Ik heb op de test helemaal niets gezien. Ja als het licht er op een bepaalde manier op viel en ik dacht, huh is dat wat? En dan draaide ik wat ten opzichte van het licht en dan weer niets. Dus niet dat ik dacht, oh ja een licht roze streepje. Heb 'm als omo witte test bestempeld
O dat is dan wel maf ja! Ik zie nu op mijn test wel een streepje maar wel licht. Nou ja zaterdag maar weer eens testen allebei
Het is zo raar dat anderen meer zien dan ik zelf. Weet niet meer wat ik moet denken. Ben het vertrouwen in mijn lijf na mijn miskraam ook een beetje kwijtgeraakt.
Plaats je de foto dan nog even hier in het topic? Ik kan erg genieten van andermans positieve testen. Word er echt blij van om ze te zien.
Haha , nee nog niet maar kon niet lang meer duren zei de arts.. Dus we zullen zien.. Ik zie ook echt wat op de test...logisch dat je het vertrouwen een beetje kwijt bent, had ik ook hoor!
Hoop dat je je kindje snel voelt schoppen. Lijkt me zo bijzonder Haha voel me emotioneel worden terwijl ik er aan denk.
Haha ja is goed! Als je m'n test van gisteravond wil zien, die staat op de een na laatste pagina van mijn eigen topic bij de testen Ik denk dat ik nog te ver voor nod zit, dat ie daarom nu licht is. Verder heb ik wel een goed gevoel dus ik hecht nog niet zoveel waarde aan de lichtere test van vanmorgen. Wanneer ga jij weer testen?
Als mijn menstruatie niet komt denk ik dat ik er inderdaad nog maar eens een testje op moet wagen over een paar dagen.
Nou dat weet ik niet... Gisteravond een duidelijke maar lichte 2e streep, maar vanmorgen een heel licht tuur streepje. Dus durf niet te zeggen dat ik zwanger ben. Eerst maar eens mooie tweede streep!
Ik zie echt een streep. Sorry dat het de verwarring nog groter maakt.... Zou je misschien nu rond je eisprong zitten? ik roep ook maar wat raars... temperatuur je ook?
Op mijn foto in dit topic? Zie hem zelf amper. Nee eisprong is wel al geweest maar ik denk nog niet zo lang geleden. Heb vorige week maandag de laatste ovu pijn gehad, en daarna ook andere afscheiding ( smakelijk). Vorige week donderdag en vrijdag licht bloedverlies ( innesteling?) en nu sinds 2 dagen zere borsten. Zo alle info hahaha
Als mijn 2e lijntje nou ook op die van jou lijkt dan is de verwarring compleet en niet meer te overzien