Zwanger worden na hersteloperatie man....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door K005, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. K005

K005 Lid

23 jun 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Mijn man en ik hebben gekozen om na acht jaar samen zijn toch nog samen voor een kindje te gaan! Beide hebben we al kinderen uit een vorige relatie! Mijn man heeft vorig jaar een hersteloperatie ondergaan, na 12 jaar! Operatie opzich is gelukt, alleen nu nog zwanger worden!
    Zijn er vrouwen die hier ook mee bezig zijn of mee bezig gaan?

Graag zou ik hierover met andere vrouwen willen praten, zodat we er met zijn allen niet alleen voor staan!!!

2. K005

K005 Lid

23 jun 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand hier ervaring mee???!

3. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Hallo,

Mijn man heeft in 2009 zich laten helpen en vorig jaar augustus een hersteloperatie laten uitvoeren.
    Dit is gedeeltelijk gelukt .
    Zijn rechterkant hebben ze kunnen herstellen maar links lukte niet.
    Heeft 3 maanden geleden een zaadcontrole gehad en had een aantal van 900.000.
    Ik moet wel zeggen hij had net ervoor een antibiotica kuur gehad en dit is slecht voor de zwemmers .
    Na de uitslag is hij gestopt met roken en is vitamines gaan slikken.
    Volgende week gaat hij weer inleveren en is kijken wat het nu geworden is .
    Ik hoop dat het beter is en dat we zelf verder kunnen de arts heeft ons wel vertelt als het niet beter is dat we dan de MMM in moeten.
    Ik zie daar echt als een berg tegen op .

Zou het leuk vinden om er over te kletsen

4. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Hier vorig jaar mei een hersteloperatie bij mijn man gehad, hadden al twee kinderen dachten er klaar mee te zijn maar begon toch weer te kriebelen. Hier goed gelukt, en meer dan genoeg zwemmers aanwezig. Na 11 maanden zwanger geraakt maar helaas uitgelopen op een missed abortion vorige week. Nu gaan wij er weer voor.

Erg spannende tijd vond ik het kort na de operatie.

5. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Wij kregen van de fertiliteits arts te horen dat het pas na 6 maanden zeker was of het gelukt is .
    Dast was dus in februari
    Ik ben nu met ovulatie testen bezig .
    Kwamen er achter dat we altijd op de verkeerde dagen fun hadden dus hoop dat het deze maand raak zal zijn.
    Had gisteren een positieve ovulatie test dus van of morgen zou mijn ei moeten komen .,
    Al had ik gisteren buikpijn wat er toch erg op leek.
    Maar ja we zien wel .

6. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Waarom pas na 6 maanden? Hier konden ze na de operatie al zeggen of de operatie zelf gelukt was, was dan alleen afwachten of het zaad goed was want er was 50/50 procent kans dat het lichaam het zaad als bedreigend zag en kon gaan klonteren. Maar operatie op zich was goed gegaan en geloof na 6 weken zaad inleveren en deze was ook goed meer dan genoeg zaadjes voor een natuurlijke zwangerschap. Wat wel kon gebeuren is dat na een jaar de zaadleiders dicht konden zitten vanwege littekenweefsel. Maar hier na 11 maanden zwanger dus weten zeker dat alles nog goed zit. Op na de volgende poging.

7. K005

K005 Lid

23 jun 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat er meer mensen mee bezig zijn! Wij hebben samen al vijf kinderen, dus een samengesteld gezin! Maar toch zouden we dus graag nog een samen willen!! Vorige cyclus beetje raar verlopen, ook maar twee dagen ongesteld geweest! Maar negatieve testen.
    Op naar de volgende ronde....
    wij moesten ook na zes weken weer zaad leveren en daar was genoeg leven, maar idd na een jaar zou je het weer moeten laten testen!

8. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    doet er eigenlijk ook niet toe .
    Hopelijk verhoogt de hoeveelheid nog doordat hij gestopt is met roken en de vitamines

9. K005

K005 Lid

23 jun 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu wil ik binnenkort wel een afspraak maken, maar wil toch graag nog twee rondes de natuur zijn gang laten gaan!
    Het is alleen elke keer zo zenuwslopend....spannend!

