Goedemorgen dames. Ik snap echt helemaal niets meer van mijn lijf. Schiet mij maar lek. Had al lang ongesteld moeten worden, maar geen druppel bloed te bespeuren. Maar ook geen positieve zwangerschapstest vanmorgen. Voor de expert tuurders onder ons heb ik 'm proberen bij te voegen (hoop dat het is gelukt). Op 28 november had ik mijn LH-piek. Zowel door Kruidvat als Clearblue digital bevestigd. Ik ga er vanuit dat dan 2 dagen later mijn eisprong was, dus op 30 november. Ik zou nu dus 17 dpo zitten. Normaal breekt mijn menstruatie op 13 tot 14 dpo door, afhankelijk of mijn eitje na ongeveer 1 of 2 dagen na mijn lh piek springt. Geen zwangerschapssymptomen zoals bij mijn vorige zwangerschap, behalve meer afscheiding en al 5 dagen met wat momenten een wat zeurderige onderbuik. Normaal alleen dag voor menstruatie wat zeurderig gevoel in onderbuik en voor menstruatie juist droog en geen afscheiding. Wat moet ik hier nu van denken?
Helaas zegt een LH-piek niet dat een ei daadwerkelijk springt. Heb je wel verder getest met ovutesten? Er zijn mensen die 2 keer een piek hebben en dat bij de 2e piek het eitje pas springt. In dat geval ben je dus nog niet 17dpo. Ik zou om de dag blijven testen en als de menstruatie nog een week uitblijft en testen niet positief zijn even langs de huisarts gaan.
Huh, echt? Zie jij iets Frummelk? Nou weet ik dat ik aan een leesbril moet, maar dacht dat ie witter dan omo was.
Beeb, het is de ronde na mijn miskraam. Hij liep al eerder inderdaad op maar kwam niet tot volledige piek, nam af en daarna weer op tot wel volledige piek. Daarna doorgetest en na ongeveer een dag testte ik weer negatief dus denk dat hij daarvoor is gesprongen. De fase voor de lh duurde langer dan normaal maar daar had ik wel op gerekend na mijn miskraam.
Zie jij dan ook iets Beeb? Want naar mijn idee staat er geen 2e streep op de zwangerschapstest. En vriend zag ook niets. In opperste staat van verwarring hier
Ik zie echt niets hoor.Ik denk dat je cyclus in de war is door je miskraam vorige maand.En dat je ondanks de positieve ovus nog geen,of veel later als je dacht,eisprong hebt gehad.
Heb net de foto naar vriend doorgestuurd maar die ziet niets. Ik lijk nu alleen iets lichts te zien bij het scrollen. Maar op de test zelf zie ik echt niks.
Ik zie ook een licht 2e streepje, ongeveer net zo licht als die van mij van vanmorgen. Het duurt trouwens bij mijn test vandaag extreem lang voor hij opdroogt, misschien is dit bij jou ook?
Hij is droog maar zie op de test zelf nog steeds niets. Is bij jou de foto ook duidelijker dan wanneer je naar de test zelf kijkt?
Nee ik krijg die van mij niet op de foto volgens mij. Ik heb het idee dat de test van mij niet goed is gegaan of zo. Bij het doorlopen en vlak daarna was een vrij duidelijke lijn te zien, maar nu is ie vaag en heel breed. Met de test van gisteravond in mijn achterhoofd zeg ik dat deze niet klopt. Edit: foto van de test van vandaag toegevoegd, toch een licht streepje te zien, net als bij jou
Inderdaad net als bij mijn foto. Als ik 'm stil houd zie ik niets. Als ik 'm over het scherm beweeg zie ik een licht streepje.
zag jij trouwens net als ik wel een duidelijkere streep tijdens en vlak na het doorlopen? Ik zou als ik jou was eens in de avond testen, ik had gisteravond namelijk wel echt een duidelijke test.