Hallo Heb een vraag erover Nog nooit ovulatietesten gebruikt maar vroeg me af hij geeft 2 dagen aan zijn dat de dag vd eisprong zelf en de dag ervoor? wacht nu na maandje aan de pil te zijn geweest nog op me regels wist niet na 1 maand pilgebruik dat je lichaam dan al zo van streek kan zijn ruim week overtijd zw test negatief dus ga ervan uit dat dat het niet is en laatste x sex was 27dec dus mocht het wel zo zijn had de test het al aan moeten geven maar goed iemand ervaring mee met de smiley test? En waar zijn ze het goedkoopst?
heey mamava! Ja de pil is rommel.. helaas.. Maar is het niet goedkoper om eerst de dipsticks te gebruiken van bv zwanger&kids of 123zwangerschapstest.nl en als die bijna positief zijn, dan de cb te doen? Moet je zelf weten hoor. maar dit scheeld nogal en hoe het kan dat je nog niet ongi bent.. geen idee.. sorry
Ik gebruikte dipsticks van zwanger en kids en als die bijna positief waren de cb digital ter bevestiging. Scheelt een hoop geld. Ze geven je lh piek aan trouwens dus na je eerste positieve test springt je ei ongeveer 24tot 48 uur later. Ik kocht de cb bij drogistplein.nl. Zijn ze 20 St. Voor 38 euro. Succes meis. Hoop dat je ongi snel komt.
dus de LH piek is de 2 vruchtbaarste dagen neem ik aan Moet eerst idd wachtten op me regels of sla een maand over ondanks maandje pil dan heb ik als goed is ook geen eisprong aangezien voor pil 29 was en maand voor dat ik begon te slikken 33 zit er niet heel veel regelmaat in effe voor goede orde menstruatie duurt normaal 7 dagen dus een week na menstruatie met dipsticks beginnen totdat die duidelijke streep aangeeft en dan CB smiley gebruiken? Bedankt voor uitleg
Hai! Ik heb nog niet zo heel veel ervaring met ovulatietesten. (nu 1 maand CB gebruikt) Ik kreeg ook de tip om eerst met de goedkope aan de slag te gaan en dan CB te gebruiken als je denkt dat je eisprong eraan komt. CB is erg prijzig. Als je een lange cyclus hebt en geen idee hebt wanneer je eisprong is, wordt het een dure grap. Op de test staat wanneer je moet beginnen met testen. Je moet uitgaan van de kortste cyclus. Bij een cyclus van 29 dagen begin je volgens mij op dag 12. Je LH piek is inderdaad je vruchtbaarste moment. Succes!