Helaas afgelopen maand niet zwanger. maarja nieuwe ronde nieuwe kansen. Wij zijn druk aan het klussen voor een 3e wondertje. Wij kunnen rond 5 a 7 december testen. wie kan er rond die tijd nog meer testen?
Ik ben nieuw hier en wij zijn druk aan het klussen voor ons 1ste wondertje en ik mag 6 december testen
Hoi, Wij gaan ook voor de 3e! Ik mag rond 6 december testen. Erg spannend... Zijn bijna een jaar verder. In juli een miskraam gehad. Succes met wachten
Hier ook op een derde wonder aan het hopen! Mijn NOD is helaas pas op 21 december maar dat is gelukkig nog voor de kerst..
Ik Mag rond 9dec testen! Heb twee kinderen, een dochter van 9 en een zoontje van bijna 4 maanden. Ik kan niet wachten met het uitbreiden van ons gezin! Groetjes Vanessa
Daaag ladies... Wij gaan ook voor onze eerste kindje. NOD is pas 19 december en dit is alweer de 3de ronde, zou inderdaad wel heel mooi zijn als we met oud en nieuw goed nieuws hebben voor onze familieleden hihihihih Mooi nieuws voor het begin van een mooi nieuw jaar. Ik voor ons allen dat het raak is deze ronde
Hoi hoi, WIj gaan ook voor ons 2e wonder en ik mag 3 december testen!! Zoooo spannend dit is ronde 5 van onze 1e was het gelijk raak..... Heb vandaag volgens berekening de innesteling en heb ook buikpijn zal dit wat betekenen????
hoi allemaal wij gaan voor ons eerste kindje en ik mag 5 december eindelijk weer testen ik zit pas in ronde 3 maar we zijn al wel een halfjaar bezig heb lang moeten ontpillen en helaas ook een lange cyclus maar ik heb 26e eindelijk mijn eisprong gehad nu maar hopen op een klein wondertje
ik mag 5 december testen, hopelijk wordt het een nog leuker sinterklaasavondje! Sterkte en succes allemaal laten we hopen op heel veel positieve testen Sas
Spannend hoor! Ook hier een zoontje van bijna 4 maanden, ik ben gelukkig dus niet de enige die er zo snel weer voor gaat. Mijn oudste is 5 en ik wil er zo graag 2 dicht op elkaar als dat dit keer wel gegund is. Ah, zie nu dat ik jou al eens eerder ben tegen gekomen.. onze jongsten schelen maar 1 dag hihi.. Zou wel leuk zijn als ons dat nog een keer lukt
wij gaan ook voor ons 1ste wondertje, ik mag 10 december testen. na een miskraam in augustus zou het leuk zijn om zwanger 2010 uit te gaan...
Rond de 1e december hier! Maar mijn cylcus is van slag ivm ziek zijn dus het zal wel rond de 4e worden misschien. Ik denk alleen niet dat het raak is want ik heb veel last van ontpillen Succes iedereen en ik hoop ook dat we allemaal zwanger onder de kerstboom zitten. Dat is toch heel bijzonder.