al zo lang moe en pijn

Discussie in 'De lounge' gestart door dorisn, 20 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    klinkt misschien een beetje vaag en dat is het ook wel.

ik loop al tijden met allemaal vage klachten.
    dan weer een peesontsteking in mn pols, dan weer verkouden, dan weer draaierig noem maar op en dat alles terwijl ik zo ontzettend moe ben.

nu heb ik vannacht weer zo slecht geslapen doordat ik zo`n pijn in mn pols en elleboog had dat ik vandaag dus echt niet vooruit te branden ben.

ben al regelmatig bij de ha geweest, bloed laten prikken enz. maar iedere keer wordt er gezegt dat het komt doordat ik een druk leven heb met 2kleine kinderen en een baan (2dagen).
    dat gaat er bij mij dus ff niet meer in, ben al een keer flink op mn strepen gaan staan en toen mocht ik uiteindelijk bloed laten prikken (waar niks uit is gekomen)

ik loop/liep al 5jaar bij de fysio voor allerlei dingen waaronder bi en ben het zo beu allemaal.
    ben nu inmiddels ruim 2maanden niet meer bij de fysio geweest omdat het goed gaat met mn bekken, maar nu begint mn arm dus weer op te spelen.
    fysio helpt maar even, het wordt eerst erger (logisch) en daarna gaat het heel langzaam de goede kant op en als ik dan onder behandeling blijf gaat het redelijk tot goed en zodra ik dus weer een tijdje niet geweest ben gaat het weer helemaal mis.

ik weet zo langzamerhand niet meer wat ik moet doen.
    ben gewoon te moe om weer naar de ha te gaan en te horen dat ik het te druk heb.

sorry voor het lange verhaal, maar moest het ff kwijt.

liefs doris

2. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    waar ben je zoal op getest en waar denk jezelf aan? Je kan heel veel klachten toeschrijven aan te druk zijn of stress.

Ikzelf om als voorbeeld te noemen, heb halverwege dit jaar steeds luchtweginfecties die terugkwamen, keelpijnen. Was er van overtuigd dat ik wellicht pfeiffer of iets had. Maar het bleek dat ik gewoon niet goed naar mijn lichaam luisterde en mijn huisarts schreef me absolute rust voor.

Dat heeft goed geholpen. Natuurlijk kan dat met kinderen niet altijd even makkelijk, maar pak de momentjes die je wel hebt ook aan.

Als je zeker bent dat je iets onder de leden hebt, zou ik blijven zeuren om eventueel nog een test.

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik zou toch even op mijn strepen staan, en naar een neuroloog gaan,

4. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    ben ook wel benieuwd waar ze op geprikt hebben?

Hebben ze bijv geprikt op b12, schildklier etc

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Tja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel herken,

Druk en lang last van mijn bekken gehad.

Mijn bovenrug en arm waren ook een zwakke plek.

Nu steeds als ik ziek word of wat minder fit ben ( rond menstruatie) speelt mijn rug of arm op.

Dat kan wel even duren weet ik. Gewoon echt even een zwakke plek.

Deel Deze Pagina