Wie denk er al aan een 2e ?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Celinaaa, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    wij kiezen er nu bewust voor niet te groot leeftijdsverschil.. kleine is pas 1 jaar geworden en ben vorge maand gestopt met me pil.. zit nu in ronde 2 dus spannend nog 9 dagen wachten :)

2. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Spannend, Laat het ons weten ..

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha komt goed... ben verslaafd aan het forum;)

4. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Ik ook best wel, elke keer als de computer aan gaat kijk ik er wel ff op :p

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha inderdaad ik kan het :)

6. Niet meer actief

ik wil me nergens mee bemoeien maar wou alleen even zeggen dat het voor je lichaam wel heel belangrijk is om 9 maanden te ontzwangeren en dat als je gelijk weer zwanger raakt dat ook niet zonder risico's is....

7. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Ik weet het dat is ook 1 van de redenen dat we nog minstens wachten tot hij 1 is,, minstens, Ik vind niet echt dar je er mee bemoeid het is gewoon een feit. Het is het beste voor je eigen gezondheid

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    die tijd ben ik al voorbij ;) haha kleine is alweer 1 jaar :) en hopen nu dat het zo snel mogelijk raak is aangezien alysia dol is op andere kindjes zo leuk :) dus ben benieuwd

9. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik wil ook echt een 2e, het zwanger zijn vind ik echt GEWELDIG ! Heb er zo van genoten...:D
    Maar ik wil eerst een ander huis... Misschien over een jaar of 2 ?
    Maar ik wil het wel heel graag... Ondanks m'n zware bevalling ;)

-xxx-

10. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    Wil ook heel graag een 2e maar in september ga ik beginnen met de kappersopleiding en dan in de laatste 4 maanden van het jaar van school gaan we klussen :)

11. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Wij willen heel graag een 2e, als alles goed verloopt willen wij volgend jaar weer gaan beginnen. Dan is Loïs ook alweer een jaartje. Alleen 1 ding wat mij tegen houd is mijn thuis studie, maar ik wil het eigenlijk niet daarvoor tegenhouden. Ik heb een 2jarige studie, vd zomer ben ik alweer een jaar bezig. Ik kan mijn eigen tempo bepalen en wanneer ik examens doen, dus wil eigenlijk dit jaar al heel veel examens doen en zo ver mogelijk komen.

Wat vinden jullie?

12. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen

hoi meid ik was zwanger en ik dacht ik ga ook verder met school kon ik ook op mijn eigen tempo doen, uiteindelijk ben ik gestopt omdat ik graag 1 jaar bij de kleine wou blijven, ik zou ook graag een 2e willen maar ik heb zoiets van ik ga eerst in sept me opleiding doen dan heb ik dat in iedergeval af en in de laatste 4 maanden gaan we dan klussen en dan kan ik 3 dagen gaan werken en dan heb ik ook nog alle tijd voor me 2e en ook nog voor me dochterje,ik zal gewoon eerst de studie afronden of als je bijv over 4 maanden bij wijs van spreken klaar ben met school dan zwanger te worden.Dat is wat ik zou doen, maar het is natuurlijk jou keus jij moet doen wat jij fijn vind en wat je aan kan :) .

liefst gina

13. ImmieY

ImmieY Lid

11 dec 2006
    64
    0
    0
    GastOuder.. & Fulltime Mamma
    Capelle a/d ijssel
    Wij willen over aantal jaar nog 1 erbij.. Maar nu willen we effe genieten van onse kleine vent

14. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Best wel veel die niet een al te groot leeftijdsverschil tussen de kindjes willen.
    Vind ik zelf ook leuker als ik terugkijk dat ik altijd met mn zusje speelde die is 4 jaar jonger.
    Dat vind ik eigelijk best een gat ertussen, maar toch wel leuk.

xx

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wij willen ook al weer een 2e :confused: wel snel hé maar vind het zooo leuk om 2 in dezelfde leeftijd te hebben!

We zijn nog niet echt bezig, denk dat we wel wachten tot juni/juli, maar als het nu "raak" is is dat ook helemaal niet erg :D

16. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    @ Missym

mag ik vragen hoe je de naam van je kindje uitspreekt, gewoon zoals je het schijft ?

xx

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    je hebt pb :)

18. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik ben zwanger van de tweede :)
    was in de 2e ronde al raak :) dus helemaal blij en helemaal bewust voor gekozen om er een jaar ongeveer verschil tussen te doen :)

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hoe oud is je eerste dan?

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0