
    Dan is het lijntje wat je ziet koffie rest!!:(

Ik heb op een negatieve test cola gedruppeld en er kwam een dikke positieve streep!
    Gewoon opnieuw testen over een paar dagen

6. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.960
    126
    63
    zuid holland
    Joh jouw cola is gewoon zwanger:D;)

7. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Ja hier alleen had ik m in mn tas zitten.. Resultaat ligt naast me

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik zal es vooor de grap met koffie en/of cola proberen, maar moet zeggen dat de test vanmorgen negatief was. Ik wacht nog een paar dagen, dan test ik opnieuw. Het was misschien ook wel té mooi!

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ja doe maar eens met die negatieve test!
    Gewoon 1 à 2 druppeltjes cola/koffie
    Je weet niet wat je ziet!!

Balen van die negatieve test,maar je bent nog vroeg dus hou hoop!

10. langpootje

langpootje Actief lid

31 okt 2012
    164
    0
    0
    hier bleek het wel positief maar had dan ook na 3 min niet meer op de test gekeken en weg gelegt maar wel gewoon in de wc en niet in de prullenbak ofzo.

ik zag het 2e streepje pas 2 uur later maar dat was ook met middag urine getest.. volgende ochtend met ochtend urine en daarop was naar 5 min een mooi ligt streepje te zien.

dus ja het kan wel maar meestal is het gewoon een indrooglijntje na zo lange tijd.

11. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Hier ook gehad, maar gewoon ongesteld geworden. Verheug je niet teveel, want het is enorm teleurstellend. Er staat ook in de bijsluiter dat ie na 5 minuten van negatief in positief kan gaan en het dan nog steeds een negatieve test is. Doe hem weg en kijk er niet meer naar. Test over 6 dagen nog een keertje.

12. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Hier vijf dagen voor nod buiten de afleestijd een roze streep en wél zwanger. Echter waren het vervolgens vijf nare dagen vol onzekerheid. Had dit twee rondes eerder ook gehad en toen alsnog flink ongesteld geworden, dus dat kan (helaas) nog alle kanten op. Ik zou zeggen, wacht tot je nod met je testen.

Deel Deze Pagina