Ik ben zo boos.:x Ik heb 24 februari mijn zoveelste miskraam gehad. Nu had ik me al aangemeld bij MvM vanaf week 4 en ik heb dus 4 weken nog urine kunnen inleveren en toen ging het mis.Na mijn miskraam het meteen doorgegeven en ze hebben toen de laatste 2 kratjes opgehaald op de 25e(febr) aangezien donderdag de ophaaldag hier is. En wat denk je...staat er net iemand van MvM aan mijn deur om mij nieuwe kratjes te geven en vraagt hij waar de mijn gevulde kratjes zijn.HALLO....jullie zijn de hele maand maart niet geweest en op 1 april komen jullie......is dit een grapje of zo ? Voel me zo rot nu.Had er dit keer na mijn miskraam het al zo erg moeilijk mee.Leuk dat ik weer met mijn neus op de feiten word gedrukt. Heb ze meteen opgebeld en ja dan mag er nog wel tig keren sorry worden gezegd voorlopig ben ik weer helemaal down.
Jeetje wat een slechte fout van die MvM, kan me goed voorstellen dat je je down voelt ... * Dikke knuf voor jou *
Ah bah, wat ellendig!! Je voelt je al zo akelig en wordt je er op deze manier ook nog eens extra mee geconfronteerd ook.. Heel erg slordig van ze en dan druk ik 't zacht uit... Ik kan weinig nuttigs tegen je zeggen, maar ik heb wel 'n virtuele [hug] voor je, want 't lijkt me echt goed k*t!
Kan me voorstellen dat je daar heel verdrietig van wordt, stomme fouten hoor! Mijn zwangerschap verliep wel goed, maar ik had het nog niet aan mensen verteld, staat die vent van MvM bij de buurvrouw in de achtertuin. Nou, dat was dus ook gelijk bekend bij de buren, terwijl mijn eigen ouders het nog niet eens wisten. Vond ik ook al niet echt handig, ik had toch duidelijk aangegeven welke deur het was (met het hondenbordje er op). Dat van jou is natuurlijk nog veel vervelender, heel veel sterkte!
@Trees.....je bent alweer 25 weken zwanger....geweldig!!! Ben zo blij voor je !!.....Gaat alles goed verder met je ?
wat vervelend zeg!! hier was MvM juist heel netjes toen ik mijn 4e miskraam kreeg, kreeg zelfs een bos bloemen thuis gestuurd om me sterkte te wensen vond dat echt super!
Lief dat je ernaar vraagt! Alles gaat goed. Behalve mijn schildklier heeft geen zin meer en ik zit nu aan de Euthyrox. Waarschijnlijk toch ook hashimoto. Verder een placenta praevia, maar wat verwacht je met een baarmoeder vol littekens... Zolang het kindje het goed doet, vind ik het allemaal prima. Ben je al in Engeland geweest?
Wat triest zeg....!!! moet zeggen dat tegenwoordig met de vele computersystemen er heel veel mis gaat wat dat betreft.... Ik herken het trouwens wel... alleen dan anders.... heb vele berichten nog na het overlijden van mn vorige partner gehad en sommige dingen waren echt hard... Zo kon Eneco het bevoorbeeld niet overschrijven (konden systemen niet verwerken) en moest ik namens mn partner een verhuisbericht opsturen... en ik werd hier nieuwe bewoner.... nieuwe adresgegevens: hemelpoort nummer zoveel.... en je wilt niet weten hoeveel post ik nog heb ontvangen van vanalles.... waaron een enquete hoe mijnheer zijn verblijf in het ziekenhuis ervaren had.... Het ziekenhuis waar hij naar huis was gestuurd om dood te gaan... dus zou toch verwachten dat die op de hoogte waren... Veelal als je belt krijg je dan ook nog een "telefoonmuts" aan de lijn... die het afdoet als: "ja zo staat het in het systeem"..... Triest, heel triest dat zulke dingen gebeuren.....!! zeker ook bij een instantie als mvm... want helaas gebeuren mk toch regelmatig... wilde trouwens even op je link klikken om je kaartje te bekijken, maar schrok ervan.... tjeetje wat hebben jullie al veel te verwerken gekregen.... heel veel sterkte met alles!!! knuffel..
echt vervelend zeg.. Sterkte meid.. Ik heb ook 2 mk gehad. Bij de eerste deed ik ook al 10 weken mee met mvm. Ik heb toen een briefje bij de kratten gedaan dat het mis was gegaan. Ik heb toen nog wel het cadeau gehad die ik had uitgekozen en een bloemenbon met daarbij een brief waarin ze met sterkte wensten ofzo. Vond het toen wle goed opgelost maar bij jou is het echt vervelend...die chauffeur kan er ook niks aan doen, lijkt me voor hem ook lastige situatie dan als hij dat zo te horen krijgt. doe rustig aan meid, knuf!
lekker he zo'n instantie fout weer, ze lijken wel langs elkaar heen te werken die mensen. grrrrrrrrrrrrrrrr beter jullie best doen MvM hoop voor je dat het snel beter gaat en dan je volle zwangerschap mag mee maken xx
heel vervelend. Zelf ben ik nog 3 keer door het kraambureau (zelfs 10 weken naderhand) gebeld wanneer ik mijn intakeformulier nou een keer terugstuurde? Heel fijn als je net een miskraam te verwerken krijgt. Lang leve de computersystemen