Wachtbank wat voelen we allemaal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sproettie, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Hoi hoi dames,

Ook allemaal in de wachtbank? Volgende week is pas mijn NOD en ik begin zoals normaal weer wat dingentjes te voelen.
    Jullie ook iedere maand? Het is wel eens lekker om dat lekker kwijt te kunnen:) Hier kun je, je symptomen die je voelt kwijt!

Ik voelde zaterdag wat plopjes in mijn buik.
    Ik heb zere tepels en gevoelige borsten
    Honger!!
    On heel erg koud! krijg het maar niet warm

2. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik ben moe, moe en nog eens moe. Of ga ik gewoon te laat naar bed...............

3. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Ik ben moe, met vlagen erg misselijk en voel me zwakjes/energieloos. Daarnaast ook soms pijnlijke steekjes/krampen bij mijn schaambeen en lies. Zit nu op 7DPO ongeveer dus nog even afwachten...

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Morgen of overmorgen is mijn NOD. Last van veel lucht in mn darmen en ze rommelen erg. Masr mn belangrijkste "klacht" is dat ik normaal tussen 5 en 8 DPO bruin begin te verliezen en dat heeft zich nog niet aangediend!

5. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik moet ook nog een weekje wachten.
    Ben gister terug gekomen van een weekje vakantie in Marokko.

Voel eigenlijk nog niet zo veel.... Afwachten maar weer.

Hopelijk gaan we allemaal op roze!

6. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Hier dinsdag mijn nod , voel ook niet veel een beetje gevoelige borsten en verder niks, vorige maand had ik echt overal last van.
    Het enige wat me echt opvalt is dat ik normaal echt geen olijven lust, vind ze echt vies !!! En nu eet ik ze uit het potje je zou het dan bijna gaan denken he.....

Heb vanmorgen een test gedaas was negatief, morgen weer testen.

liefs flower

7. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog precies een week tot NOD. Voel nog helemaal niks.
    Ook nog geen pijnlijke borsten, wat ik iedere maand heb. Zal vast nog wel komen.

8. Jasey81

Jasey81 Actief lid

13 okt 2010
    104
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier ook iemand op het wachtbankje....

Laatste menstruatie was op 29 sep. en weet niet hoelang mijn cyclus dit keer zal zijn..

Vorige cyclus was 35 dagen (eerste ronde na stoppen met de pil) en me lichaam was toen echt aan het ontpillen (achteraf gezien dan he ;) )
    En dit is dus ronde 2....

Maar dit keer tsja ik weet het niet...... ontzettend pijnlijke borsten.. al vanaf afgelopen vrijdag... ze branden zelfs!! (wat ik normaal nooit heb ook niet bij een naderende mensturatie.)
    En de pijn is wisselend.. van zeurend, naar echt rottige steken, dan weer ff geen pijn maar het branden blijft de hele dag/nacht.
    En de pijn maakt niet uit of je ze aanraakt of bv. er naar kijkt hahaha.

Mijn schaambeen/botje doet zeer als je het aanraakt...
    Steken in mijn liezen, ongesteldpijn-achtig in gehele onderbuik... (de steken en de ongesteldachtige pijn wisselen elkaar af)

Meer honger/trek in de avond.. terwijl ik normaal als ik het avondeten op het (en ik eet goed) heb ik de rest van de avond geen/amper trek in een snackie of iets..
    Slaap slecht.. (al kan dat van alles wezen natuurlijk ;) )

Tsja dus ffies afwachten....

Volgens mijn 'normale' cyclus (normaal wel een regelmatige cyclus van 28 dagen)
    Dan ken ik testen op: 27 oktober

En als ik kijk naar mijn laatste cyclus (invloed nog van de pil)
    Dan ken ik testen op: 2 november
    En dan zou ik naar mijn idee toch geen klachten kunnen/moeten hebben.. want volgens de berekeningen zou ik me ei nog moeten krijgen......

Tsja erg lastig......

Wel is het zo dat ik bij mijn andere zwangerschappen dik 3 a 5 dagen eerder testen voor mijn NOD en beide keren positief uitslag gaven....
    Maarja dat zegt nu natuurlijk ook iets.... en daar heb je ook niet echt veel aan denk ik... hihi

9. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik zit op 6 DPO en heb wat lichte kramp vandaag, een beetje zoals menstruatiekramp maar dan slechts half zo erg. Geen idee wat dat zou zijn, maar ik ben ook erg moe vandaag dus dat is misschien de reden ervan. Ik ben overigens niet zomaar moe, heb slecht geslapen. Verder voel ik me wel lekker eigenlijk :) Vorige cyclus heb ik bijna de hele cyclus klachten gehad, die ik houd op ontpilling. Deze cyclus was mijn eisprong weer op schema en geen rare klachten meer, gelukkig maar.

10. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    hoi meiden,
    ik zit ook op het wachtbankje samen met jullie :)
    mijn nod is de 23e, heb m´n banner 1 dag later gezet want ik wil eigenlijk pas na mijn nod gaan testen mocht dat dan nog nodig zijn.
    wel weer veel klachten, maar ben bang dat het gewoon allemaal tussen mijn oren zit.
    Zo vind ik alles stinken, mijn vriend denkt dat ik gek aan t worden ben :D ik ruik steeds zweetvoeten, koeienmest, gaslucht etc.
    En heb pijn aan mijn borsten maar dat had ik vorige maand ook.
    Stemmingswisselingen zijn ook al van de partij, vrijdag nog een huilbui gehad om niks, ben 5 min chagerijnig, 5 min kei vrolijk en ga zo maar door :) O, en ik ben een beetje van de wereld! Ben er niet helemaal bij.

Zo, dat was mijn waslijst!

