Ik word langzamerhand gek van mezelf er zijn nog zoveel meisjesnamen die ik leuk vind. Het wordt of Feline Sophie, of Sophie Roos, Liza Roos, ik moet nu echt gaan beslissen, wat vinden jullie?
Ik vind Sophie en Feline hele standaard namen. Top 10 namen zou ik niet zo snel voor kiezen. Ik vind Roos wel een leuke naam, en Liza ook. Wil je een dubbele naam?
1. Feline Sophie, omdat ik het leuk vindt dat het een ''lange'' en ''korte'' naam zijn. En het klinkt erg mooi, en past bij elkaar. 2. Sophie Roos, ook erg leuk, maar die ander net wat leuker 3. Liza Roos, vindt ik net niet mooi passen. Ik zou voor Feline Sophie gaan of Sophie Roos!
Dank voor jullie reacties, ja ik wil graag dubbele namen. De namen komen uit de top 10 ja, helaas, maar ik blijf ze mooi vinden het nadeel van feline vind ik, dat het niet zo past bij mijn andere kiddies... en daar zit ik een beetje mee, en ik heb het idee dat door mijn hormonen ik mierzoet ben geworden zijn deze namen niet mierzoet?
Feline Sophie zou ik zo zelf kunnen geven. Erg mooi! Roos en Liza vind ik erg standaard... die zijn al 30 jaar populair en ik ken erg veel mensen met die naam.
Wat dacht je van Eliza Roos? Dat rolt net wat makkelijker van de tong Sophie en Feline zijn ook mooi maar komen vaak voor.
Nou dames, ik denk dat ik mijn keus gemaakt heb, ik hou t maar bij mijn 1e keus. dank voor jullie reacties.
Ik vind feline leuk maar sophie niet dus ik zou dan kiezen voor lize roos. Of elize vind ik ook erg leuk