heb ik me kansen goed benut?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by meisje90, Dec 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meisje90

meisje90 Lid

Sep 4, 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden.
    Ik ben deze maand begonnen met ovulatie testen,
    Me man en ik deden het om de dag. 1Kerstdag nog negatief, s avond gezellig gehad.
    Helaas kwam er wat tussen.,kon niet blijven liggen. dus voor mijn gevoel viel alles er weer uit. Toen 2e kerst dag positief. Ma we hadden strakke planning geen tijd om gezellig te maken. S avonds nog x gedaan voor slapen gaan. Was die knal. Toen lag helaas me man al te slapen. Die volgende ochtend vroeg wel erg gezellig gehad.bleef ook wel meer binnen voor me gevoel. S middags weer getest was die zelfde als dag ervoor. En vandaag was test weer negatief. Nog wel gezellig gehad gisteren
    Maak ik nu kans? Ik hoop et bedank alvast

2. meisje90

meisje90 Lid

Sep 4, 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben dus dat dag ervoor alles eruit is gegaan en op de dag zelf niet gedaan heb, dat we nu te laat zijn.

3. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Er blijft altijd wel wat binnen hoor;) volgens mij ben je prima op tijd hoor! Je ei springt pas 24-48 uur na positieve test..

4. lovejay

lovejay Bekend lid

Sep 19, 2014
    728
    455
    63
    Hoi meisje,
    Ik had op 2 december mijn eisprong. Zaterdag 29 november sex gehad, 1 december redelijk positieve ovulatietest maar nog geen knaller. Die avond ook sex gehad. Helaas de dag zelf niet van de positieve knaltest maar zie mijn banner..... Het kan gewoon hoor! Succes op het wachtbankje en hopelijk snel en positieve test!

5. meisje90

meisje90 Lid

Sep 4, 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké bedankt, na miskraam met lange na slaap zo bang en onzeker om alles

6. meisje90

meisje90 Lid

Sep 4, 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je nu zwanger bent. Bedankt voor reactie

7. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ooh ik herken het hoor! Was eerst al zo erg op zoek naar ei, had ik hem gevonden, was vl ziek.. Dus ook wij hebben het dag ervoor en dag na ei gedaan, vond ik ook vervelend! Maar heb hier van genoeg gehoord dat het prima is en zie idd lovejay (gefeliciteerd!) :)

8. meisje90

meisje90 Lid

Sep 4, 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké. Me man begon ook al te brommen, je moet altijd iets hebben.
    Ik moet het ma proberen beetje los te laten. En afwachten,

9. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

Aug 26, 2014
    2,220
    517
    113
    Ik denk dat dit zeker prima is. Zelfs perfect eigenlijk :)
    Schijnt dat het beste is om niet elke dag te klussen. En de ochtend na je positieve ovulatietest zal je ei heus nog niet gesprongen zijn. Normaal zou het zijn de dag na dat jullie voor de laatste keer geklust hebben (in theorie), dus perfect eigenlijk :)

Veel plezier op het wachtbankje hoor!!

10. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    jullie hebben t rondom de eisprong genoeg gedaan zo te zien, nu is het afwachten of het ook raak zal zijn en als het raak is of het ook goed gaat :)

11. meisje90

meisje90 Lid

Sep 4, 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd heel eng allemaal, je wil zo graag.
    Maja dat zijn er meerdere
    Nog tips om innesteling te behoorlijke. Haha

12. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

Mar 21, 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij deden om de dag.. Positieve ovutest viel op een seksloze dag en dus ook niet gesekst haha en ben nu zwanger ;)

Share This Page