Vorige maand had ik een eisprong van 29 dagen. Ik had mij ei op de 19de dag (aangetoond in het ziekenhuis d.m.v. testen!). De maanden ervoor, 32, 28, 31 onregelmatig dus MAAR ALTIJD 3 dagen voordat ik ongesteld moest worden kreeg ik licht bloedverlies. ALTIJD! Ik zit nu op de 29ste dag, nog niets te merken. Heb voor het eerst ook niet een beetje bloedverlies gehad. Ik heb ENORM last van mijn borsten. Normaal gesproken heb ik dat vanaf mijn ei, nu pas sinds vrijdag (dag 27)......Wanneer zouden jullie testen, op welke dag? Wie geeft een tip?
ow, lastig zeg.....ja, ik ben zelf gestopt met testen voordat ik een week over tijd ben. Vond het teleurstellend en frusterend als het dan niet raak was. Ik heb ook al een keer na een week over tijd te zijn de teleurstelling gehad (ondanks alle symptomen) dat het neit raak was. Maar ja, meid, misschien is dat bij jou anders. Ben je al lang bezig om zw. te worden? Je zegt dat ziekenhuis betrokken is, dus in ieder geval al langer dan een jaar?? Je kunt bijv. ook besluiten om te testen zodra je op de dag bent van je ''langste cyclus tot nu toe''. Dag 32 dus. succes en laat weten wat de uitslag is!!
Thanks Nana. We gaan voor de derde. Bij eerste bleek ik PCO te hebben. Na wat gedoe en heel wat maanden eindelijk aan de IUI. En: 1e ronde raak. Hij is nu 3 1/2 jaar oud. Na die zwangerschap bleek de PCO helemaal verdwenen te zijn en werd ik spontaan zwanger van de tweede. Nu inderdaad in het ziekenhuis geweest omdat ze wilde weten of ik weer "gewoon" een eisprong heb. En die heb ik! Dus naar huis gestuurd om het 6 maanden te gaan proberen en anders weer IUI. Maar liever niet Jij?
En ik vind het vooral spannend omdat ik normaal gesproken altijd al dagen van te voren bloedverlies heb voordat de duivels komen en ik dus wel weet hoe laat het is. Nu NIETS....Echt spannend.
ow wat spannend zeg!!! Jij hebt dus al wat ervaring met tegenslag maar ook met een twee mooi wondertjes!! ik ben dus in ronde 7 en helemaal geen idee of het gaat lukken. Ik heb nooit menstr.pijn of zoiets en ben gezond, geen overgewicht, rook niet, manlief ook niet.....kortom: ik kan niets bedenken wat in de weg kan staan. Denk wel steeds vaker dat het misschien aan manlief kan liggen, maar daar heb ik dus totaal geen concrete aanleiding voor, hoor....... Ik weet wat PCO is; was het voor jou onverwachts of had je vooraf ook veel menstr.gedoe?!? En waarom pas na veel mnd IUI???? En dan later spontaan zwanger; wow, wat bijzonder! Ik hoop voor je dat het nu ook snel(ler) lukt!! Nog tips voor mij??? Wanneer ben jij naar ha. gegaan?? Nou ja, ik weet dat het voor mij nog mag duren, maar het duurt voor mijn gevoel erg lang....pfff, ik weet dat het misschien overdreven van mij is, hoor...
Hay Nana: ik ben niet naar de HA gegaan. rechtstreeks naar de gyn met een verwijsbrief van de HA. Die heb ik gebeld dat ik een dergelijke brief wilde en die kreeg ik! Ik had inderdaad veel menstruatie "gedoe"... Na veel maanden pas IUI omdat ik eerst aan de Clomid zat en dan willen ze wweten of het aanslaat (en welke hoeveelheid). Daarna een samenlevingstest (die was negatief) en toen de volgende rond IUI. Dus al met al 6 maanden later. Maar goed: was ook gelijk raak in de 1e ronde. Dus het was het wachten waard
Nog geen enkele teken van duivels!!! Morgenochtend ga ik testen...SPANNEND. BEdankt iedereen voor het meedenken.