Tja... De vraag lijkt me duidelijk. Wie bleek er na zijn menstruatie toch zwanger te zijn? Ik ben benieuwd naar de verhalen. Ik zelf teste in december positief na mijn menstruatie. Uiteindelijk is dit wel een miskraam geworden.
ik dacht dat ik ongesteld was, maar had gewoon een paar dagen wat drupjes bruin, niets helder ofzo. Omdat ik mij toch raar voelde erna getest, positief, bloedonderzoek bleek 4-5 wkn te zijn. Huisarts zei dat het oud bloed waarsch de innesteling was. heb 06/07 afspraak bij gyn voor te zien of alles oké is, hoop wel op een goede afloop! Voort zelfde had ik nog niet getest omdat ik dacht dat het weer niet raak was.... Een vriendin van mij kreeg nog 4 maand haar maandstonden bij de eerste, en bij de 2de volledig 9 maanden.... met kerngezonde kinderen testte je nu terug positief?
Nee ik heb niet meer positief getest na mijn menstruaties. Ik dacht de afgelopen ronde ook dat het misschien wel raak was ondanks de menstruatie. Ik had kwaaltjes en dergelijk en mijn menstruatie was korter en minder dus toch een test gedaan. Was toch echt negatief. Je kunt jezelf natuurlijk gauw wat aanpraten. Ik denk dat dat bij mij ook gebeurd is.
Ja ik! Ik heb een te korte lf en slikte clomid. Dit leek niet te werken, op 9dpo begon het bloedverlies. Iets later dan normaal. Maar arts zei dat ik voor het eerst een goede eisprong had gehad, bleek uit bloed prikken. Ze zei nog misschien is het een innestelingsbloeding. Dag erna meer bloed, zoals normale menstruatie. Dus dat moest ik tellen als cd 1, op cd 3 moest ik beginnen met gonal f spuiten. Maar mijn temp was nog steeds hoog. Voor de zekerheid een test gedaan voordat ik ging spuiten. Die was positief! Ook bloedtest positief. Maar bloedverlies kon ook betekenen een vroege miskraam, dus moest n week later nogmaals bloed laten prikken of hcg gestegen was. En dat was zo. Ik heb 8 dagen bloedverlies gehad, rood en met stolsels. Het duurde langer dan een menstruatie en bloedverlies was meer, maar was toch zwanger! Ik heb daarna nog een aantal keren bloedverlies gehad, heb blijkbaar een goed doorbloedde baarmoeder die bij het minste of geringste al gaat bloeden. Dus het is mogelijk!