Hoihoi Bij mijn eerste zwangerschap had ik een dag voor NOD bruinverlies. Het was eigenlijk meer oranje en korrelig. groetjes irisje
Hallo mijn naam is ayda en ik ben 20 jaar oud, mijn partner en ik proberen sinds paar maanden een kindje te maken maar het is moeilijker dan dat we verwacht hadden...ik ben vorige maand op 2 januari ongesteld geweest en ben het nou nog steeds niet geworden.gister hadik last van bruine afscheiding en mijn borsten zijn een beetje hard.ik durf ook geen zwangerschapstest te doen,te vaak gedaan,wil niet weer op me bek gaan, advies?info?altijd welkom, heel graag zelfs want ik weet niet wat ik moet doen...of hebben zwangere vrouwen geen last van bruine afscheiding.
hallo, Ook ik heb last van bruin bloed verlies. Nog niet veel, maar het is vandaag begonnen. Eigenlijk heb ik zondag pas mijn NOD. Het is ook eigenlijk niet echt vaker voorgekomen dat het zoveel dagen te vroeg is gekomen. Maar ja is het wel mijn ongi? Zou het ook nog innestelingsbloed kunnen zijn, of is dat helder of kan het iets anders zijn? Ik durf eigenlijk niet te hopen hoor. Gr. Lotte
ik had in december ipv mijn menstruatie maar één dagje heel iets bruins (dus helemaal géén bloed) en ik dacht misschien ben ik zwanger? maar ik had een paar testen gedaan en allemaal negatief. ook werd ik de volgende maand gewoon wel ongesteld. ik vind het nog steeds vreemd want in al die jaren heb ik dat nog nooit gehad! ik weet nog niet hoe het kwam. misschien door stress of spanningen dat het dan wegblijft? ik heb wel vaker gehoord dat sommige vrouwen als ze zwanger zijn gewoon ongesteld worden (ook met rood bloed) maar dat is wel verwarrend zeker als je verder geen symptomen hebt
Ik had twee dagen voor mijn nod donkere afscheiding en dacht game-over. 's avonds veegje helder bloed. Volgende dag ook donkere afscheiding en op nod niks meer. Twee dagen na nod positief getest. Denk dat ik twee dagen voor nod pas innesteling heb gehad. Dus mijn lichaam dacht al dat ik ongesteld moest gaan worden...
ik had net een druppel bruin met beetje rood..marja ik ben nu 5 bijna 6 dagen overtijd...en zoals ik bij sommige lees hoef dat niet altijd wat te betekenen...Ik duim dan nog steeds dat het niet door komt..Dus ik hoef het nog niet te verliezen het heeft dus nog niet veel te zeggen?