Ik heb van de dames hier een paar leuke linkjes gekregen om hier series te volgen die niet op tv komen (the vampire diaries) of afleveringen die ik gemist heb. Soms kijk ik eens een leuke film. Maar als ik zo achter mijn laptop op de bureaustoel zit weet ik op een gegeven moment niet meer hoe ik lekker kan zitten. Laptop op schoot op de bank ben ik na een tijdje ook wel zat. Dat ding is veel te groot en wordt aardig warm op schoot en het is al zo heet hier). Kortom... hoe kijken jullie dingen online? Bestaat er een kabeltje die je op tv aan kan sluiten?
Ja, dat bestaat. Waarschijnlijk zit er achterop je laptop een aansluiting die er zo uit ziet als in het plaatje bij dit bericht. Dan ga je naar de betere electronicazaak en daar koop je een kabel met aan 1 kant die aansluiting (S-video heet dat) en aan de andere kant scart of drie tulpaansluitingen (geel rood en wit) en die kun je vast en zeker ergens in je tv kwijt
Ik zet mn laptop gewoon op de salontafel en ga er dan bij liggen op de bank maar die van mn man sluiten we aan op de TV.
kan via een leuk apparaat zo alles wat op de pc kan ook gewoon op de tv zien, ook you tube etc etc,,,, foto's heerlijk, zeker met films!!
watch-series.com ....kan je maar max aantal min kijken(50 of)...en dan een pauze van een uur ofzo... Vidn ik altijd wel lekker...om weer ff iets anders te doen..en dan een uur ga ik weer een afl kijken ofzo... kabeltjes weet ik nie hoor haha ohja vi aonze playstation kunnen we op internet via de tv dus...
Thx! Ik ga denk ik van de week maar voor zo´n kabeltje shoppen Is de kwaliteit van de film op tv ook beter? Ik kijk soms naar heel blokkerige kwaliteit als er veel en snel wordt bewogen in de film.
Ik zet het op usb in avi-formaat en dan plug ik die in de dvdspeler Superhandig!!! Geen gedoe met kabeltjes enzo. Wat ik ook wel eens doe is de laptop op de salontafel en dan gewoon op de bank kijken (heb wel een vrij groot scherm). Er zijn idd echt zo veel leuke series te kijken die hier niet worden uitgezonden of waarbij ze enorm achter lopen.