- Len, Lennart - Rob(b)ert-Jan - Maurice - Jeroen - Olivier - Gijs - Jimmy - Jules - Sander - Maarten - Tobias - Quinten - Guus - Tijmen - Joost
Ik weet dat je liever geen naam met Ma- hebt. Maar vind de volgende naam desalniettemin heel anders klinken: Magnus?
Ik zie dat jullie eigenlijk namen leuk vinden, die wij ook leuk vonden voor ons zoontje. Daarom nog eens ons lijstje (kunnen namen bij zitten die reeds gezegd zijn!): Julian Pieter Tobias Jonathan Nicolas Fabian Oscar Oliver Matthias Jeremy Thibeau / Thibault Jerome Linus Aster Cedric Sebastian
Absoluut dezelfde smaak! Veel namen die we hadden maar uiteindelijk op het “net niet-lijstje” zijn geplaatst. Aster vind ik een geweldige aanvulling. Erg mooi!
Onze zoons heten David en Marcus. Niet Frans, maar wij zochten wel ook naar tijdloos en klassiek, maar niet afgezaagd. Andere namen op ons lijstje die ik mooi bij Marijn vind: Felix Arthur Tobias Robin Olivier Simon Marius Adam Thomas Oscar Hugo Benjamin Abel
Mooie namen! Inderdaad onze smaak. De naam voor ons kind zit er niet tussen maar we kijken inderdaad in deze richting
Aster werd helaas niet geaccepteerd door mijn partner. Hij kwam met Loic aan. Erg mooi maar weer geen goede match met M (vind ik). Toegevoegd aan het lijstje, naast de namen die er al op stonden: Oliver en Iven Ik heb bij geen een naam een wow-gevoel (of toch wel een beetje bij Aster maar dat gaat m niet worden ben ik bang), en vind dat toch wel erg jammer!
Loic wel heel mooi, maar ik volg jouw gevoel wel dat het misschien net niet helemaal een lekkere match is met M. Oliver ook erg mooi. Wie weet als je over een x-aantal weken Aster er nog eens ingooit, dat je man er meer warm voor loopt? Soms helpt het om een naam even te laten marineren en/of juist expres niet benoemen, om er op een later moment op terug te komen Aangezien je Aster mooi vindt, zat ik nog te denken aan overige jongens- en unisexnamen die met de natuur te maken hebben: Ceder Wolf Beer Arend Woud Fjord Falco Tijm Mees Robin Storm Vos Pol Raaf Zelf vind ik Ceder de mooiste combi met M. Daarna Falco. Tijm los heel mooi, maar vind 'm iets minder icm. M. Laatst was er overigens iemand die haar zoon Hazel had genoemd. Dat wordt doorgaans toch eerder gezien als meisjesnaam, maar wilde de naam je niet onthouden.
Het idee van natuurnamen spreekt me aan maar de namen zelf vind ik niet zo mooi. Berend vind ik overigens wel heel mooi maar die kan helaas niet. Hazel was zeker een kanshebber geweest voor een meisje. Maar ik moet wel wennen aan die naam voor een jongen. Misschien wen ik er aan!