op dit moment begint het steeds meer te kriebelen voor een tweede, We gaan alleen over 10mkaanden trouwen, Maar de reden waarom het op dit moment als een gek kriebeld, is omdat ik al een week over tijd ben, maar ik heb wel braaf mijn pil elke dag geslikt. 1x te laat geslikt, 12uur na ik hem normaal slik. Ik ben misselijk als een gek, en heb vandaag gespuugt. Ik ga vanavond een test halen, en ik ben benieuwd wat die morgen zegt
ik ben nu 28 weken zwanger en we weten al wat het word... Maar bijna niemand weet het nog.. dat is zo leuk.. groot verschil toen bij Sam.. toen wist iedereen het al foto's in mijn album
@Ranjeewha wat leuk zeg! Ik denk dat het een meisje is. Het gezichtje is zachter. Ben benieuwd over een paar weken! @Verena goh wat spannend zeg! Laat je het morgen wel weten?
Hier alweer in ronde 2, Wat leuk Ranjeewha, 3/4D echo.. Lijk alweer zo lang geleden. Ben benieuwd Verena.. Wij zijn alweer in ronde 2. Wat duurt wachten toch lang.. xx C.
De test, gaf zowel gisterenavond als vanmorgen negatief aan. Ik ben nogf steeds niet ongesteld, voel ook neits aan komen. Ik ben nu wel aan het twijfelen of ik mijn pil weer zal gaan slikken. Als ik het volgende weeknog niet ben zal ik maar weer gaan testen of zo denk ik.
Mijn vriend en ik zijn nu erg aan het twijfelen om voor een tweede te gaan. Maar er riijzen me een aantal vragen. Ik had medische indicatie in het ziekenhuis in Hengelo(NL) ivm antistoffen. Ik ben vlak voor de keizersnede naar een ander zioekenhuis gegaan, en die geloofden niet in antistoffen tegen het kindje maar omdat mijn dochetr in stuit lag, behield ik mijn medische indicatie. Krijg ik nu als ik weer zwanger zou raken weer gelijk medische indicatie? Ik weet dat ik nu automatisch in het ziekenhuis zou moeten bevalen, maar is het ook dan vanzelfsprekend dat ik weer een keizersnede krijg? Ik ben erg aan het twijfelen dat wel, maar ik wil graag het een en ander weten voordat ik uberhaupt echt stop met de pil. Groetjes Veronique
hoi meiden, ook wij willen een 2e en werken er ook samen aan ik ben nu ongesteld en na mijn ongesteldheid begin ik voor het eerst met de ovluatietesten dus ben benieuwd hoelang het duurt voordat het raak is mijn kleine meid is inmiddels bijna 4 jaar in dec ik heb lang genoeg gewacht ook omdat ik zeker wilde weten de ware tegen te zijn gekomen aangezien de vader van me dochter en ik niet meer samen zijn maar eindelijk zijn we eruit en we gaan ervoor groetjes
Pfff, ik ben nog steeds niet ongesteld inmiddels 4negatieve testen. Ik moet maandag naar de huisarts.. Kijken wat die te melden heeft
Celina, gefeliciteerd met je zwangerschap,ff een vraagje aan jou aangezien het gepland is. Heb je het gepland met behulp van hulp middelen zoals ovluatietesten? en hoelang heb je erover gedaan voordat het raak was? Wij beiden zijn ook bezig maar met een 2e we zijn net bezig dan en heb de ovluatietesten bestelt en gisteren binnen gehad. Als mijn menstruatie afgelopen is dan ga ik beginnen.. Groetjes..
Hey meiden, Als ik dit zo lees begint het ook al te kriebelen voor een tweede. Maar mijn kleine meid is nog maar drie maanden, dus ik ga zeker nog een jaartje wachten, als ik het zo lang volhoud..
Celina gefeliciteerd! De huisarts had niets anders te vermelden dan wat ik al vermoedde. Ik moet volgende week maandag bloed prikken, volgende week woensdag de uitslag van die test, en als die dan weer negatief is, krijg ik menstruatie opwekkers
@ Shanna, Nee, ben niet met ovulatietesten bezig geweest. En het was raak in de 2e ronde. Verder iedereen bedankt voor de felicitaties. xx C.
Celina gefeliciteerd! Wij hier in ronde 4 voor een tweede.. En dan verwacht je dat het eigenlijk heel snel zou gaan omdat het bij Gabriël ook zo snel ging...
Celina gefeliciteerd! Nou hier dan ook nog maar ff updaten, de bloedwaardes waren redelijk, ik moest menstruatie opwekkers gaan slikken en die hebben niet geholpen. Vrijdag moet ik naar de gynaecoloog