Had verschillende namen in mijn hoofd maar die zijn al genoemd zie ik. Valentijn staat er nog niet tussen, dus dat is mijn toevoeging
Mathis Juriaan Roan Rowan Julius Valentijn Bastijn Leonard Leon Vincent Quinten Merlijn Daniel Gideon Gabriel Lieuwe Joris Michiel Martijn Joren Kieran
Ik dacht aan Pepijn maar dat staat wel heel suf bij de naam van jullie dochter haha Vincent Marcus Samuel Maarten Olivier Floris
De zoon van m'n juf uit groep 3 heet zo (Lowie). Hij zal een jaar of 32 zijn nu zo ongeveer. Leuk dat je "mijn" Hessel, Justus en August leuk vind Uit de andere reacties waar je zelf op hebt gereageerd vind ik Elias, Jesper/ Jasper en Pieter leuk& passend bij Marijn.
Ons zoontje heet T.obias Vond Elias ook echt een super leuke naam,maar mijn man vond het helemaal niks. Sebastiaan(sebas) en Daniël stonden hier ook even op het lijstje
Ik ga gewoon wat in het rond roepen: Bodhi Ravi Eloi Milan Mats Julien Dyon Joel Jeftha Nathan Vince Quin Levi Dex Iven Beau Benjamin Boris Bruno Sam Sasha Mick Thijs
De meeste namen zijn een beetje te hip voor ons (haha) maar Iven vind ik erg leuk en kende ik nog niet. Ik zou ‘m Nederlands uitspreken dus Ie-vun / Ie-ven. Is dat de juiste uitspraak?
Marijn is echt een van mijn top meisjesnamen, dus misschien vinden jullie wat van de jongensnamen leuk die ik leuk vind? Ik vis even de (tamelijk) klassieke eruit. Jonas vind ik trouwens prima, helemaal niet soft (Maar ik groeide op met een stoere Jonas) - Felix - Hidde - Rein - Casper - Lodewijk - Nicolas - Leander - Floris - Eduard - Rudolf - Christopher - Ralph - Leo - Andreas
yes! Op een paar na inderdaad helemaal mijn smaak. Maar nog niet de naam waarvan ik denk: ja, zo gaat mijn kind heten! (Dat heb ik dus eigenlijk nog bij geen een jongensnaam, jammer genoeg)
Ik zie er al veel tussen staan. Misschien nog: Evert Roel(of) Reindert Thomas Rogier Dorian David Daniël