Wie denkt er even met mij mee? Snap er niets meer van.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Madelie, Dec 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. frummelk

frummelk Fanatiek lid

Oct 2, 2012
    2,309
    0
    36
    in het midden...
    Woehaha, ik stelde de vraag aan ts! Madelie

Madelein ik had keurig in jouw topic gereageerd :p

2. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Ahaaa. Denk niet dat ik rond mijn eisprong zit. Heb duidelijke lh piek 28 november gehad. Maar temperatuur niet.

3. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Hier nog steeds dezelfde situatie als gisteren. Zeurende buik zo nu en dan, geen bloed, geen streep. Ik word er ongeduldig van, wil weer een duidelijke cyclus zoals voorheen.
    Madelein jij nog getest? Lopen de streepjes mooi op?

4. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

Jan 12, 2014
    2,020
    1,026
    113
    Hoe ik de test ook bekijk, ik kan er geen streepje in ontdekken. Denk dan toch dat je ergens anders in je cyclus zit dan je denkt en dat t misschien een beetje overhoop ligt vanwege je miskraam? Zou als ik jou was over een paar dagen weer testen.

5. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Nee niet getest, durf eigenlijk niet. Denk dat ik vanavond ga testen, dat is dan dezelfde tijd als de licht positieve test van 2 dagen terug. Maar ergens zegt m'n gevoel dat het weer mis is, al heb ik nog steeds het gevoel zwanger te zijn.
    Maar waarschijnlijk dus in januari maar weer voor de 2e IUI.

Wat irritant dat jij weer een witte test hebt! Ik duim heel erg dat het stiekem toch raak is!!

@jinxx: ik neem aan dat die reactie voor mij bedoeld is? Want volgens mij heeft ts geen miskraam gehad hiervoor toch madelie?
    Ik zit niet ergens anders in mijn cyclus, ken m'n lijf te goed inmiddels. Misschien moet je even mijn eigen topic lezen voor het hele verhaal, dan wordt het misschien iets duidelijker. Ik had de avond voor deze test namelijk een vrij duidelijke 2e streep, en de volgende ochtend dus ineens weg.

6. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

Jan 12, 2014
    2,020
    1,026
    113
    Aahhh sorry sorry!! Ik haal jullie gewoon door elkaar! Jullie namen lijken ook zoveel op elkaar en dan ook beide ongeveer in hetzelfde schuitje... Sorry!! ;)

7. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

Jan 12, 2014
    2,020
    1,026
    113
    Oh trouwens, ik had t toch goed want TS heeft toch een miskraam gehad zie ik nu alles weer even goed doorlees. Mijn reactie was ook voor haar bedoelt eigenlijk

8. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Hahaha oke ik snap m! Ik zie het nu idd ook in de post eronder staan. We snappen het zelf geloof ik ook niet meer of wel madelie? :)

Madelie bizar allemaal!

9. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Ik heb net getest, helaas weer zo'n vaag streepje. Ik ga op m'n menstruatie wachten, het is hier dus helaas niet raak :(. Toch een enorme teleurstelling na die licht positieve test van de week...

10. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Zolang je een streepje ziet is het een streepje Madelein. Bij sommige vrouwen loopt het hcg in het begin nog niet zichtbaar snel op.
    Niks is nog zeker. Ik blijf toch voor je hopen dat je van de week een duidelijke test hebt als je menstruatie uitblijft.

11. Biianccc

Biianccc Lid

Dec 14, 2014
    71
    2
    8
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.

Ik heb ook een vraagje,
    Morgen zou ik me menstruatie moeten hebben , heb nog geen enkele symtonen ervan,terwijl ik dit meestal hevig heb nadat ik gestopt ben na de pil meestal begint dit 1 dag voor mijn menstruatie.

Ik kon het niet laten en toch een zwangerschapstest gedaan deze was negatief.

toen dacht ik laat ik dan is een ovulatie test toen en hier kwam vrijwel direct het 2e streepje te staan niet heel donker maar je ziet hem wel.

wie kan me helpen?

alvast bedankt !

12. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Ik baal ontzettend dat mijn cyclus overhoop ligt sinds de miskraam. Het was altijd regelmatig. Nu weet ik gewoon niet waar ik aantoe ben.
    Paar ochtenden mijn temp opgenomen nu en is 37 graden. Maar eens erin verdiepen of dit kan betekenen dat ik snel mijn menstruatie kan verwachten.

En onze namen....tja ....zelfs voor ons is het verwarrend.
    Maar alles is momenteel verwarrend, dus dat kan er ook nog wel bij :D
    En heb inderdaad dus een miskraam gehad en bleek achteraf een tweeling. Het tweede vruchtje ook alsnog verloren :(

13. frummelk

frummelk Fanatiek lid

Oct 2, 2012
    2,309
    0
    36
    in het midden...
    Temperaturen heeft nu geen nut meer. Deze stijgt na je eisprong en daalt als je ongesteld wordt. Je weet je begin temperatuur niet dus ook niet of 37 nu voor jouw doen hoog of laag is. Oftewel je weet niet of je voor of na ei zit....
    Pff dat wachten is killing.

Tuurstreepjes is niet erg. Ik testte op nod ook tuurstreepjes. Maar toch echt zwanger.

14. frummelk

frummelk Fanatiek lid

Oct 2, 2012
    2,309
    0
    36
    in het midden...
    Overigens was ik na mijn miskramen en bevallingen al helemaal van de leg qua cyclus. Meestal was het na een goede menstruatie weerbop gang. Mocht dit niet zo zijn kun je bijvoorbeeld progesteron kuur krijgen van de huisarts. Wellicht kun je daar even mee overleggen?

15. frummelk

frummelk Fanatiek lid

Oct 2, 2012
    2,309
    0
    36
    in het midden...
    Wat is je vraag exact?

16. Biianccc

Biianccc Lid

Dec 14, 2014
    71
    2
    8
    NULL
    NULL
    waarom een ovulatie test nu nog wel positief is ..1 dag voor mijn menstruatie.

17. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Die progesteron kuur houd ik in mijn achterhoofd. Dank je voor de tip!

18. frummelk

frummelk Fanatiek lid

Oct 2, 2012
    2,309
    0
    36
    in het midden...
    Omdat je nu een eisprong gaat hebben? heb je een regelmatige cyclus? misschien even ergens anders je vraag stellen? dan krijg je meer antwoorden. Dit is meer het topic van madelie ;)

19. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Is hij positief in de zin dat de teststreep net zo donker is als de controlestreep?
    Of is de teststreep een stuk lichter?

20. frummelk

frummelk Fanatiek lid

Oct 2, 2012
    2,309
    0
    36
    in het midden...
    Graag gedaan. Hopelijk is het niet nodig ;)

Share This Page