Wie deed uiteindelijk jullie bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door mausi, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik ben met 33 weken ongeveer overgestapt van vk en kende de vk die ik uiteindelijk bij mn bevalling had dus nog niet zo goed.
    Ben met 36wkn6dgn bevallen, dus paar weken erna, maar ze heeft me heel goed begleid en ik had ook een hele fijne verpleegkundige dus het maakte mij niet uit dat ik haar niet vanaf het begin had.

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    1e bevalling... inleiding. Begeleid door een ziekenhuis vk, maar uiteindelijk doordat de baby in nood was, door de gyn overgenomen.

2e bevalling... inleiding. Tot het einde met ziekenhuis vk, tijdens het persen stond er wel een gyn bij omdat we een groot kindje verwachtten.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hier wilde ik thuis bevallen maar al snel kon ik de weeen niet opvangen en Emma had in het vruchtwaterg gepoept dus ik ging naar het zh. Daar hebben ze het overgenomen. zeker niet zoals ik gedacht en gehoop had

4. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    De eerste gynaecoloog 2de de huisarts en de 3de ook en de 4de de gynaecoloog.

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik liep bij een heel fijne VK-praktijk en hoopte zo enorm dat ik lekker thuis mocht bevallen met 1 van hen erbij.... Helaas liep het anders. Mijn vliezen braken, de weeën begonnen, maar na regelmatig te zijn geworden, werden ze toch weer onregelmatig. Na 24 uur kwam ik dus onder begeleiding van het zkh, maar omdat het tegen die tijd 's avonds laat was, mocht ik bij wijze van uitzondering als het zich die nacht nog zou aandienen, toch thuis met mijn eigen VK bevallen... Gebeurde natuurlijk niet ;)
    Volgende dag weer naar het zkh, alles nog goed (let wel: ik had nog steeds!! weeën), dus mocht weer naar huis, maar vanaf dat moment moest ik dus wel in het zkh bevallen met de zkh-vk en evt. gyn paraat. Uiteindelijk de dag daarna bevallen, met een heks van een VK en een gyn die ik ook niet leuk vond. Flinke domper, dus.

6. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Bij mn vorige zwangerschap zat ik tot 34 weken bij de vk praktijk,daarna door hoge bloeddruk overgenomen door de gyn.
    Met 39+3 ingeleid ivm hoge bloeddruk en weinig vruchtwater.
    Ben in 3 uur en 45 min bevallen vanaf dat het infuus erin ging. Mijn vriend en mn moeder waren erbij en een verpleegkundige, en een verloskundige van het ziekenhuis. Omdat het hartje steeds weg viel en de baby in nood kwam is er uiteindelijk een gyn bijgekomen die ik niet kon die de bevalling zelf heeft gedaan. Maar het interresseerde met toen ook geen biet wie er toen bij waren haha!

7. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik had tijdens de vorige zwangerschap 4 verloskundige. ! ervan wilde ik echt bij de bavlling hebben en die kwam toen ook. Hoorde ik later dat ze met degene die ik echt niet wilde had geruild, als ze dat niet had gedaan had ik de vk die ik dus niet wilde.. Bleek ook dat ze op dezelfde als mijn bevalling al5 baby's had gehad. Lekker druk voor haar.

Deel Deze Pagina