Iemand enig idee of dit kwaad kan? Ik heb op 20 september mijn punctie gehad. Is allemaal helemaal fout verlopen. Had vrijdagavond vreselijk veel pijn, maandag weer vreselijk veel pijn, ben toen bij de kliniek geweest maar die konden op de echo niks zien. Dinsdagnacht wakker geworden met echt helse pijn, kon niet meer lopen, weer het noodnummer van de kliniek gebeld maar daar moest ik maar gewoon een paracetamolletje van nemen. Uiteindelijk naar de HAP geweest, daar bleek ik koorts te hebben en ze hebben me doorgestuurd naar het ziekenhuis hier. Bij die gynaecoloog werd er ook niks gevonden op de echo, maar hij heeft me ook bloed laten prikken en daaruit bleek dat de ontstekingswaarden wel ontzettend hoog waren. Ik moest meteen terug naar het ziekenhuis komen om antibiotica te halen, want daar moest ik echt meteen mee beginnen. Nu slik ik dus sinds 5 dagen antibiotica en sterke pijnstillers, en het ging echt veel beter, maar nu heb ik sinds vanavond weer vreselijk veel pijn, en net kwam ik erachter dat ik aan het bloeden ben. Niet ontzettend veel, maar wel degelijk een rood wcpapiertje bij het afvegen.. Wat moet ik nou? Is dit normaal? Op het formulier dat ik mee heb gekregen staat dat je bij rood bloedverlies metéén moet bellen maar de vorige keer namen ze me ook niet serieus daar. Nu slik ik al antibiotica tegen de ontsteking, afgelopen vrijdag ben ik weer bij de gynaecoloog op controle geweest en de resultaten van het bloedonderzoek waren toen al veel beter. Ik weet het gewoon echt niet meer.. Dit is niet normaal, toch? Moet ik toch maar weer bellen? Wat kan dit zijn? Misschien handig voor degenen die het verhaal niet kennen; Ik heb GEEN terugplaatsing gehad, dus daar kan het niet van zijn.. Als ik google is dat het enige wat ik kan vinden
Kan het je menstruatie niet zijn? En anders toch even bellen voor de zekerheid, zeker als je zo'n last hebt. Al was mijn ongi wel pijnlijker na een zware punctie. Sterkte meid!
Maar als alle eitjes weg zijn gehaald heb je toch geen eisprong, en zou je dus ook niet moeten menstrueren? Of denk ik nou helemaal verkeerd? Na een TP zou het in mijn ogen wel kunnen, omdat er dan inderdaad iets fout kan gaan, maar in principe zit er nu toch niets in mijn lichaam wat het kan veroorzaken?
Dan is je eitje weg en kun je daarna ongi worden. Maar hou het in de gaten, als het erger word met de pijn enzo dan toch echt even laten checken.
de punctie geld als eisprong, je word dus wel degelijk ongesteld. Het kan zijn dat je daarom ook zoveel pijn hebt, de eerste menstruatie na ivf/icsi behandeling is veelal pijnlijker en anders doordat je zoveel hormonen hebt gebruikt. Ik zou het even overleggen morgen met het ZH, of je dit als menstruatie kunt zien. Het lijkt mij zeer waarschijnlijk dat het je menstruatie is.
Zucht, te stom voor woorden ben ik ook hoor. Ik had dus echt het idee dat er een eitje in je lichaam moest springen en dat, als dat eitje niet bevrucht raakte, dát uiteindelijk zorgde voor je menstruatie. Het ligt natuurlijk aan je baarmoederslijmvlies wat wel degelijk is opgebouwd door alle hormonen en een paar keer Utro.. Dan kan het dus wél gewoon de menstruatie zijn Zorgen gemaakt om niets dus, dankjulliewel!
Heb samen met mijn antibiotica enorm sterke pijnstillers gekregen, maar daar komt het dwars doorheen. Maar goed, dat ik weet dat het niets abnormaals is helpt al behoorlijk!
Oh dat had ik gemist tja dan zal pcm niet veel meer doen voor je. Hopelijk zet het snel door, dan ben je er ook vanaf als het goed is. Die ongi's vielen mij ook altijd zwaar tegen
Had ik er in deze post ook niet bijgezet hoor, dus jij hebt niets gemist, ik heb gewoon wat weggelaten Heb me de rest van de week heerlijk gevoeld met die dingen, het ging weer de goede kant op, daarom schrok ik er net ook zo van, en helemáál toen ik ook dat bloed nog zag.. Ik dacht, 'Daar gáán we weer', maar gelukkig is het gewoon te verklaren! Straks maar lekker m'n bedje in en morgen zien we wel weer verder!
Ah oke Nou kun jij gerustgesteld gaan slapen. Weltrusten alvast en hopelijk morgen een betere dag met minder pijn.