Celinaaa, als je mij bedoeld? Nee geen nieuws, alhoewel: Ik ben NIET zwanger, mijn pil werkt net als bij een spiraal of een implanon. door de pil word ik neit ongesteld. Mijn vriend en ik hebben besloten dat we 3 of 4 maanden voor onze bruiloft stoppen met de pil en wachten we of we nog een mooi wondertje in onze armen mogen krijgen. DIt ook omdat mijn FSH waardes te hoog zijn. Dat heb ik hier eerder neit gemeld, Maar mijn FSH waardes (follikel stimulerend hormoon) heeft een leeftijd van 27 terwijl k 21 ben.
Hahaha ik heb 2 prachtige zoons! Wij denken over een 3de, maar mijn man wil eerst even wachten.... Het is ook beter om te wachten want 2 bevallingen in 1 jaar tijd is best heftig geweest! Liefs
Ik ben nu 21 jaar, ik was 19 jaar toen ik Damian kreeg. Hij is nu bijna 2 jaar. Ik ben wel erg blij dat we niet eerder een tweede hebben genomen. De peuterpuberteit is erg zwaar. Daar heb je alle handen vol aan. Nu willen we wel erg graag een tweede. Ik had gependeld, het zei dat het in december 2009 geboren gaat worden en het word weer een jongen. Zal dat echt zo zijn of is het toeval. Rond die tijd gata hij naar de peuterspeelzaal, dan is het de juiste tijd voor een tweede. Niet te veel leeftijd tussen toch? veel plezier zwangere dames
Fokje wat leuk zeg! Wij hebben een oepsje gehad! Ik ben al een aantal dagen/weken aan de race... Was over, en vriend lie en ik hebben euhm geknuffeld. dag erop bleek ik ei sprong te hebben.. En ik was aan de anti biotica.. dus over ene week of 2 even testen voor de zekerheid...
@ TS: volgens mij is het wel beter om eerst volledig te "ontzwangeren". Ze zeggen niet voor niets "9 maanden op en 9 maanden af". Na 4 maanden voelde ik me nog niet helemaal de oude. Ook lichamelijk is het beter je lichaam eerst goed te laten herstellen en uitrusten. Geniet van je lieve hummeltje dat je nu hebt. Want zwanger zijn is zwaar en dan zorgen voor een baby en werken erbij....pff ik zou er nu echt even nog niet aan moeten denken!