Hoi allemaal, Ff in kort m'n verhaal. 28 juli werd ik ongesteld, na 5 dagen overtijd te zijn geweest. Ben altijd stipt (26-28 dagen). Ongi was kort maar heftig bloedverlies. Na de ongi test gedaan om eea uit te sluiten maar was negatief. Merkte na 8 dagen m'n gebruikelijke eisprong symptomen, maar eigenlijk veel te vroeg, tenzij ik die 5 dagen overtijd meereken. Nu 10/11 dagen na m'n eisprong verschillende positieve testen. Ik snap er dus niets van, want reken ik vanaf m'n laatste online dan zit ik pas op dag 19 .... Wie denkt er mee? Ben beetje in de war hoe dit nou kan. Bedankt allemaal!
Heb trouwens ook nog een kruidvat gewone test gedaan, met die pipetjes. Ook positief maar geen foto van gemaakt
Ik be Ik ben er niet helemaal exact in thuis, maar misschien een kortere cyclus met vroege innesteling, in ieder geval voorzichtig gefeliciteerd ♥️
Als rond 5 augustus inderdaad al je eisprong was, zou je nu wel positief kunnen testen. Dan vind ik ze eigenlijk wel erg duidelijk voor het aantal dpo, maar het is niet onmogelijk. Heb je wel gemeenschap gehad voor 5 augustus?
Een eisprong op dag 8 of 9 van je cyclus is vroeg, maar wel mogelijk. Dan zijn je testen al best duidelijk inderdaad. Wil je zwanger worden of niet?
Je testen zien eruit alsof je toen rond 9 dpo zit (vandaag op.10 dpo). Dat zou betekenen dat je eisprong op 6 augustus was. Kan dat kloppen met de sex? Je eisprong was was dan op cd 10, dus absoluut niet onmogelijk
Wat er gezegd is: vroege eisprong en nu dus gewoon echt zwanger dat ze maar mooi op mogen lopen. Gek mens