Ik weet dat er meiden zijn die net als ik een lange cyclus hebben. Je word er moedeloos van en de kanzen zijn voor ons iets kleiner om zwanger te worden dan meiden met een regelmatige cyclus. Ik was dus ff aan het speuren op google en kwam het volgende tegen: Nah toch een opsteker niet, het wil dus gewoon niet zeggen dat het wij geen kans hebben, alleen het duurt wat langer Dus meiden, kop op, we gaan ervoor!
Meid, Ik werd er ook gek van. Die cyclus duurde en duurde maar. Ik wilde ook zo graag een NOD. In mijn temperatuur was ook geen eisprong te zien. Soms kreeg ik wel een kruis maar na verloop van tijd ging die weer weg omdat mijn temperatuur weer te laag werd. Na een tijdje stopte ik dan ook maar met temperaturen. Achteraf blijkt dat ik op dag 88 een eisprong heb gehad. Had ik het geweten dan had ik wel wat meer geklust. Nu maar 1 keer. Maar die ene keer bleek genoeg te zijn geweest. 8 dagen later had ik een innestelbloeding en weer iets later een positieve test. Dus houd moed! Het komt zeker goed. Groetjes, Lucky1979
Dit artikel geef tinderdaad wel moed! Dat er niet beslist iets aan de hand hoeft te zijn en dat je net zo goed zwanger kan worden, maar dus wat regelmatiger moet klussen omdat je niet weet wanneer je eitje er is! Laten we dat dan maar aanhouden dan!
Ja, Anneke, dat vond ik dus ook, gewoon ff een opstekertje want soms word je er zo moedeloos van. En Lucky, wat een prachtig verhaal meis, dat geeft me nog meer moed om door te gaan! Ik zit nu op dag 55 van mijn cyclus en we klussen al een tijdje om de dag. Toch willen we dat nog even volhouden, je weet ten slotte maar nooit. Lief dat je ff een reactie hebt neer gezet en heel erg tof dat je nu zwanger bent! Gefeliciteerd meis! He, lekker hoor, had ff een dip te pakken maar ben er al weer uit We gaan er voor!
Ja dat vind ik nou ook! Er was laatst ook iemand op dit forum die gestopt was met de pil en ook niet ongesteld was geworden in een paar weken en toch zwanger! Weet niet meer precies wie, maar dat verhaal gaf me toen ook hoop.. Wij doen het ook om de dag om zo de kans een beetje groter te maken! Succes!
Ja precies... we komen er wel Hebben alleen wat meer geduld nodig Hoe staat jouw cyclus er op dit moment voor?
Lijkt me idd behoorlijk frustrerend! Ik vond 2 weken na mijn ei wachten al lang....Pfff petje af idd!
Thanx Elvira... jullie geduld is en word ook behoorlijk op de proef gesteld, dus respect is wederzijds hoor Hopelijk word 2007 een mooi jaar...en voor jouw is ie al goed begonnen Elvier!
Ik ben dus eind november gestopt en toen was ik 8 december ongesteld na 22 dagen. En tot nog toe nog niks loos! Heb 2 weken terug voor het laatst een testje gedaan en die was negatief.. Maar we houden moed! Misschien dat ik er in het weekend wel weer een testje tegenaangooi! Tis alleen zo'n dure hobby he? Dat testen! Maar ja... En jij?
Ik ben 16 december voor het laatst ongesteld geweest, zit nu op dag 55... En idd, dat testen word een dure hobby, die zouden ze voor meiden met een lange cyclus in het ziekenfonds moeten gooien
Ja inderdaad! haha! Ik zit er ook over te twijfelen om maar een paar via deze site aan te schaffen! Dat scheelt een hele hoop! Volgens mij zijn ze hier 2,99 per stuk en ik heb anders die van de kruitvat van 8 euro dus dat is nogal een verschil! Welke gebruik jij? En wanneer heb je voor het laatst getest?
Was dat bij je vorige kids ook al zo Nies? Is toch wel een goede reden om naar de gyn te gaan lijkt me, of niet? Wij blijven nog even in spanning zitten tot maandag...Thnx voor je meeleven...
Bij de tweede ben ik spontaan zwanger geraakt Elvier, ook met zo'n zelfde cyclus, na een half jaar ongeveer.Dus ik stel het bezoekje aan de dok nog even uit Anneke, ik gebruik ook de testen van deze site en ik heb afgelopen dinsdag getest, negatief natuurlijk Zijn prima testen trouwens, nooit geen valse streepjes in elk geval, dus als er nu een streep komt te staan dan weet ik zeker dat ik zwanger ben! En ze zijn idd goedkoop, ik heb altijd de Matcare testen met de paarse dop...die 3 voor 7 euro nog wat. Ik heb me ook een keer aan de ovutesten gewwaagd maar dat is weg gegooit geld, dat doe ik ook niet meer.
Dan ga ik die testen ook bestellen.. want 8 euro per keer is zonde! En Natuurlijk maakt het me niks uit als de test positief is hoor! Maar toch omdat je zo vaak "moet" testen geef ik het liever ergens anders aan uit! ... Ik test om de 2 weken ongeveer..haha! Tis wat!