10. K005

K005 Lid

23 jun 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat hoop ik ook voor je Tanja!

11. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Het is ook heel erg spannend allemaal, maar hier eerst geen test meer doen is nu een jaar terug maar ben zwanger geweest dus geloof dat het nog wel goed zit hihi :D
    Dus nu eerst afwachten totdat bloeden over is en dan weer verder.

12. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Ik wens jullie beide suc6.

Mijn man moest ook na 6 weken inleveren en daar weet ik de aantallen niet van.
    Weet alleen dat die arts al gelijk zei natuurlijk ging niks worden dus moesten gelijk voor IVF of ICSI gaan

Waar hebben jullie man de operatie gehad .
    Mijn man heeft hem in Belgie gehad

Ik voel me vandaag wat misselijk en zou vandaag mijn eisprong hebben volgens Google hahaha dus misschien heeft het wat met elkaar te maken .

13. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Mijn man heeft het in Assen gehad.

Spannend vandaag de eisprong, duim voor je dat het raak is deze ronde.

Wat apart dat de arts meteen al aangaf dat het niets zou worden. Ik weet wel dat de arts vermelde dat wanneer naar 3 a 4 maanden nog geen zwangerschap zou zijn dat wij terug moesten komen en dan door naar IVF. Maar wij hadden zoiets van proberen het gewoon, maar dat is natuurlijk anders wanneer je meteen al een negatieve uitslag hebt :(

14. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    de eerste inlevering was in belgie.
    we hebben toen een afspraak gemaakt voor Maastricht voor die intake van IVF.
    Dit kon toen in december maar door ziekte van ons ging die niet door .
    Toen kwamen we er achter dat er in ons eigen ziekenhuis ook IUI werd gedaan hebben we een verwijzing voor dat gevragen.
    En bij deze arts werd ons vertelt dat ze helemaal na 6 weken nog geen goed uitslag konden hebben omdat het pas 6 weken geleden was maargoed wij houden nog even hoop dat het ons zelf gaat lukken.
    Misschien krijgen we wel half juli een giga klap als het niet goed zou zijn ,maar daar denken we dan wel overna hoe we verder gaan.
    Eerst deze ronden maar weer uitzitten

15. K005

K005 Lid

23 jun 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er meer vrouwen die rare cyclussen hebben nu ze een tijdje bezig zijn? Normaal ben ik rond 28 dagen en dan vijf dagen ongesteld!

16. K005

K005 Lid

23 jun 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben het laten doen in Drachten

17. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Ik weet wel dat wanneer de eerste uitslag niet goed zou zijn dat je na een aantal weken opnieuw getest moest worden zou die weer slecht zijn dan meteen door naar de MMM. Ook moesten er weer zoveel zaadlozingen plaats hebben gevonden voor de test. Maar bij jullie is het wel erg raar verlopen dan. Wat naar zeg meteen al die twijfels zou daar ook onzeker van raken. Hopelijk krijgen jullie volgende maand alsnog goed nieuws.

K005: Ik ben van mijzelf al onregelmatig en door veel spanningen afgelopen jaar kon ik er niet altijd een touw aan vast knopen maar over het algemeen heb ik een cyclus van 35 dagen.

18. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Ik ben al maanden maar twee dagen ongi.
    Afgelopen keer had ik 5 dagen spotting .
    Ik snap er af en toe niks meer van .
    Mijn cyclussen zitten tussen de 26 en 35 .
    Heel normaal volgens de fertiliteit arts

19. K005

K005 Lid

23 jun 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, nou dan zal het kloppen! Maar nu je hier zo mee bezig bent, denk je dat alles een reden heeft!!

20. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Hier net zo hoor, heb ook steeds een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden bruinverlies, was daar zo onzeker door maar hoeft dus niets te betekenen.

Deel Deze Pagina