Wie denkt even mee?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Gwnda, Aug 31, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gwnda

Gwnda Lid

Jan 11, 2011
    31
    0
    0
    Genieten van mn gezin!
    Limburg
    Hallo meiden,

4,5maand geleden bevallen van ons 3e kindje via een keizersnede.
    Het vloeien duurde wel tot 8weken.
    Al heb ik zelf wel t idee gehad dat ik menstrueerde na 6,5 week aangezien t toen weer erger werd.
    Na 8weken heb ik toen een flinke stolsel verloren en toen stopte het bloeden ook langzaam. Met anderhalve maand ben ik begonnen met de minipil ivm borstvoeding. Maand daarop kreeg ik weer een bloeding en ervaarde dat als een 2e menstruatie. Toen heb ik anderhalve maand die oil geslikt maar was in die korte tijd maar liefst 3,5 kilo aangekomen. In de bijsluiter stond dat dat kon en dat vond ik niet prettig daarbij had ik nog meer last van andere dingen en hebben we besloten over tegaan op condooms.
    Daarna weer gemenstrueerd. Ik ging uit van een cyclus van 29 dagen. Echter kreeg ik de 10 en 11 last van mijn litteken en het kwam overeen met een eisprong had ook rekbaar slijm. De 9e hadden we onveilige seks gehad.
    De 19e had ik last van menstruatie krampen en ik dacht aan een innestelling.. de 24e verwachtte ik mijn menstruatie. Ik testte een paar dagen ervoor en binnen de tijd verscheen er een licht streepje op de kv test.
    Maar de streepjes werden niet donkerder.
    De dagen verstreken en ondertussen een week overtijd.
    Gisteren test van jumbo gedaan en die is negatief.

Iemand bekend met een soort gelijk verhaal??
    Liefs Gwenda.

2. mamavannyla

Aug 26, 2015
    14
    0
    0
    zuidholland
    Geen ervaring, maar ik heb wel gehoord dat de kruitvat testen erg gevoelig zijn.
    Misschien een digitale test halen? Ik vind die lichte streepjes altijd zo onzeker en twijfelachtig. Ik denk/hoop altijd wel iets te zien.
    Bij een digitale test weet je het in ieder geval meteen zeker!

3. Gwnda

Gwnda Lid

Jan 11, 2011
    31
    0
    0
    Genieten van mn gezin!
    Limburg
    Die inderdaad ook gedaan vorige week en gaf niet zwanger aan. Maar snap niet waar mijn menstruatie blijft. Zou die hem iunnen overslaan ofzo?

Share This Page