Wanneer had ik nou mijn eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WendymvSenna, 1 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WendymvSenna

WendymvSenna Actief lid

3 mei 2010
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

15 augustus was de 1e dag van mijn menstruatie, 28 augustus was de ov test positief (denk ik) we hebben de 28ste en 29ste geklust. Ik had die dagen ook wat zeurderige pijn in mn liezen en onderbuik.

Maar nu had ik de 30ste en 31ste (gisteren) echt mega pijn in mn onderbuik.

Wat denken jullie had ik dan toch mn ei van de 30ste op de 31ste en was de ov test dus niet positief? En heb ik dan wel op de juiste dagen geklust?

Heb vandaag trouwens nog steeds een beetje kramp gevoel net boven mn linker lies.

Liefs,
    Wendy

2. C78

C78 Niet meer actief

Ik zit zelf ook met een ei-vraag die ik juist net wilde gaan posten... Ik hou jouw topic ook in de gaten, ik ben ook benieuwd hoe het nu werkt!

3. WendymvSenna

WendymvSenna Actief lid

3 mei 2010
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand?

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Zou je heel graag willen helpen, maar heb geen flauw idee, ben zelf ook wel benieuwd naar het antwoord ;)

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.923
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Je eierstokken zitten ter hoogte van je 'heupbotten' (die je voelt uitsteken aan de voorkant). Als ik last heb van mn ei is dat ook vaak daar en in mn liezen.
    Je schrijft dat je lasthad van pijn in de onderbuik. Dit is nogal een stuk bij je eierstokken vandaan, dus ik denk dat het niet je ei is geweest maar iets anders.

Maar stel... stel... dat het toch je eisprong is geweest, dan heb je nog steeds kans om zwanger te raken. Zaadcellen kunnen meerdere dagen in de vagina overleven...

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    na een positieve ovulatietest, komt je eisprong binnen 48 uur (geloof ik)

de pijn die je kunt voelen bij je eisprong kan bij iedereen anders zijn. Sommige voelen van te voren pijn, sommige vrouwen tijdens de eisprong en ook na de eisprong kun je er last van hebben.

Deel Deze Pagina