Werk dilemma

Discussie in 'De lounge' gestart door Decca1980, 11 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Ik heb op mijn werk de vraag gekregen of ik over een paar weken een dag naar Brussel wil/moet. Het is een bijeenkomst van 9 tot 16, dus ik kan in 1 dag op en neer.
    Mijn man zou dan onze dochter naar de crèche brengen en mijn ouders halen haar dan op omdat mijn man toevallig die middag een cursus heeft.
    Op zich is dit dus allemaal geen probleem. Maar nu is het zo dat het direct 1 dag na haar verjaardag is. Haar verjaardag zelf heb ik al een vrije dag genomen, maar die dinsdag zou ze gaan trakteren. En nu vind ik het niet fijn om haar dan en niet weg te kunnen brengen en waarschijnlijk in de avond niet of nauwelijks te kunnen zien. Stel ik me aan? Aan de andere kant vind ik het echt belachelijk van mezelf om niet naar een (hele leuke) afspraak te gaan alleen vanwege het trakteren. Maar ik heb er zelf toch een naar gevoel over. Ik kan natuurlijk ook mijn dochter een andere dag laten trakteren...

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ze kan toch ook trakteren met haar vader erbij?

3. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Kan ze niet op haar verjaardag zelf trakteren? Aangezien jij dan ook vrij bent?

Ik zou Brussel hier niet voor laten schieten denk ik. Is het haar 1e verjaardag op school?
    Je geeft aan Brussel ook leuk te vinden en ergens is het miss ook een eer dat de baas jou vraagt?

Je moet je eigen gevoel volgen :)
    Ik vind het wel grappig hoe typisch wij vrouwen zijn. Ik geloof niet dat jouw man een keer heeft gedacht: hé, mijn dochter gaat trakteren.. Misschien moet ik mijn cursus maar afzeggen
    Haha. Voor mannen is het allemaal zoveel simpeler

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Dan trakteer je de dag na haar verjaardag?

5. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Of een dag later.. Dat zal zo'n probleem niet zijn :) ik zou er niet voor af zeggen

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik zou ook andere dag trakteren

7. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Aanstellen nee hoor... maar zou het of op haar verjaardag zelf doen of even wat later. Traktatie kan je verzetten... zou lekker gaan in ieder geval.

8. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.417
    773
    113
    Nee je stelt je niet aan ;) maar... Hoe vaak kunnen vaders er niet bij zijn met trakteren.. ik zou gewoon gaan en vragen om Veel foto's ;) dan vader en dochter laten trakteren tenminste als dat een optie is
    of verschuiven

9. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Ik zou gewoon gaan. En als je inderdaad graag bij het trakteren wilt zijn, zou ik dat verzetten. Je kleintje merkt daar niets van ;)

10. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Kan ze niet een week later of eerder trakteren. Ik snap je gevoel hoor, maar mag je er bij zijn op de crèche bij het trakteren? Hier op het kdv mag je er niet bij zijn (op school wel, dat zou ik niet willen missen). Op het kdv geven wij altijd een fototoestel mee en tot nu toe hebben ze bij elke verjaardag hele leuke foto's gemaakt.

11. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.914
    113
    Vrouw
    Bij ons op kdv mag je er helemaal niet bij zijn met trakteren. Jij bent lekker vrij op haar verjaardag, en de dag erna viert ze het met haar 'vriendjes en vriendinnetjes' op de opvang. Gewoon fotocamera meegeven en naar Brussel gaan!

12. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    papa kan ook mee voor de traktatie prima toch, er zullen nog wel vaker dingen zijn die je gaat "missen" omdat je moet werken...kop op! Geniet lekker van de verjaardag met je meisje op de dag zelf! die traktatie is echt maar een kleine bijzaak toch?!

13. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Nee, je mag er niet bij zijn. Maar het is meer het er om heen. Samen naar het kdv met de mand met traktaties en dan 's avonds alle verhalen horen. Vorig jaar was ze er helemaal vol van en dat zal dit jaar ook wel zo zijn.
    Natuurlijk is papa er ook, maar die snapt het niet zo. In ieder geval niet waarom ik me er überhaupt druk over maak. Maar goed, daarom ben ik dit topic ook gestart. Soms heb ik wat relativerend nodig.

Ze gaat twee dagen per week naar het kinderdagverblijf.
    Ik laat haar de keer voor haar verjaardag wel vieren.

Deel Deze Pagina