Didi gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben nu zwanger maar ik denk nu al aan een tweede haha . Nog eventjes wachten haha, maar het zal me niks verbazen als ik snel zwanger ben na de 1e (mocht de natuur meewerken natuurlijk).
Goedemorgen, @ dayenne : Dank je, dank je je kan het altijd proberen toch? het probleem bij ons is alleen dan we niet precies weten hoe ver we zijn omdat mijn cyclus voor geen meter klopt :S. Dus dat horen we woensdag Hoe gaat je zwangerschap? Nog van veel dingen last of valt het mee? Groetjes Didi
Hoi didi, Graag gedaan hoor. Geweldig voor jullie, een 2e wondertje . Spannend hoor, dus je kan nog langer zwanger zijn ook. Ben benieuwd! Met mij gaat het heel goed . Ik ben de 1e 3 maanden niet veel misselijk geweest, dat begint nu te komen haha. Ik doe het weer anders . En mijn buik begint nu echt te groeien, heel mooi. Ben super trots op ons kleine wondertje! Hoe is het verder met jou? Groetje Dayenne
Ikzou heel graag al een tweede willen, maar mijn verstand zegt gewoon dat ik even moet wachten tot ik getrouwt ben en dat is volgend jaar oktober..... Maar oooooo die kriebels he....
hej Dayenne, Ik ben alleen een beetje moe, en moet wat vaker naar het toilet.. Maar ja dat mag ook . Wel prettig dat je niet veel misselijk bent geweest, maar ja iedereen doet het inderdaad anders, ik was eerst misselijk tussen de 12e en de 17e week, ook beetje apart . Wel leuk dat je buik nu echt gaat groeien, kan iedereen zien dat je zwanger bent! O. ben je al begonnen met dingen verzamelen? Vindt ik altijd erg leuk om te doen, ben al beetje begonnen groetjes didi
Hahaha ik ben al vanaf het begin bezig met dingen verzamelen . Heerlijk vind ik dat. Nu heb ik besloten te wachten tot we weten wat het is (16 september) dan kan ik tenminste gericht zoeken. Ik zie nu zoveel jongens- en meisjesspullen! Ja ik hoop dat mijn buik gauw groter wordt, dan kan ik pas echt showen! Heerlijk lijkt me dat, met mooie buikbanden om enzo. Leuk toch, dat je ook begonnen bent met verzamelen! 1 van de leukste dingen van zwanger zijn haha . Groetjes Dayenne
16 september? oeoe, spannend, dat is al best dicht bij . Houden jullie het voor jezelf of het een jongetje of meisje wordt? Met Lynn hadden we het aan iedereen verteld, maar denk dat we het deze keer niet aan "iedereen vertellen". Ik wil het ook weten, maar dat duurt nog fftjes Groetjes Diana
Ja spannend he! Ja we gaan het aan iedereen vertellen. Haha ik kan dat echt niet voor me houden hoor. Haha ja bij jou duurt het nog even. Ach, de weken vliegen voorbij toch? We willen trouwens een geslachtsbepaling laten doen bij een echobureau, die doen dat vanaf 18 weken. Dus hopelijk kunnen we daar volgende week terecht! En anders moeten we alsnog wachten tot de 16e. Das ook goed hoor, alleen daar heb je geen garantie dat je het geslacht kan zien. En bij een echobureau wel omdat je daar gratis mag terugkomen als je het niet ziet. Dus vandaar . Slaap lekker alvast! Groetjes Dayenne
klopt. Ga je naar Wichmond? koekeloere heet die geloof ik?.. Ze kon bij mijn dochter echt alles super goed in beeld pregen, echt super leuk. en als je dan laten nog een keer terug gaat voor "een" echo krijg je geloof ik ook nog iets van 10 euro korting . Mijn vorige zwangerschap kon ik het niet laten, ben wel 5 keer ofzo geweest pff zometeen weer werken, echt geen zin... Groetjes Diana
Nee naar babyview. Maar ik ben net gebelt en 1e mogelijkheid was 6 september. Nou, dat vond ik de moeite niet waard dus heb ik maar een 3d echo gepland in oktober . Dus dat worden 3 lange weken wachten haha! Ja als ik meer geld had dan zou ik ook elke week wel willen haha . Ik vind het nu al veeeel ste lang geleden dat ik mijn kindje heb gezien. Balen dat je moet werken. Ik heb gelukkig nog 1 weekje vakantie. We gaan zo naar de Ikea, ideetjes opdoen voor de kinderkamer . Werkse! Groetjes Dayenne
hoi hoi, ah moet je toch wachten... jammer zeg, maar je hebt nu ook weer wat om naar uit te kijken Ik moet morgen voor het eerst naar de vk, hoop dat ze me dan kunnen vertellen hoe ver we zijn, kan ik ook een afspraak gaan maken voor de geslachts bepaling Kan echt niet wachten (erg he ) gelukkig gaan me mannetje en me dochter mee . Ik heb trouwens net in je album gekeken, maar je hebt echt een mooi buikje hoor Ik heb de striemen er op staan :S niet om te showen dus . groetjes Diana
Heej, Haha ga je daar nu al een afspraak voor maken. Nou, beter toch! Ik wou achteraf ook dat ik het eerder had gedaan. Ik hoop voor je dat je verder bent dan je denkt! Dat weet je ook eerder wat het wordt . Thanks . Ben er best trots op. Alleen mag hij wel wat groter zijn! Aaah heb je striemen . Das balen he...Ik hoop dat ik striemloos blijf... Maar ik vind dat je dan alsnog met je buikje moet showen hoor! Je hebt die striemen wel van je kind gekregen . Ik zou er in ieder geval niet naar kijken hoor! Groetjes Dayenne
hej hoi, dat is lief van je . We zullen eerst morgen naar de vk, hopen dat alles goed is :S [-o< .. Zal ik je op de hoogte houden? 8). Ik ga nu naar bed, ben echt super moe.. Slaap lekker voor strakjes! Groetjes Diana
Ja hou me op de hoogte! Zou ik heel fijn vinden. Ik zal echt keihard voor je duimen! Ben helaas wel pas 's avonds online, heb morgenvroeg eerst rijles en daarna ga ik de hele dag naar een vriendin. Ben heel benieuwd! Je zal vast al slapen, maar toch slaap lekker! Groetjes Dayenne
Heej Diane! Ik had je pb ontvangen, maar helemaal vergeten terug te sturen. Stom he haha. Jammer dat je geen echo hebt gekregen! En grappig dat jij je 1e echo hebt op de dag dat ik mijn 20 weken echo heb! Was voor de rest wel alles goed? Bloeddruk enzo? Groetjes!
heey heey , ik ben zwanger van een 2de ! ben uitgerekend voor 4 maart , vandaag bijna 14 weken zwanger duss laatste tijd echt gestresst over het baby'tje , hopelijk gaat alles goed ... en is emilio grote broer ! proficiat aan alle zwangere dames
Gefeliciteerd! Wat geweldig zeg! Ik heb nu al zo'n zin om zwanger te zijn van de tweede. Haha eerst maar de 1e uitpoepen .