Jarne! Ik vind Jarno veel harder en een beetje 'boers' klinken. En dat terwijl je meiden van die lieve, hippe namen hebben. Vind ik Jarne dan beter bij passen!
Ik vind het allebei totaal niet passen bij de prachtige namen van je dochters, maar als dit het echt is voor jullie, dan toch Jarno. Jarne vind ik geen naam en ik vind jongensnamen die op een korte 'e' eindigen altijd zo suf klinken..
Vind ik heel lastig, haha! Zoeken jullie echt een Nederlandse naam? Ik vind dat namen van je dochters zo lief klinken, een mooie lange klank (twee lange klinkers). Ik ben bevooroordeeld hoor, want ik vind Jarno (of Jarne) sowieso niet mooi, maar naast de namen van je dochters vind ik het helemaal zo plat en lomp. Wat ik bijvoorbeeld mooi zou vinden bij de andere namen, zijn Xavi (is niet mijn smaak, maar wel een voorbeeld van een jongensnaam die ook twee lange klinkers heeft) of Noah (vind ik zelf wel echt heel mooi!).
Moet zeker geen Nederlandse naam zijn. Geen top tien Internationaal uitspreekbaar Geen uniseks Max 6 letters Noah wel mooi maar wordt ook vr meisje gebruikt en dan eindigt alles op -a en das mss wat veel vh goede. Ikzelf vind Midas ook nog wel iets maar of m dat is... Ik twijfel 😉 maar dat doe ik bij Jarne en jarno ook nog. Verder nog Ilias, joren en manlief kwam met Jonas
Jonas vind ik een heel klein beetje vergelijkbaar met Jarno (J, A, O, N), maar in tegenstelling tot Jarno wel heel leuk!
Ik vind ze eerlijk gezegd ook allebei niet mooi en ook niet zo goed passend bij de namen van je dochters (die ik wel leuk vind!). Als ik moet kiezen zou ik van Jarne gaan. Ilias en Jonas vind ik sowieso al leuker. Misschien is Jurre nog een idee?