Hallo papa's en mama's, Omdat we problemen hebben met het slapen van onze zoon hebben we al heel wat geprobeerd. Vandaag hebben we een verslag gekregen van de 2e "baby-fluisteraar" die we in de arm genomen hebben. Nou lijkt het verslag erg op de eerste en ik heb het idee dat dit geen toeval is. Tussen het eerste en het tweede verslag zit heel wat tijd en verandering. in het verslag hebben ze het over een "nieuwe tijds kind", een term die tegenwoordig vaak gebruikt wordt naar mijn mening. Heeft iemand anders ook wel eens zo'n verslag laten maken en is daar iets anders uitgekomen dan een "nieuwe tijds kind"? Ben heel erg benieuwd!!
Een nieuwe tijds kind wil zeggen hoog sensitief. Erg gevoelige kinderen die moeite hebben met de drukte van het leven. Een babyfluisteraar kan je googlen, ze zijn er genoeg. Ik vrees dat ik in mijn originele berichtje ook iets te negatief overkom. Ik geloof in het bovennatuurlijke maar ben me ervan bewust dat er veel verkeerde tussen zitten. Als ik zie dat er bij de gemiddelde fluisteraar een wachtlijst is moeten er toch heel wat mensen zijn die zo iemand in de arm nemen. Ben gewoon heel benieuwd of er ook mensen zijn met een verslag waarin niet stond dat het een "nieuwe tijds kind" betrof.
Ik geloof daar eigenlijk niet in. Heb er ook nog nooit van gehoord. Maar zelfs als je dat wel doet, dan geloof je toch (lijkt mij) dat het een bijzondere gave is? En besef je hopelijk dat 99% van die babyfluisteraars gewoon charlatans zijn?