11. childswish

14 okt 2010
    26
    0
    0
    hahaha Ik moet echt lachen. Ik ben ook de ene 5 min chagarijnig en de volgende 5 min heel vrolijk. maar je ik ben altijd wel stemmingsgevoelig. Heb het idee dat ik helemaal niet zwanger kan zijn want mijn laatste menstruatie was 10 oktober gestopt! Dus... kan nu nog niet toch? Ben ook erg onregelmatig...

12. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik zit vandaag op dag 38 en heb vrij weinig klachten, heb alleen gigantisch veel last van mijn darmen (vooral diarree en ik heb pds, dus dat is voor mij best apart;)) en ik heb last van hoofdpijn.
    Tempen heb ik helaas deze maand niet gedaan, kun je vaak toch een boel aan aflezen. We wachten maar weer af:);)..

13. Joyce85

Joyce85 Lid

15 jul 2010
    96
    0
    0
    Mijn eigen reclamebureau!
    Emmen
    Hier nog een wachtende..

Zit inmiddels op dag 48.. Geen ongi te vinden, voel me ook niet zoals anders..Heb wel de pukkeltjes die ik ook voor mijn ongi krijg, maar die zijn al hardnekkig sinds mijn MK.

Heb getest met KV (2v5) maar die was negatief, pas na een uur een heel licht streepje, maar dat telt niet hé?! :(
    Vorige week donderdag ook getest met KV, maar die was OMO-wit, ook na een uur nog.. Vanmorgen (04.34uur) getest met CB digital..Maar helaas binnen een minuut, "Niet Zwanger" GRR!

Heb nog 2 patronen (hihi wat heet dat vreemd) liggen voor deze CB.

Heb last van zere, gevoelige borsten, vooral mijn rechter tepel..Hij voelt haast ontstoken, maar is niets aan te zien. Verkouden, maar ja, wie niet.. Dromen.. Vanmorgen extreem vroeg wakker.. Maar krijg ook griepje volgens mij

Pfff... Hoelang moeten we nog wachten..?

14. audrey1934

audrey1934 Actief lid

27 aug 2010
    128
    0
    0
    limburg
    Ik zit ook op het wachtbankje....nog 3 dagen tot mn NOD...spannend allemaal.
    Ik voel nog helemaal niks....maar dat had ik de vorige zwangerschap ook niet....

Ik heb trouwens bij mn vorige zwangerschap ook met de kruidvattesten negatief getest en na 1uur een streepje...uiteindelijk was ik wel zwanger die ronde....dus er is nog hoop Joyce!!!:)

15. Miranda26

Miranda26 Actief lid

4 feb 2009
    319
    0
    0
    hoorn
    Ik moet ook wachten.........Zere buiken zere borsten.
    Voor de rest niet zo veel.

16. Mariloo

Mariloo Actief lid

31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    Ook ik weer op de wachtbank...
    Vandaag zit ik 6 dpo... heb het volgende al gehad:

- lichte menstruatie pijn
    - lage rugpijn
    - maagzuur ( heb ik nog steeds)
    - steken door borsten, zijn niet zo gevoelig als normaal iig..
    - vanaf het weekend al last van mijn darmen.
    - sinds gisteren met vlagen duizelig, had het vanmorgen bij het opstaan ook heel erg. kon mijn koffie ook niet opdrinken, want het smaakte gewoon niet.
    - ik ben moe en heb puistjes..
    - mijn buik gloeit van binnen.

Zo dat was mijn lijst ongeveer wel :D:D:D
    En elke maand is het weer anders ook :x:x:(:(
    Wat ik wel heb gemerkt, is dat je eigenlijk helemaal niet op je lichaam moet letten, maar dat je gewoon de test af moet wachten... Dat is het enigste waar aan je kunt zien ofdat je zwanger bent of niet.

17. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik ook weer in de wachtbank
    heb over 7 dagen ei dus nu nog niet veel, behalve zeer rommelde darmen, als ik in bed lig rommel ik er zowat uit, zoveel lawaai maakt het. Last van onderrug.

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hier nog drie dagen wachten donderdag is mijn nod

mijn kwaaltjes zijn

- misselijk
    - zeer gevoelige borsten
    - een week lang iedere dag last van maagzuur
    - lichte prikjes schaamstreek
    - zeer prikkelbaar

19. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Nou, ik doe ook mee, want ik voel ook van alles... Was vorige maand ook, maar toen bleek ik niet zwanger :(.

Ik ben 33, we hebben een prachtige dochter van 15 maanden en we willen heel graag een tweede. In augustus Mirena laten verwijderen, en nu zitten we dus in ronde 2. Ik heb 12 oktober m'n ei gehad volgens mijn ovu-testjes (zie m'n fotoalbum), en goed geklust. Dus ik zou nu op 7 dagen DPO zitten. Gisteren was ik misselijk, heeft de hele dag geduurd. En steekjes in m'n onderbuik, wat ik meende te herkennen als wat ik toen bij de zwangerschap van Julie ook heb gevoeld en achteraf de innesteling bleek te zijn. Gisterenavond begon ik ineens te huilen omdat ik helemaal ontroerd was door Julie. En vanochtend diarree gehad.

Mijn LF duurt niet zo lang, in ieder geval geen 14 dagen, bij mijn vorige cyclus 10-11 dagen. Dus nog een paar daagjes wachten...;)

20. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Nog meer mensen met steekjes in de schaamstreek!
    Heb ik ook! Had het nog nergens gelezen, dus ben blij met de herkenning! Iemand die weet wat het kan zijn?
    Voor de rest niet echt gekke dingen die ik voel, volgens mijn vriend zijn mijn borsten groter...
    Nog ff afwachten dus...

Deel Deze Pagina